Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Urząd Dozoru Technicznego
|
Ulica |
ul. Szczęśliwicka
|
Nr domu |
34
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02-353
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
225 722 100
|
Fax |
225 722 388
|
Email |
przetargi@udt.gov.pl
|
Adres strony url |
www.udt.gov.pl
|
Regon |
1719630000000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.udt.gov.pl - zakładka - o nas - zamówienia publiczne i sprzedaż majątku - zamówienia publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.udt.gov.pl - zakładka - o nas - zamówienia publiczne i sprzedaż majątku - zamówienia publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, kancelaria UDT pok. nr 2
|
Numer referencyjny |
ZP-AI-10/17
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
31/03/2020
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 250 000,00 zł.
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia spełnienie warunku będzie ocenione łącznie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej odnoszącej się do doświadczenia, tj.: Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych/ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. świadczenie usług asysty technicznej i serwisowej urządzeń zabezpieczeń sieciowych, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie dopuszcza sumowania usług (wykonywanych w ramach kilku umów)w celu wykazania wymaganej wartości zamówienia, tj. wartość zamówienia wskazana w wykazie usług na potwierdzenie spełnienia w/w warunku musi być zrealizowana w ramach jednej umowy.
W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje usługę (usługa okresowa/ciągła) wartość jej realizacji, na dzień składania ofert, musi wynosić co najmniej 250 000,00 zł brutto.
Na potrzeby niniejszego postępowania Zamawiający, poprzez wyrażenie „asysta techniczna i serwisowa” rozumie: świadczenie usług informatycznych, w szczególności: obsługa zgłoszeń technicznych, dostarczanie udoskonalonych wersji oraz usuwanie błędów oprogramowania i sprzętu.
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przynajmniej jeden musi wykazać, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. świadczenie usług asysty technicznej i serwisowej urządzeń zabezpieczeń sieciowych, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto.
2.w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej odnoszącej się do dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: Wykonawca dysponuje, co najmniej 2 osobami, które będą brały udział w realizacji zamówienia, z których każda posiada certyfikat: Accredited Configuration Engineer (ACE) lub równoważny, oraz co najmniej 1 osobą, która posiada certyfikat: Palo Alto Networks Certified Network Security Engineer (PCNSE) lub równoważny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona dla potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ zostanie wezwany do złożenia w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, tj.:
a)wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych/ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym, dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych/ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
b)wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
c)informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a)Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.
b)Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - załącznik nr 5 do SIWZ.
c)Formularz oferty (wypełniony i podpisany) - wzór Załącznik nr 1 do SIWZ;
d)Formularz cenowy (wypełniony i podpisany) - wzór Załącznik nr 2 do SIWZ.
e)Zobowiązanie innych podmiotów - jeżeli dotyczy.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach:
a)przy wystąpieniu okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
b)zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w następujących przypadkach:
- w przypadku, gdy zmiana zakresu usług wynika ze zmian w przepisach prawa wprowadzonych po podpisaniu umowy z Zamawiającym (w tym ewentualna zmiana kwoty i terminu wykonania).
- w przypadku zmiany/wprowadzenia/rezygnacji z podwykonawcy, przy czym zmiana ta wymaga wcześniejszego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
- wystąpienia zdarzeń siły wyższej, jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia;
- gdy zmiana zakresu usług wynika ze zmian wprowadzonych w schemacie organizacyjnym lub w zakresie działalności Zamawiającego (w tym ewentualna zmiana kwoty i terminu wykonania;
- Zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, w razie zmiany:
1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, lub
2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
Wykonawca/Zamawiający wystąpi w formie pisemnej w okresie obowiązywania umowy z propozycją zmian (tj. opis propozycji wraz z uzasadnieniem). Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
80
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
08/05/2017
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|