Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
|
Ulica |
Al. Niepodległości 188/192
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00950
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
(022) 579-03-66, 579-02-74
|
Fax |
(022) 579-03-74
|
Email |
przetargi@uprp.pl
|
Adres strony url |
www.uprp.pl
|
Regon |
33225100000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja rządowa centralna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uprp.pl/ogloszenia
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w zamkniętej kopercie. Kopertę należy zaadresować i opisać według poniższego wzoru: Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej 00-950 Warszawa, al. Niepodległości 188/192 „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych” Nr sprawy BG-II/211/05/2017 Kopertę należy również opatrzyć dokładną nazwą i adresem Wykonawcy.
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Patentowy RP, al. Niepodległości 188/192, 00-950 Warszawa, Kancelaria Ogólna pokój nr 9
|
Numer referencyjny |
BG-II/211/05/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
31/12/2018
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował lub realizuje, przy czym część zrealizowana obejmuje, co najmniej dwie umowy na dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek trwających, przez co najmniej 6 miesięcy każda, o wartości zrealizowanej umowy co najmniej 150.000 zł brutto każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca składając ofertę na produkty równoważne do oryginalnych określonych w Tabeli "Wykaz materiałów eksploatacyjnych", musi dołączyć stosowne certyfikaty/dokumenty potwierdzające zgodność parametrów technicznych (raport z testów wydajności – opatrzony podpisem osoby uprawnionej), w tym wydajności określonych na podstawie norm ISO/IEC 19752 dla kaset monochromatycznych drukarek laserowych, ISO/IEC 19798 dla kaset do kolorowych drukarek laserowych, ISO/IEC 24711 dla nabojów do drukarek atramentowych kolorowych, ISO/IEC 24712 (dla nabojów do drukarek atramentowych czarnych) lub norm równoważnych, przeprowadzonych przez niezależną jednostkę uprawnioną do kontroli jakości posiadającą certyfikat akredytacji wydany przez Polskie Centrum Akredytacji aktualny na datę składania ofert, potwierdzający, że podmiot uprawniony do kontroli jakości posiada laboratorium badawcze akredytowane w oparciu o normę PN-EN ISO/IEC 17025 lub równoważną.
2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 muszą odnosić się do każdego produktu równoważnego przedstawionego w ofercie. Dokumenty te muszą wskazywać producenta i symbol produktu, którego dotyczy.
3. Wykonawca składając ofertę na produkty równoważne do oryginalnych określonych w Tabeli, musi dołączyć aktualne na datę składania ofert dokumenty potwierdzające uzyskanie przez producenta tych materiałów certyfikatów ISO 9001 i ISO 14001, lub równoważnych nadanych przez jednostkę certyfikującą systemy zarządzania akredytowaną w Polskim Centrum Akredytacji – PCA.
4. Zamawiający akceptuje odpowiednie środki dowodowe, inne niż te, o których mowa w pkt 1 i 3, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia.
|
Wadium |
1.Oferta składana przez Wykonawcę musi być zabezpieczona wadium w kwocie 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy zł) przez cały okres związania ofertą. Kopia dowodu wniesienia wadium powinna być załączona do oferty.
2.Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1)pieniądzu;
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)gwarancjach bankowych;
4)gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
4.Wadium wnoszone w pieniądzu lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, Wykonawca wpłaca przelewem na konto Urzędu Patentowego RP w Banku Gospodarstwa Krajowego BP I o/W-wa; nr konta 14 1130 1017 0200 0000 0013 7216. Wadium powinno się znaleźć na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu ostatecznego terminu składania ofert do godz. 11.00.
5.Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu powinno zawierać bezwzględne i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
6.Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, albo w poręczeniach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy, należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu najpóźniej w dniu ostatecznego terminu składania ofert do godz. 11.00. Do oferty powinna być dołączona kopia gwarancji bankowej / ubezpieczeniowej lub poręczenia.
7.Zwrot wadium nastąpi w trybie art. 46 ustawy.
8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej Umowy w przypadkach, gdy:
1.1.Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty;
1.2.Niezbędna jest zmiana Terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu;
1.3.Niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy;
1.4. Nastąpi zmiana podatku od towarów i usług, o ile taka zmiana ma wpływ na koszty wykonania zamówienia;
1.5.Nastąpi zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, o ile taka zmiana ma wpływ na koszty wykonania zamówienia;
1.6. nastąpi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, o ile taka zmiana ma wpływ na koszty wykonania zamówienia.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
45
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
26/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
j. polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|