Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Powiat Oleśnicki z siedzibą w Oleśnicy
|
Ulica |
ul. J. Słowackiego
|
Nr domu |
10
|
Miejscowość |
Oleśnica
|
Kod Pocztowy |
56400
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
713 140 107
|
Fax |
713 140 110
|
Email |
zamowienia@powiat-olesnicki.pl
|
Adres strony url |
www.powiat-olesnicki.pl
|
Regon |
93193469600000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
zamówienie realizowane jest w ramach trzech projektów współfinansowanych ze środków UE 1. „Podniesienie jakości edukacji w liceach ogólnokształcących w Oleśnicy” , 2. „Powiat Oleśnicki dla rynku pracy” , 3.„Uczę się zawodowo - buduję swoją przewagę konkurencyjną na rynku pracy” , w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.powiat-olesnicki.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.powiat-olesnicki.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiat Oleśnicki, ul. J. Słowackiego 10, 56-400 Oleśnica, Pokój nr 122 – Biuro Podawcze na parterze budynku
|
Numer referencyjny |
RP.272.1.2.2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
30
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości – tj.
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej : 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, przez co Zamawiający rozumie dostawę sprzętu komputerowego, (z podaniem nazwy Zleceniodawcy, terminu realizacji, wartości) - Załącznik nr 5 do SIWZ, wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane w sposób należyty (przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , na kwotę:
- dla części I zamówienia– dostawa sprzętu komputerowego na kwotę co najmniej 50 000 PLN brutto każda
- dla części II zamówienia - dostawa sprzętu komputerowego na kwotę co najmniej 20 000 PLN brutto każda
- dla części III zamówienia– Zamawiający nie stawia warunku udziału dotyczącego doświadczenia Wykonawcy
- dla części IV zamówienia– dostawa sprzętu komputerowego na kwotę co najmniej 50 000 PLN brutto każda
Zamawiający dopuszcza aby wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu posłużył się tym samym doświadczeniem dla części I, II, IV pod warunkiem że doświadczenie to spełnia warunki określone odrębnie dla każdej z tych części.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden z Wykonawców.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
2. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VII.2. siwz, nie są dołączane do oferty- zamawiający stosuje procedurę odwróconą ( o której mowa w art. 24 aa ust. 1 ustawy Pzp).
3. W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum / spółka cywilna), musi ona spełniać następujące warunki: 1) Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) Stosowne pełnomocnictwo / upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3) Oferta winna zawierać oświadczenie o którym mowa w pkt. VII.1. ppkt. .2)siwz dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty wymienione w pkt VII.1. siwz składane są wspólnie. 4) Dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie zamawiającego, o których mowa w pkt. VII.2.siwz dotyczą każdego z wykonawców osobno.
4. Postanowienia dotyczące składanych w niniejszym postępowaniu dokumentów i oświadczeń:
1) Oświadczenia Wykonawcy, Podmiotów udostępniających zasoby, Podwykonawców składane są w oryginale, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania ww. podmiotów.
2) Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania.
3) Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Podmiot udostępniający zasoby albo Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo Podwykonawca - w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
4) Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej .
5) Oferta, wszystkie wymagane załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
6) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
7) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, innego niż oświadczenie, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
5. Postanowienia dotyczące dokumentów dot. Podmiotów udostępniających zasoby:
1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. VII.1. ppkt. 2)SIWZ
2) Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania niniejszego zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące:
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia,
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
2. Zobowiązanie lub inne dokumenty w formie pisemnej, potwierdzające oddanie zasobów podmiotów trzecich do dyspozycji wykonawcy, sformułowane w sposób pozwalający Zamawiającemu określić realność udostępnienia zasobów, w szczególności np. określające rodzaj i zakres zasobów udostępnianych, sposób ich udostępnienia, czasookres itp. – gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu- wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do siwz
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
4. W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zezwala na to ustawa pzp lub zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. Dopuszczalne zmiany umowy i warunki takich zmian określają wzory umów oraz ustawa pzp.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
27/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|