Druk 11 Biuletynów PPP

Data publikacji 2017-04-20
Data zakończenia 2017-04-28 14:00:00
Instytucja Związek Powiatów Polskich
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Czasopisma

Szczegóły

Numer ogłoszenia 70442 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 222120009
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa 11 Biuletynów PPP, każdy o nakładzie 1500 egzemplarzy. Na zamówienie składa się
1) przygotowanie każdej z publikacji zgodnie z dostarczonym layoutem z uwzględnieniem jednoszpaltowego układu strony, w tym:
- skład komputerowy i łamanie tekstu, przy uwzględnieniu założenia, że 8-12 stron znajdujących się na końcu publikacji, będzie przygotowane z perforacją umożliwiającą oddzielenie ich z całości poszczególnych publikacji, z odpowiednio dobraną szerokością lewego marginesu, umożliwiająca czytelnikowi samodzielne zamieszczenie oddzielonych stron w segregatorze;
- korekta językowa, stylistyczna i redakcyjna;
- przygotowanie dostarczonych przez Zamawiającego zdjęć oraz grafik do publikacji;
- fotoedycje i retusze zdjęć.
2) Druk publikacji z wykorzystaniem własnych materiałów Wykonawcy.
3) Dostawa wydrukowanych publikacji na jeden adres wskazany przez Zamawiającego
4) Przygotowanie wersji elektronicznej publikacji w formacie PDF i dostarczenie do Zamawiającego na wskazany przez Zamawiającego adres e-mail.

Objętość każdego z numerów to 100 stron.
Format publikacji A4
Papier okładki – 250 gramów, kreda mat, pokryty folią
Papier wnętrza – 100 gramów, kreda mat
Kolorystyka okładki i wnętrza – pełen kolor
Oprawa publikacji – klejona. Po dłuższym boku.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Związek Powiatów Polskich
Ulica Plac Defilad
Nr domu 1
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00901
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 022 6566334, 018 4778600
Fax 184 778 611
Email rb@zpp.pl
Adres strony url www.zpp.pl
Regon 1602702100000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu „Rozwój partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.zpp.pl zakładka ogłoszenia
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zpp.pl zakładka ogłoszenia
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest zachowanie formy pisemnej
Czy podzielone na czesci Nie
Oferty lub wnioski Tylko jednej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Związku Powiatów Polskich w Nowym Sączu ul. Długosza 63/2
Numer referencyjny Or.A.0722/1/2017
Rodz zam D
Okres2c 15/10/2019
Szacunkowa wart zam calosc 366666.67
Waluta calosc PLN
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób dedykowanym do realizacji wydawnictwa, składającym się z: - jednego korektora, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy lub współpracy na stanowisku związanym z korektą artykułów lub publikacji o tematyce prawnej, ekonomicznej lub finansowej. - jednego grafika, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy lub współpracy na stanowisku grafika w zakresie opracowywania lub przygotowywania wydawnictw prasowych lub książkowych. Uwaga! Wskazanie osób jest równoznaczne ze zobowiązaniem się Wykonawcy, że osoby te faktycznie będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. Zmiana wskazanych osób jest dopuszczalna wyłącznie na warunkach określonych przez Zamawiającego (patrz istotne postanowienia umowy). Korektorem i grafikiem wskazanym w wykazie nie może być ta sama osoba. b) Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie nie mniej niż 3 dostawy/usługi obejmujące usługę wydruku książek lub czasopism, każda o objętości nie mniejszej niż 100 stron (dotyczy jednego egzemplarza) i nakładzie nie mniejszym niż 500 egzemplarzy (w przypadku zamówień powtarzających się np. wydruk czasopism, periodyków każda z samodzielnych części takiego zamówienia może być traktowana przez Wykonawcę jako odrębna dostawa/usługa).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw/usług wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie/wykonywanie zamówień tj. referencjami lub innymi dowodami wystawionymi przez podmioty, na rzecz których usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczeniem wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,oraz informacją o podstwie dysponowania tymi osobami
Inne dokumenty niewymienione - próbka wydruku szablonu publikacji stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. Wydruk próbki ma spełniać następujące wymagania: Format publikacji A4 Papier okładki – 250 gramów, kreda mat, pokryty folią Papier wnętrza – 100 gramów, kreda mat Kolorystyka okładki i wnętrza – pełen kolor celem oceny oferty w kryterium "Jakość wydruku" - pełnomocnictwa jeżeli wykonawca/wykonawcy działają przez pełnomocnika; - dokumenty z których wynika uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy, jeżeli dane te nie wynikają z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W przypadku obniżenia stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie obniżeniu o obniżoną stawkę podatku VAT. Wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług lub wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, Zamawiający dopuszcza prowadzenie negocjacji w celu podwyższenia Wykonawcy wynagrodzenia i w ich wyniku wprowadzenie zmian w umowie w zakresie podwyższenia wynagrodzenia. Po stronie Wykonawcy będzie leżało wykazanie, że wskazane zmiany w zakresie obciążeń płacowych lub publicznoprawnych będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia, w szczególności Wykonawca winien przedstawić stosowne wyliczenia oraz dokumenty w zakresie kosztów płac i pochodnych osób zaangażowanych w realizację zamówienia. W przypadku gdy całkowita wysokość wynagrodzenia (wraz z podatkiem VAT) w wyniku aneksowania umowy miałaby przekroczyć wysokość kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wskazaną w dniu otwarcia ofert, Zamawiający będzie uprawniony do rozwiązania umowy z zachowaniem miesięcznego terminu wypowiedzenia. W przypadku gdy Wykonawca przed otrzymaniem wypowiedzenia rozpoczął przygotowanie kolejnego numeru Biuletynu, termin rozwiązania umowy ulegnie odpowiedniemu wydłużeniu do czasu rozliczenia tej część umowy. Poza przypadkiem dotyczącym zmiany umowy w zakresie wzrostu wynagrodzenia opisanym wyżej, zmiana umowy może nastąpić w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od stron , których strony nie mogły wcześniej przewidzieć przy dołożeniu należytej staranności oraz gdy zaszła konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia publicznego – w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w innym, wskazanym przez Zamawiającego terminie – z uwzględnieniem jednak możliwości technicznych Wykonawcy.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 28/04/2017
Godzina składania wniosków 14:00
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)