Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Starostwo Powiatowe w Rawiczu
|
Ulica |
Rynek
|
Nr domu |
17
|
Miejscowość |
Rawicz
|
Kod Pocztowy |
63-900
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
65 5462211
|
Fax |
65 5462211
|
Email |
sekretarz@powiatrawicki.pl
|
Adres strony url |
www.bip.powiatrawicki.pl
|
Regon |
41110152700000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Projekt pn.: Tworzenie, modernizacja i aktualizacja geodezyjnych rejestrów publicznych oraz standardowych opracowań kartograficznych i tematycznych gromadzonych w Starostwie Powiatowym w Rawiczu oraz ich udostępnianie za pomocą e-usług.
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiatrawicki.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej, na zasadach określonych w Rozdziale X SIWZ.
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Rawiczu ul. Rynek 17, 63-900 Rawicz
|
Numer referencyjny |
OR.272.2.3.2017
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
30/11/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się realizacją co najmniej 1 usługi polegającej na skanowaniu zasobów geodezyjnych, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto, wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania (co najmniej jedna usługa polegająca na skanowaniu zasobów geodezyjnych, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1)wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: cenę ofertową netto i brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia oraz oświadczenie o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy,
2)zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów – wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
2.W przypadku, gdy ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca konieczne jest załączenie do oferty pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców bądź jeśli ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego – upoważnienia do pełnienia funkcji przedstawiciela/lidera konsorcjum wraz z podpisem prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
3.Pełnomocnictwo powinno mieć postać oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii,a także powinno jednoznacznie określać:
1)nazwę postępowania, do którego zostało wystawione,
2)dane pełnomocnika oraz zakres umocowania,
3)dane wszystkich Wykonawców, którzy ubiegają się o zamówienie wraz z ich podpisami.
|
Wadium |
1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 27 kwietnia 2017 r. do godz. 10:00, w jednej lub kilku następujących formach w zależności od wyboru Wykonawcy w:
1)pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Starostwa Powiatowego w Rawiczu PKO BP S.A. Nr 25 1020 3121 0000 6102 0004 8124 z dopiskiem „Wadium – Skanowanie zasobów geodezyjnych”,
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)gwarancjach bankowych,
4)gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm).
3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą.
4.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć w Kasie Starostwa Powiatowego w Rawiczu, parter - pokój nr 1. Kasa wyda poświadczenie złożenia wadium. Kopię dokumentu oraz poświadczenie złożenia wadium można dołączyć do składanej oferty.
5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami również, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6.
8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje zmianę umowy w stosunku do treści oferty w formie pisemnej – aneksem zaakceptowanym przez obie strony, w przypadku:
1)zmian wynagrodzenia Wykonawcy w następujących okolicznościach:
a)zmiany ustawowej stawki VAT od towarów i usług na usługi objęte przedmiotem zamówienia, w okresie obowiązywania umowy,
b)w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015 r., poz. 2008 z późn. zm),
c)w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
27/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta winna być napisana w języku polskim
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|