Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego oraz usług wsparcia technicznego dla klastra urządzeń firewall PaloAlto 5020 wraz z dostępem do poprawek producenta i aktualizacji oprogramowania

Data publikacji 2017-04-24
Data zakończenia 2017-05-08 11:00:00
Instytucja Urząd Dozoru Technicznego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi zarządzania udogodnieniami komputerowymi,
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 72255 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 726110006, 725143004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy wraz załącznikami - załącznik nr 9 do SIWZ.
Miejscem świadczenia usług serwisu pogwaracyjnego/usług wsparcia technicznego będzie miejsce instalacji urządzeń, które znajduje się w Warszawie (dokładny adres zostanie wskazany po zawarciu umowy z Wykonawcą).
Termin wykonania zamówienia: Od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2020 r.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Urząd Dozoru Technicznego
Ulica ul. Szczęśliwicka
Nr domu 34
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-353
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 225 722 100
Fax 225 722 388
Email przetargi@udt.gov.pl
Adres strony url www.udt.gov.pl
Regon 1719630000000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.udt.gov.pl - zakładka - o nas - zamówienia publiczne i sprzedaż majątku - zamówienia publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.udt.gov.pl - zakładka - o nas - zamówienia publiczne i sprzedaż majątku - zamówienia publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, kancelaria UDT pok. nr 2
Numer referencyjny ZP-AI-10/17
Rodz zam U
Okres2c 31/03/2020
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 250 000,00 zł. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia spełnienie warunku będzie ocenione łącznie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej odnoszącej się do doświadczenia, tj.: Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych/ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. świadczenie usług asysty technicznej i serwisowej urządzeń zabezpieczeń sieciowych, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto. Zamawiający nie dopuszcza sumowania usług (wykonywanych w ramach kilku umów)w celu wykazania wymaganej wartości zamówienia, tj. wartość zamówienia wskazana w wykazie usług na potwierdzenie spełnienia w/w warunku musi być zrealizowana w ramach jednej umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje usługę (usługa okresowa/ciągła) wartość jej realizacji, na dzień składania ofert, musi wynosić co najmniej 250 000,00 zł brutto. Na potrzeby niniejszego postępowania Zamawiający, poprzez wyrażenie „asysta techniczna i serwisowa” rozumie: świadczenie usług informatycznych, w szczególności: obsługa zgłoszeń technicznych, dostarczanie udoskonalonych wersji oraz usuwanie błędów oprogramowania i sprzętu. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przynajmniej jeden musi wykazać, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. świadczenie usług asysty technicznej i serwisowej urządzeń zabezpieczeń sieciowych, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto. 2.w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej odnoszącej się do dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: Wykonawca dysponuje, co najmniej 2 osobami, które będą brały udział w realizacji zamówienia, z których każda posiada certyfikat: Accredited Configuration Engineer (ACE) lub równoważny, oraz co najmniej 1 osobą, która posiada certyfikat: Palo Alto Networks Certified Network Security Engineer (PCNSE) lub równoważny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona dla potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ zostanie wezwany do złożenia w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, tj.: a)wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych/ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym, dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych/ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. b)wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. c)informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione a)Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. b)Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - załącznik nr 5 do SIWZ. c)Formularz oferty (wypełniony i podpisany) - wzór Załącznik nr 1 do SIWZ; d)Formularz cenowy (wypełniony i podpisany) - wzór Załącznik nr 2 do SIWZ. e)Zobowiązanie innych podmiotów - jeżeli dotyczy.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach: a)przy wystąpieniu okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. b)zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w następujących przypadkach: - w przypadku, gdy zmiana zakresu usług wynika ze zmian w przepisach prawa wprowadzonych po podpisaniu umowy z Zamawiającym (w tym ewentualna zmiana kwoty i terminu wykonania). - w przypadku zmiany/wprowadzenia/rezygnacji z podwykonawcy, przy czym zmiana ta wymaga wcześniejszego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; - wystąpienia zdarzeń siły wyższej, jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; - gdy zmiana zakresu usług wynika ze zmian wprowadzonych w schemacie organizacyjnym lub w zakresie działalności Zamawiającego (w tym ewentualna zmiana kwoty i terminu wykonania; - Zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, w razie zmiany: 1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, lub 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Wykonawca/Zamawiający wystąpi w formie pisemnej w okresie obowiązywania umowy z propozycją zmian (tj. opis propozycji wraz z uzasadnieniem). Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 80
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 08/05/2017
Godzina składania wniosków 11:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)