Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
|
Ulica |
ul. Wieniawskiego
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Poznań
|
Kod Pocztowy |
61-712
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
61 8294440,
61 8291650
|
Fax |
61 8294012
|
Email |
przetargisdzp@amu.edu.pl
|
Regon |
1293330000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.amu.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amu.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, za pośednictwem poczty
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Głównego Inżyniera, adres: ul. Umultowska 89B, 61-614 Poznań, pok. 4.119
|
Numer referencyjny |
907/PN/12/17
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
21
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia:
Partia I-IV - max. do 21 dni od daty zawarcia umowy
Partia V - max. do 21 dni od daty zawarcia umowy i otrzymania przez Wykonawcę odpowiedniego zamówienia wraz z potwierdzeniem właściwego organu nadzorującego Zamawiającego zgodnie z art. 83 ust. 14 pkt 1 w związku z art. 83 ust.1 pkt 26 lit.a) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity Dz.U. z 2011 r Nr 177, poz. 1054 z późn. zm.) ,
|
Okreslenie warunkow |
na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, tj. załącznika nr 3 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, tj. załącznika nr 3 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, tj. załącznika nr 3 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej: jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości brutto co najmniej: dla Partii I –4.000,00 zł, Partii II – 3.500,00 zł, Partii III – 3.000,00 zł, Partii IV – 5.500,00 zł, Partii V- 1.200,00 zł
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Zakresie warunkow udzialu |
5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
d. a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przy-czyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - co najmniej: jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości brutto co najmniej dla dla Partii I –4.000,00 zł, Partii II – 3.500,00 zł, Partii III – 3.000,00 zł, Partii IV – 5.500,00 zł, Partii V- 1.200,00 zł
|
Wadium |
Partia I – 90,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt złotych 00/100)
Partia II – 80,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt złotych 00/100)
Partia III – 70,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt złotych 00/100)
Partia IV – 130,00 PLN (słownie: sto trzydzieści złotych 00/100)
Partia V – 40,00 PLN (słownie: czterdzieści złotych 00/100)
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Istotne postanowienia niniejszej umowy nie mogą być zmienione z wyjątkiem przypadków określonych poniżej :
- w sytuacji gdy pojawi się nowy model a produkcja obecnego zostanie zaprzestana istnieje możliwość zastąpienia przedmiotu umowy w tym zakresie innym modelem o parametrach nie gorszych od wskazanych w ofercie Wykonawcy lub SIWZ, przy zachowaniu ceny wskazanej w § 2 niniejszej umowy
- w przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot niniejszej umowy.
Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie po uzgodnieniu z Wykonawcą, na podstawie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
11/05/2017
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
10. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 P.z.p. oferty składane w postępowaniu
o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane.
10.1. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr . Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r.,
poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
10.2. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępnione, część oferty, która zawiera te informacje należy umieścić w odrębnej kopercie oznaczonej napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - POUFNE”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|