Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Związek Powiatów Polskich
|
Ulica |
Plac Defilad
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00901
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 6566334, 018 4778600
|
Fax |
184 778 611
|
Email |
rb@zpp.pl
|
Adres strony url |
www.zpp.pl
|
Regon |
1602702100000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
„Rozwój partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zpp.pl zakładka ogłoszenia
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zpp.pl zakładka ogłoszenia
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest zachowanie formy pisemnej
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Oferty lub wnioski |
Tylko jednej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Związku Powiatów Polskich w Nowym Sączu ul. Długosza 63/2
|
Numer referencyjny |
Or.A.0722/1/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
15/10/2019
|
Szacunkowa wart zam calosc |
366666.67
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób dedykowanym do realizacji wydawnictwa, składającym się z:
- jednego korektora, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy lub współpracy na stanowisku związanym z korektą artykułów lub publikacji o tematyce prawnej, ekonomicznej lub finansowej.
- jednego grafika, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy lub współpracy na stanowisku grafika w zakresie opracowywania lub przygotowywania wydawnictw prasowych lub książkowych.
Uwaga! Wskazanie osób jest równoznaczne ze zobowiązaniem się Wykonawcy, że osoby te faktycznie będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. Zmiana wskazanych osób jest dopuszczalna wyłącznie na warunkach określonych przez Zamawiającego (patrz istotne postanowienia umowy). Korektorem i grafikiem wskazanym w wykazie nie może być ta sama osoba.
b) Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie nie mniej niż 3 dostawy/usługi obejmujące usługę wydruku książek lub czasopism, każda o objętości nie mniejszej niż 100 stron (dotyczy jednego egzemplarza) i nakładzie nie mniejszym niż 500 egzemplarzy (w przypadku zamówień powtarzających się np. wydruk czasopism, periodyków każda z samodzielnych części takiego zamówienia może być traktowana przez Wykonawcę jako odrębna dostawa/usługa).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw/usług wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie/wykonywanie zamówień tj. referencjami lub innymi dowodami wystawionymi przez podmioty, na rzecz których usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczeniem wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,oraz informacją o podstwie dysponowania tymi osobami
|
Inne dokumenty niewymienione |
- próbka wydruku szablonu publikacji stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
Wydruk próbki ma spełniać następujące wymagania: Format publikacji A4 Papier okładki – 250 gramów, kreda mat, pokryty folią Papier wnętrza – 100 gramów, kreda mat Kolorystyka okładki i wnętrza – pełen kolor celem oceny oferty w kryterium "Jakość wydruku"
- pełnomocnictwa jeżeli wykonawca/wykonawcy działają przez pełnomocnika;
- dokumenty z których wynika uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy, jeżeli dane te nie wynikają z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
W przypadku obniżenia stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie obniżeniu o obniżoną stawkę podatku VAT. Wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług lub wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, Zamawiający dopuszcza prowadzenie negocjacji w celu podwyższenia Wykonawcy wynagrodzenia i w ich wyniku wprowadzenie zmian w umowie w zakresie podwyższenia wynagrodzenia. Po stronie Wykonawcy będzie leżało wykazanie, że wskazane zmiany w zakresie obciążeń płacowych lub publicznoprawnych będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia, w szczególności Wykonawca winien przedstawić stosowne wyliczenia oraz dokumenty w zakresie kosztów płac i pochodnych osób zaangażowanych w realizację zamówienia. W przypadku gdy całkowita wysokość wynagrodzenia (wraz z podatkiem VAT) w wyniku aneksowania umowy miałaby przekroczyć wysokość kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wskazaną w dniu otwarcia ofert, Zamawiający będzie uprawniony do rozwiązania umowy z zachowaniem miesięcznego terminu wypowiedzenia. W przypadku gdy Wykonawca przed otrzymaniem wypowiedzenia rozpoczął przygotowanie kolejnego numeru Biuletynu, termin rozwiązania umowy ulegnie odpowiedniemu wydłużeniu do czasu rozliczenia tej część umowy.
Poza przypadkiem dotyczącym zmiany umowy w zakresie wzrostu wynagrodzenia opisanym wyżej, zmiana umowy może nastąpić w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od stron , których strony nie mogły wcześniej przewidzieć przy dołożeniu należytej staranności oraz gdy zaszła konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia publicznego – w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w innym, wskazanym przez Zamawiającego terminie – z uwzględnieniem jednak możliwości technicznych Wykonawcy.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
28/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Nie
|