Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych, armatury sanitarnej, narzędzi, materiałów i osprzętu elektrycznego, maszyn ogrodniczo-gospodarczych, urządzeń i akcesoriów wyposażenia warsztatu samochodowego , w zakresie i ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie podzielone jest na
10 części. Oferta w danej części, w której Wykonawca bierze udział musi być kompletna, tzn. musi zawierać wycenę całości kosztów tj. wszystkich pozycji asortymentowych objętych tą częścią. Nieuwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych, spowoduje odrzucenie oferty w tej części. Każda część zamówienia posiada oddzielny opis przedmiotu zamówienia i jest on obowiązujący tylko dla danej części. Zamawiający, zastrzega sobie prawo do: Jednostronnego zmniejszenia wielkości zamówienia na każdej z pozycji przedmiotu zamówienia (każdy asortyment) o maksimum 20% ilości ujętych w formularzu ofertowym; Zwiększenia ilości jednej lub kilku pozycji przedmiotu zamówienia do 20%, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie danej części zamówienia. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości zamówienia danej części zamówienia. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości zamówienia. Dostawy będą realizowane w dni robocze (z wyłączeniem dostaw w soboty, niedziele i dni świąteczne) w godzinach ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą (w godzinach pracy Zamawiającego – 8.00-13.00). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt własny. Miejscem dostawy sprzętu jest siedziba Zamawiającego: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki ul. Czajkowskiego 109 Wrocław. Wykonawca podda się rygorom procedur bezpieczeństwa realizowanym, w trakcie przyjmowania dostaw, przez Służbę Dyżurną Zamawiającego. Za wniesienie towaru do magazynu odpowiada Wykonawca. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania przedmiotu zamówienia równoważnego pod warunkiem, że przedmiot zamówienia będzie posiadał parametry wskazane przez Zamawiającego lub lepsze. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia równoważnego należy podać nazwę handlową przedmiotu, symbol urządzenia i nazwę producenta. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane produkty są równoważne
w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia i maszyny muszą posiadać instrukcję obsługi w języku polskim wraz z Certyfikatem CE oraz dowodem urządzenia. Dostawy w częściach I-IV będą realizowane sukcesywnie, w partiach dostaw towaru na każdorazowe zamówienie Zamawiającego przesyłane faksem w terminie obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia realizowany w partiach, nie później niż 5 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia (lub zgodnie z ofertą Wykonawcy - jeżeli dotyczy). Dostawy w częściach V-X będą realizowane jednorazowo w terminie przewidzianym na realizację zamówienia – Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem, co najmniej 2 dni roboczych.
OpisPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych w tym: farb, cementu, bloczków, stolarki drzwiowej, klejów budowlanych, kołków, drobnych narzędzi, wykładziny, materiałów metalowych, w ilościach i zakresie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa armatury sanitarnej, urządzeń, materiałów i osprzętu sanitarnego w ilościach i zakresie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi budowlanych ręcznych w ilościach i zakresie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń, materiałów i osprzętu elektrycznego w ilościach i zakresie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa barierek ochronnych stalowych do tymczasowego ogradzania eventów, imprez okolicznościowych, imprez masowych w ilościach i zakresie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa maszyn i urządzeń ogrodniczo – gospodarczych, w tym kosiarki, rębaka, zamiatarki walcowej i akcesoriów, w ilościach i zakresie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa testera okablowania światłowodowego o parametrach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kompresora powietrza oddechowego o parametrach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia warsztatu samochodowego tj. kompletnego zestawu diagnostycznego dla samochodów osobowych i ciężarowych, w zakresie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawu do wyważania wymiany kół tj. wyważarki do kół samochodów ciężarowych, osobowych, dostawczych oraz autobusów, a także automatycznej montażownicy do opon samochodowych, zgodnie z zakresem określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia |
Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki
|
Ulica |
ul. Czajkowskiego
|
Nr domu |
109
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
51150
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
261 658 666
|
Fax |
261 658 425
|
Email |
zamowieniapubliczne@wso.wroc.pl
|
Adres strony url |
http://bip.wso.wroc.pl/
|
Regon |
93038806200000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
podmiot prawa publicznego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.wso.wroc.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca do siedziby Zamawiającego - Kancelaria Jawna budynek nr 7 – pokój nr 0.07 (parter)
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, bud. 8. pok. 121
|
Numer referencyjny |
WNP/297/PN/2017
|
Rodz zam |
D
|
Szacunkowa wart zam calosc |
631464.80
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania faksem lub drogą elektroniczną zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, z zastrzeżeniem art. 94 ust. 2 i art. 183 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Zawiadomienie Wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy.
3. Jeżeli wykonawca, o którym mowa w ust. 1, będzie się uchylał się od zawarcia umowy, zamawiający zbada, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.
4. Przez uchylenie się od podpisania umowy, Zamawiający rozumie między innymi niepodpisanie umowy w terminie określonym w zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej.
5. W przypadku wyboru, jako oferty najkorzystniejszej, oferty Wykonawcy określonego w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp (np. konsorcjum) – Zamawiający przed podpisaniem umowy, zażąda umowy regulującej współpracę tych wspólników, zwierającą co najmniej następujące elementy: określenie celu gospodarczego, oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi.
W przypadku pracowników Wykonawcy cudzoziemców ich wstęp na teren WSOWL niezależnie od okresu możliwy będzie po otrzymaniu przez WSOWL pozytywnej odpowiedzi na stosowne zapytanie do uprawnionego organu, które rozpatrywane jest w terminie 21 dni od jego wysłania po uprzednim otrzymaniu przez Zamawiającego od Wykonawcy wniosków z danymi ww. osób takich jak imię, nazwisko, data i miejsce urodzenia, nr dokumentu tożsamości i jego kserokopię, obywatelstwo, a w przypadku obywateli spoza Unii Europejskiej dodatkowo nr ważnej karty pobytu lub wizy wraz z ich kserokopią.
Podstawa: Decyzja Nr Z-4/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 19 listopada 2012r. w sprawie organizacji systemu przepustkowego w resorcie obrony narodowej (dokument niejawny), Decyzja nr 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10 lutego 2012r. w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33)
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Oferta - formularz ofertowy przygotowany na podstawie wzoru przedstawionego przez Zamawiającego– załącznik A.
2.Opis oferowanego przedmiotu dostawy złożony wraz z ofertą – dotyczy asortymentu oferowanego przez Wykonawcę:
w cz. III poz. 1, 31, 32, 114, 189, w cz. VI poz. 1, 2, w cz. VII – X cały asortyment objęty daną częścią. Opis oferowanego przedmiotu dostawy stanowi treść oferty, musi zawierać nazwę handlową oferowanego produktu w danej pozycji asortymentowej, ze wskazaniem typu/modelu (jeżeli posiada) oraz co najmniej informacje dotyczące tych parametrów oferowanego produktu, które zostały wyszczególnione przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla danej pozycji asortymentowej, w tym informacje dotyczące parametrów podlegających ocenie punktowej w kryterium JAKOŚĆ/DODATKOWE WYPOSAŻENIE. Brak opisu oferowanego asortymentu w częściach i w pozycjach asortymentowych określonych powyżej, nie podlega uzupełnieniu i będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy.
3.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru). Jeżeli umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione.;
4.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 2. Wykonawca składa powyższe oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Istotne postanowienia umowne - Wzór umowy, stanowi załącznik B do niniejszej SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w granicach unormowania zawartego w art. 144 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zapisów umownych:
2.1 W przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, strony dopuszczają możliwość zmiany stawek podatkowych obowiązujących w umowie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
4. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp.
5. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp:
5.1 jeżeli w trakcie realizacji umowy producent zaproponowanego w ofercie produktu, zakończy jego produkcję, dopuszcza się zaoferowanie produktu zamiennego, o parametrach niegorszych, bądź lepszych, niż produkt zaproponowany w ofercie. Zmiana asortymentu wymagać będzie jedynie stosownej informacji o tym fakcie wraz z załączeniem oświadczenia producenta produktu o zaprzestaniu produkcji. Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że produkt zamienny spełnia warunki określone w SIWZ;
5.2 zmiana danych teleadresowych, wymagająca jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
6. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie jednostronnego zmniejszenia wielkości zamówienia na każdej z pozycji przedmiotu zamówienia (każdy asortyment) o maksimum 20% ilości ujętych w formularzu ofertowym – dopuszcza się zmianę całkowitej wartości umowy; w przypadku zwiększenia ilości jednej pozycji asortymentowej o maksymalnie 20%, kompensując to zmniejszeniem ilości innych pozycji zamówienia, kompensacja nie może zmienić maksymalnej całkowitej wartości umowy. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości asortymentu przewidzianych w umowie;
Zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem, z zastrzeżeniem okoliczności przewidzianych w ust. 5 niniejszego paragrafu.
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
10/05/2017
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|