Dostawa sprzętu komputerowego dla Gimnazjum nr 1 w Międzyrzeczu

Data publikacji 2012-11-29
Data zakończenia 2012-12-07 09:00:00
Instytucja Gmina Międzyrzecz
Miejscowość Międzyrzecz
Województwo lubuskie
Branża
  • Stacje robocze,
  • Sprzęt związany z komputerami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 253359 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302140002, 302300000, 302400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Gimnazjum Nr 1 w Międzyrzeczu. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3.3. Składając ofertę Wykonawca musi w swoim opisie oferowanego urządzenia zawrzeć co najmniej te elementy i parametry, w stosunku do których Zamawiający postawił wymagania (określił je) w Opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi wskazać urządzenie, które oferuje - musi podać producenta i model (jeśli nie ma modelu to indywidualną nazwę) oferowanego sprzętu. Dla sprzętu dla którego Zamawiający wymaga certyfikatu CE, Wykonawca załączy lub wskaże w ogólnie dostępnym miejscu (np. strona producenta) certyfikaty dla oferowanych urządzeń, bądź potwierdzającą ich posiadanie dokumentację techniczną. 3.4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej na dzień poprzedzający dzień składania ofert. Licencje na oprogramowanie są bezterminowe - dotyczy zadania nr 1. 3.5. Wykonawca oświadczy, że dostarczony sprzęt będzie posiadał legalne licencje na oprogramowanie oraz, że będzie objęty gwarancją opartą o świadczenia gwarancyjne producenta, wskazującą jako użytkownika końcowego (End User) Gimnazjum nr 1 w Międzyrzeczu. Jeśli będzie taka potrzeba, Wykonawca wykupi na rzecz Zamawiającego w ramach dostarczonego sprzętu serwis producenta. Pakiety serwisowe będą dodatkowo potwierdzeniem rejestracji produktów na danego użytkownika końcowego dającym dostęp bezpośredni do zasobów producenta. 3.6. Wykonawca dostarczy wraz ze sprzętem, od autoryzowanego przedstawiciela producenta, potwierdzenie zarejestrowania Zamawiającego jako użytkownika końcowego (End User) - dotyczy zadania nr 2. 3.7. Oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży - dotyczy zadania nr 2, 3. 3.8. Dla sprzętów z zadania nr 2 i 3 objętych przedmiotowym zamówieniem, ma zastosowanie 0% stawka podatku VAT - zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.). Zamawiający wystąpi do organu prowadzącego placówkę o stosowne zaświadczenie. Dokument potwierdzający Zamawiający przekaże Wykonawcy przesyłając dokument faksem z tel. nr 95 741 23 96 lub e-mailem: gim1mied@onet.eu - od tego dnia liczony jest termin realizacji umowy. Wykonawca gwarantuje dostawy sprzętu z podatkiem VAT 0%. Oryginalny dokument zaświadczający o prowadzeniu szkoły publicznej Zamawiający prześle do Wykonawcy pocztą tradycyjną. 3.9. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. Przedmiot zamówienia został w niektórych elementach wskazany przez Zamawiającego poprzez podanie standardu (marki handlowej lub jej odpowiednika) dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych - nie gorszych niż wskazany. Wskazane parametry (charakterystyka) zastosowanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazanie marki lub nazwy producenta określa klasę produktu

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Międzyrzecz
Ulica ul. Rynek 1
Nr domu 1
Miejscowość Międzyrzecz
Kod Pocztowy 66-300
Województwo lubuskie
Tel 95 7426930
Fax 95 7426979
Internet www.miedzyrzecz.pl
Regon 21096684600000
E-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 21/12/2012
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu.
Potencjał Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1)wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ 2)oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 2 do SIWZ 3)pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp 4)pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian i nowych postanowień do niniejszej umowy możliwe jest tylko w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010, nr 113 poz. 759 z późn. zm.). 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w umowie: 1) W przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie. 2) Dopuszcza się zmianę terminów realizacji niniejszej umowy, o których mowa w § 2. Terminy realizacji przedmiotu umowy mogą ulec przesunięciu: a) w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej) mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia. W takim przypadku termin realizacji będzie przesunięty o czas działania siły wyższej i czas niezbędny na usunięcie skutków działania tej siły, b) jeżeli opóźnieniu ulegnie wykonanie prac niezbędnych do realizacji zamówienia, do których wykonania zobowiązany jest Zamawiający, termin realizacji będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania przez Zamawiającego przedmiotowych prac. 3) Dopuszcza się zmianę wartości umowy określonej w §4 ust. 1, jeśli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, w następujących przypadkach: a) w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę specjalnych rabatów, b) w przypadku obniżenia ceny przez producenta w takich przypadkach wartość umowy zostanie odpowiednio zmniejszona. 4) W przypadku gdy przedmiot umowy zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu umowy na wersję o parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż wersja zaproponowana w ofercie. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż przedmiot umowy opisany w § 1 niniejszej umowy został wycofany z produkcji lub dystrybucji jednocześnie proponując zmiany. Zamawiający może propozycję odrzucić. 4. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności mogących powodować zmianę umowy nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.bip.miedzyrzecz.pl
Adres uzyskania siwz www.bip.miedzyrzecz.pl
Data składania wniosków 07/12/2012
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Miejski ul. Rynek 1 66-300 Międzyrzecz pok. 201 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)