Zakup i dostawa artykułów spożywczych.

Data publikacji 2017-04-25
Data zakończenia 2017-05-09 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Hajnówka
Województwo podlaskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze,
  • Zioła i przyprawy korzenne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 73326 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 158720001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce.

Opis

Pakiet 1 - mięso surowe
Zamówienia należy realizować sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Działu Żywności i Żywienia z następującą częstotliwością:dostawa codziennie w dni robocze do godz. 8:00 Pakiet 2 – przetwory mięsne
Zamówienia należy realizować sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Działu Żywności i Żywienia z następującą częstotliwością: 1 razy w tygodniu na zamówienie telefoniczne (dostawa w środę lub czwartek w godz. od 7.00 do 12.00),Pakiet 3 – różne produkty spożywcze
Zamówienia należy realizować sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Działu Żywności i Żywienia z następującą częstotliwością: 1 raz w tygodniu na zamówienie (dostawa we wtorek, środę lub czwartek w godz. od 7.00 do 12.00),Pakiet 4 - przyprawy
Zamówienia należy realizować sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Działu Żywności i Żywienia z następującą częstotliwością:na zamówieniePakiet 5 – produkty mleczarskie
Zamówienia należy realizować sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Działu Żywności i Żywienia z następującą częstotliwością: mleko min. 3 razy w tygodniu, pozostałe produkty nabiałowe na zamówienie nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu w godz. od 7.00 od 12.00,Pakiet 6 – ryby
Zamówienia należy realizować sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Działu Żywności i Żywienia z następującą częstotliwością: 1 raz w tygodniu (wtorek, środę lub czwartek w godz. od 7.00 do 12.00),Pakiet 7 – drób
Zamówienia należy realizować sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Działu Żywności i Żywienia z następującą częstotliwością: dostawa codziennie w dni robocze do godz. 8:00Pakiet 8 – jaja
Zamówienia należy realizować sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Działu Żywności i Żywienia z następującą częstotliwością: 1 raz w tygodniu, w stałym dniu tygodnia ustalonym z Wykonawcą w godz. od 7.00 do 12.00Pakiet 9 – mrożonki owocowe i warzywne
Zamówienia należy realizować sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Działu Żywności i Żywienia z następującą częstotliwością: 1 raz w tygodniu na zamówienie w godz. od 7.00 od 12.00,

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Doc. Adama Dowgirda
Nr domu 9
Miejscowość Hajnówka
Kod Pocztowy 17200
Panstwo Polska
Województwo podlaskie
Tel 85 684 26 79
Fax 85 684 26 79
Email spzoz@onet.eu
Adres strony url www.spzoz.hajnowka.pl
Regon 5058250000000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Numer referencyjny 2017/PN/DŻiŻ/01
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wobec wykonawców żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że każdy z w/w warunków jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą stosowne oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wobec wykonawców żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że każdy z w/w warunków jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą stosowne oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wobec wykonawców żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że każdy z w/w warunków jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą stosowne oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia (wg załącznika nr 3 do SIWZ)
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia (wg załącznika nr 3 do SIWZ)
Inne dokumenty niewymienione Załącznik nr 6 – Oświadczenie dotyczące obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego. Załącznik nr 4 –OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O PRZYNALEŻNOŚCI DO GRUPY KAPITAŁOWEJ, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z wyłączeniem sytuacji przewidzianej w pkt 1-5. 1) Ceny jednostkowe mogą ulec zmianie zgodnie z warunkami SIWZ wyłącznie na skutek: a) zaistnienia możliwości obniżenia cen (zmiany korzystne dla Zamawiającego – promocje, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy), b)Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych produktów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania oraz rozmiaru z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, c) Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia przysługującego wykonawcy w przypadku zmiany: – zmiany stawki podatku VAT na świadczone w ramach niniejszej umowy dostawy, przy czym zmianie ulegnie tylko i wyłącznie cena (ceny) jednostkowa brutto, cena (ceny) jednostkowa netto pozostaje bez zmian. Nowa stawka (stawki) podatku VAT będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie stosownych przepisów prawa. Zmiana umowy w powyższym zakresie wymaga sporządzenia aneksu porządkującego. Maksymalna wartość zamówienia brutto w całym okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie w zakresie proporcjonalnym do ewentualnego wprowadzenia i/lub zmiany stawki podatku VAT, jeśli będzie miała miejsce w czasie obowiązywania umowy. W celu zawarcia aneksu do umowy każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. – w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, bądź zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych poszczególnych produktów dostarczanych w ramach niniejszej umowy przez Wykonawcę Zamawiającemu, z tym że Wykonawca wnioskujący o podniesienie rzeczonych cen/wynagrodzenia winien w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości wykazać w pisemnym wniosku do Zamawiającego, że proponowana zmiana cen/wynagrodzenia ma realny wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę w stosunku do stanu istniejącego w dniu zawarcia niniejszej umowy z Zamawiającym, przy założeniu braku zmiany form zatrudnienia personelu Wykonawcy, chyba że zmiana formy wynika z obowiązku narzuconego przepisami prawa. Wnioskując pisemnie o podwyższenie cen jednostkowych Wykonawca zobowiązany jest, pod rygorem prawa Zamawiającego do odmowy zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia, przedstawić Zamawiającemu w formie pisemnej dokładne wyliczenia wskazujące na uzasadniony zakres podwyżki, przedkładając wraz w/w wyliczeniami odpowiednie dokumenty źródłowe lub ich uwierzytelnione kopie (imienny wykaz pracowników Wykonawcy których dotyczą zmiany wskazane w art. 142 ust. 5 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, zakres wykonywanych przez nich prac w ramach świadczonych Zamawiającemu dostaw objętych niniejszą umową wraz z zaznaczeniem czy dany pracownik Wykonawcy zatrudniony jest tylko i wyłącznie przy wykonywaniu dostawy na rzecz Zamawiającego, a jeżeli nie, to w jakim procencie, dane dotyczące formy umowy jaką zawarł Wykonawca z danym pracownikiem /umowa o pracę, umowa zlecenia, umowa o dzieło itp./ oraz okres/daty/ na jaki została ona zawarta, wysokość wynagrodzenia danego pracownika w momencie zawarcia przez Wykonawcę niniejszej umowy z Zamawiającym oraz wysokość wynagrodzenia jakie Wykonawca będzie zobowiązany/wypłaci/ temu pracownikowi w związku ze zmianami o których jest mowa w art. 142 ust. 5 pkt 2 i 3 ustawy Pzp lub wysokość starych i nowych obciążeń wynikających ze zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne w/w pracowników). Maksymalna wartość zamówienia brutto w całym okresie obowiązywania umowy może ulec zwiększeniu w zakresie proporcjonalnym do ewentualnych zmian, o których mowa w niniejszym punkcie, jeśli będą miały miejsce w czasie obowiązywania umowy. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności. W celu zawarcia aneksu do umowy każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. – W całym okresie obowiązywania umowy składnik ceny, jakim jest marża (zysk) Wykonawcy, pozostanie na niezmienionym poziomie. W celu umożliwienia Zamawiającemu weryfikacji spełnienia tego warunku Wykonawca przedstawi na każde żądanie Zamawiającego kalkulację składników ceny. 2) W przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: zmiany dotyczące danych obydwu stron umowy w tym zmiany adresowe, zmiany w nazwie firmy, zmiany rachunku bankowego, itp., przy czym zmiany te nie mogą prowadzić do zmian podmiotowych. 3) W przypadku zmiany polegającej na zamianie jeszcze niewykorzystanego asortymentu, przewidzianego niniejszą umową, na inny asortyment z tej umowy, który został już wykorzystany, z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie. Zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, na wniosek Zamawiającego. 4) W przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w umowie w okresie, na jaki umowa została zawarta, okres ten może ulec przedłużeniu na wniosek Zamawiającego o czas określony, nie dłuższy jednak niż kolejne 3 miesiące.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 100
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 09/05/2017
Godzina składania wniosków 10:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)