1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, montażem, instalacją oraz zintegrowaniem nowego sprzętu i oprogramowania niezbędnego do realizacji projektu „Wyrównywanie szans uczniów w szkołach w Bratianie i Jamielniku”- III.
2. Zamawiający wymaga by instalacja dodatkowego oprogramowania odbyła się po dostawie przedmiotu zamówienia odpowiednio do miejsc wskazanych w ust. 7.
3. Zamawiający informuje, że użytkownikiem końcowym będzie placówka oświatowa w związku z tym, chce skorzystać zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt. 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 710 ze zm.) z zapisu umożliwiającego Wykonawcy zastosowanie 0% stawki VAT. (wymagane w ust. 14 cyt. Przepisu, dokumenty zostaną przekazane Wykonawcy - w dniu podpisania umowy z Wykonawcą któremu zostanie udzielone zamówienie).
4. Zamawiający informuje, że wymóg osiągnięcia w testach PassMark wymaganego wyniku dla każdego z procesorów i karty graficznej (określony w załączniku nr 3 do SIWZ w zadaniu nr 1 i 2 w poz. 1 i 2) winien być osiągnięty na dzień ogłoszenia przetargu tj. na dzień 13.04.2017 r.
Wyjątek: W przypadku pojawienia się modeli procesorów niefunkcjonujących na rynku w chwili ogłoszenia przetargu, a które wprowadzono do obrotu rynkowego i podlegały ocenie w testach PassMark po ogłoszeniu niniejszego przetargu, Zamawiający oceniać będzie zgodnie z punktacją w testach PassMark z dnia otwarcia ofert, stosując ją odpowiednio do tych urządzeń.
5. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia technicznego szkolenia nauczycieli z obsługi dostarczonego sprzętu – trwające minimum 4 godziny zegarowe. Szkoleniem musi być objętych min 30 % nauczycieli. (W przypadku złożenia oferty na dwa zadania, dotyczy każdego zadania odrębnie).
6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzący z bieżącej produkcji, wolny od obciążeń prawami osób trzecich, ponadto musi posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Dostarczone oprogramowanie systemowe musi być fabrycznie nowe, nigdy nie używane ani wcześniej nieaktywowane.
7. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć odpowiednio: do Zespołu Szkół im. Rodu Działyńskich w Bratianie, Bratian ul. Szkolna 2, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie – (szczegółowo określony w zadaniu Nr 1) oraz do Zespołu Szkół im. Jana Pawła III w Jamielniku, ul. Szkolna 10, 13-332 Jamielnik – (szczegółowo określony w zadaniu Nr 2).
8. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach Osi priorytetowej RPWM.02.00.00 – Kadry dla gospodarki, Działania RPWM.02.02.00 – Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów, Poddziałania RPWM.02.02.01- Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów – projekty konkursowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Umowa nr RPWM.02.02.01-28-0121/16-00
9. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania:
1) Zadanie Nr 1 – sprzęt komputerowy wraz z urządzeniami dla Zespołu Szkół w Bratianie.
2) Zadanie Nr 2 – sprzęt komputerowy wraz z urządzeniami dla Zespołu Szkół w Jamielniku.
Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej lub dwóch części.
10. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 3 do SIWZ
Opis1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, montażem, instalacją oraz zintegrowaniem nowego sprzętu i oprogramowania niezbędnego do realizacji projektu „Wyrównywanie szans uczniów w szkołach w Bratianie i Jamielniku”- III.
2. Zamawiający wymaga by instalacja dodatkowego oprogramowania odbyła się po dostawie przedmiotu zamówienia odpowiednio do miejsc wskazanych w ust. 7.
3. Zamawiający informuje, że użytkownikiem końcowym będzie placówka oświatowa w związku z tym, chce skorzystać zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt. 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 710 ze zm.) z zapisu umożliwiającego Wykonawcy zastosowanie 0% stawki VAT. (wymagane w ust. 14 cyt. Przepisu, dokumenty zostaną przekazane Wykonawcy - w dniu podpisania umowy z Wykonawcą któremu zostanie udzielone zamówienie).
4. Zamawiający informuje, że wymóg osiągnięcia w testach PassMark wymaganego wyniku dla każdego z procesorów i karty graficznej (określony w załączniku nr 3 do SIWZ w zadaniu nr 1 i 2 w poz. 1 i 2) winien być osiągnięty na dzień ogłoszenia przetargu tj. na dzień 13.04.2017 r.
Wyjątek: W przypadku pojawienia się modeli procesorów niefunkcjonujących na rynku w chwili ogłoszenia przetargu, a które wprowadzono do obrotu rynkowego i podlegały ocenie w testach PassMark po ogłoszeniu niniejszego przetargu, Zamawiający oceniać będzie zgodnie z punktacją w testach PassMark z dnia otwarcia ofert, stosując ją odpowiednio do tych urządzeń.
5. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia technicznego szkolenia nauczycieli z obsługi dostarczonego sprzętu – trwające minimum 4 godziny zegarowe. Szkoleniem musi być objętych min 30 % nauczycieli. (W przypadku złożenia oferty na dwa zadania, dotyczy każdego zadania odrębnie).
6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzący z bieżącej produkcji, wolny od obciążeń prawami osób trzecich, ponadto musi posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Dostarczone oprogramowanie systemowe musi być fabrycznie nowe, nigdy nie używane ani wcześniej nieaktywowane.
7. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Zespołu Szkół im. Rodu Działyńskich w Bratianie, Bratian ul. Szkolna 2, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie – (szczegółowo określony w zadaniu Nr 1) .
8. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach Osi priorytetowej RPWM.02.00.00 – Kadry dla gospodarki, Działania RPWM.02.02.00 – Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów, Poddziałania RPWM.02.02.01- Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów – projekty konkursowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Umowa nr RPWM.02.02.01-28-0121/16-00
9. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania:
1) Zadanie Nr 1 – sprzęt komputerowy wraz z urządzeniami dla Zespołu Szkół w Bratianie.
2) Zadanie Nr 2 – sprzęt komputerowy wraz z urządzeniami dla Zespołu Szkół w Jamielniku.
Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej lub dwóch części.
10. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 3 do SIWZ.
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, montażem, instalacją oraz zintegrowaniem nowego sprzętu i oprogramowania niezbędnego do realizacji projektu „Wyrównywanie szans uczniów w szkołach w Bratianie i Jamielniku”- III.
2. Zamawiający wymaga by instalacja dodatkowego oprogramowania odbyła się po dostawie przedmiotu zamówienia odpowiednio do miejsc wskazanych w ust. 7.
3. Zamawiający informuje, że użytkownikiem końcowym będzie placówka oświatowa w związku z tym, chce skorzystać zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt. 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 710 ze zm.) z zapisu umożliwiającego Wykonawcy zastosowanie 0% stawki VAT. (wymagane w ust. 14 cyt. Przepisu, dokumenty zostaną przekazane Wykonawcy - w dniu podpisania umowy z Wykonawcą któremu zostanie udzielone zamówienie).
4. Zamawiający informuje, że wymóg osiągnięcia w testach PassMark wymaganego wyniku dla każdego z procesorów i karty graficznej (określony w załączniku nr 3 do SIWZ w zadaniu nr 1 i 2 w poz. 1 i 2) winien być osiągnięty na dzień ogłoszenia przetargu tj. na dzień 13.04.2017 r.
Wyjątek: W przypadku pojawienia się modeli procesorów niefunkcjonujących na rynku w chwili ogłoszenia przetargu, a które wprowadzono do obrotu rynkowego i podlegały ocenie w testach PassMark po ogłoszeniu niniejszego przetargu, Zamawiający oceniać będzie zgodnie z punktacją w testach PassMark z dnia otwarcia ofert, stosując ją odpowiednio do tych urządzeń.
5. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia technicznego szkolenia nauczycieli z obsługi dostarczonego sprzętu – trwające minimum 4 godziny zegarowe. Szkoleniem musi być objętych min 30 % nauczycieli. (W przypadku złożenia oferty na dwa zadania, dotyczy każdego zadania odrębnie).
6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzący z bieżącej produkcji, wolny od obciążeń prawami osób trzecich, ponadto musi posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Dostarczone oprogramowanie systemowe musi być fabrycznie nowe, nigdy nie używane ani wcześniej nieaktywowane.
7. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Zespołu Szkół im. Jana Pawła III w Jamielniku, ul. Szkolna 10, 13-332 Jamielnik – (szczegółowo określony w zadaniu Nr 2).
8. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach Osi priorytetowej RPWM.02.00.00 – Kadry dla gospodarki, Działania RPWM.02.02.00 – Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów, Poddziałania RPWM.02.02.01- Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów – projekty konkursowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Umowa nr RPWM.02.02.01-28-0121/16-00
9. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania:
1) Zadanie Nr 1 – sprzęt komputerowy wraz z urządzeniami dla Zespołu Szkół w Bratianie.
2) Zadanie Nr 2 – sprzęt komputerowy wraz z urządzeniami dla Zespołu Szkół w Jamielniku.
Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej lub dwóch części.
10. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 3 do SIWZ.
|
Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Gmina Nowe Miasto Lubawskie
|
Ulica |
Mszanowo, ul. Podleśna
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Nowe Miasto Lubawskie
|
Kod Pocztowy |
13300
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
warmińsko-mazurskie
|
Tel |
56 4726300, 4726317
|
Fax |
564 726 305
|
Email |
zamowienia@gminanml.pl
|
Adres strony url |
www.bip.gminanml.pl
|
Regon |
87111892200000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach Osi priorytetowej RPWM.02.00.00 – Kadry dla gospodarki, Działania RPWM.02.02.00 – Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów, Poddziałania RPWM.02.02.01- Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów – projekty konkursowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Umowa nr RPWM.02.02.01-28-0121/16-00
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.gminanml.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.gminanml.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta powinna być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Nowe Miasto Lubawskie, Mszanowo, ul. Podleśna 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie
|
Numer referencyjny |
ZP.271.1.7.2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
25
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, co najmniej dwa zadania polegające na dostawie sprzętu komputerowego (w szczególności min. 20 szt. przenośnych komputerów (z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie) – o wartości nie mniejszej niż: a) dla zadania Nr 1 - 50 000,00 zł brutto (pięćdziesiąt tysięcy) każda, b) dla zadania Nr 2 - 50 000,00 zł brutto (pięćdziesiąt tysięcy) każda, UWAGA! Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na wykonanie dwóch zadań Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, co najmniej dwa zadania polegające na dostawie sprzętu komputerowego (w szczególności min. 20 szt. przenośnych komputerów (z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie) – o wartości nie mniejszej niż: 50 000,00 złotych brutto każda. W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość na podstawie średniego kursu walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - Wykaz zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1)Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2)Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. 3W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 4)Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu. 5)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Projekt zobowiązania stanowi załącznik nr 2a do SIWZ. 2.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających: 1)spełnianie warunków udziału w postępowaniu tj. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - Wykaz zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2) brak podstaw do wykluczenia z tj.: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3)inne dokumenty: Wypełniony i podpisany formularz/opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie formularz cenowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2 niniejszego rozdziału: 1)składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)dokument/y, o którym mowa w pkt 1 winien/winny być wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 3 pkt 1 nin. rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis ust. 3 pkt 2 nin. rozdziału stosuje się. 5.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7.Zamawiający zgodnie z art. 24aa ustawy PZP, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.Oświadczenia i dokumenty, wskazane w niniejszym rozdziale muszą spełniać wymagania określone w ustawie PZP i w przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 216 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U z 2016 r. poz. 1126 – dalej rozporządzenie). 9.Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja): 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP, oraz o których mowa w rozdz. V ust.2 pkt 2 SIWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z rozdz. V ust 1 pkt 2 SIWZ. 3)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o których mowa w ust.1 pkt. 1 niniejszego rozdziału – składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w ust. 3 nin. rozdziału składa każdy z Wykonawców (każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej). 5)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani – każdy z Wykonawców (każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej) – na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 nin. Rozdziału. 10.Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz.VI. 1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 11.Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz.352). 12.W przypadku Wykonawców z zagranicy są oni zobowiązani do podania w ofercie rejestrów publicznych danego kraju, z których Zamawiający może pobrać bezpłatne dokumenty dotyczące Wykonawców. Jeżeli wykonawca zagraniczny nie wskaże danego rejestru, zamawiający uzna, że dany dokument nie jest dostępny bezpłatnie w rejestrze publicznym i wykonawca będzie zobowiązany do jego przedłożenia. 13.W przypadku, o którym mowa w ust. 12, zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Istotne postanowienia umowy, jakie zostaną zawarte w umowie z wybranym Wykonawcą stanowią Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 3.Dopuszcza się zmiany zakresu przedmiotu umowy spowodowane: 1)niedostępnością na rynku urządzenia wskazanego w ofercie, wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tego urządzenia, 2)wprowadzeniem przez producenta nowej wersji produktu charakteryzującego się co najmniej takimi samymi lub lepszymi parametrami technicznymi niż wskazane w ofercie w przypadku zaprzestania produkcji urządzenia wskazanego w ofercie. 4.W przypadku zaistnienia sytuacji wskazanej w ust. 3 pkt. 1) strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy. 5.W przypadku zaistnienia sytuacji wskazanej w ust. 3 pkt. 2) strony ustalają nowy zakres realizacji przedmiotu umowy. 6.Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy) pod rygorem nieważności. 7.Zamawiający wymagać będzie od wybranego Wykonawcy zawarcia umowy zgodnej z postanowieniami SIWZ
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
21/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|