Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dn. 29 stycznia 2004r.

Data publikacji 2012-11-29
Data zakończenia 2012-12-07 12:00:00
Instytucja SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
Miejscowość Opoczno
Województwo łódzkie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 480264 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie (Zał. 4 asortymentowo-cenowy)
2.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy , wolny od wad fizycznych i prawnych ( za produkt fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkt nieużywany, nieregenerowany, części i komponenty użyte podczas procesu jego produkcji muszą być nowe i nie przechodzić procesu powtórnego przetwarzania ), z terminem ważności minimum 12 m-cy od daty dostawy.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Wszystkie materiały , które zostały określony w załączniku asortymentowo-cenowym poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia mogą zostać zastąpione materiałami równoważnymi, tj. o bezsprzecznie takich samych lub lepszych parametrach technicznych i cechach jakościowo-eksploatacyjnych .
Zamawiający nie dopuszcza możliwości oferowania materiałów regenerowanych, ponieważ nie gwarantują one pożądanego poziomu jakości ( np. zlewanie się kolorów na wydruku, smugi na wydruku, zakłócenie pracy głowic drukujących powodujące wycieki, których efektem jest zatykanie się dysz i tym samym uszkodzenie sprzętu ) co dyskryminuje je jako produkty równoważne. Oferowane produkty równoważne muszą być wykonane z nowych elementów.
Zaoferowane produkty równoważne nie mogą powodować ograniczeń funkcji możliwości oraz jakości urządzeń.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
Ulica ul. Partyzantów 30
Nr domu 30
Miejscowość Opoczno
Kod Pocztowy 26-300
Województwo łódzkie
Tel 44 7544823, 7544822
Internet www.szpital.opoczno.net
Regon 00030427200000
E-mail zamowienia@szpital.opoczno.net
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z zał.nr 2 do SIWZ.Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie analizy wymaganych dokumentów.
Wiedza Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z zał.nr 2 do SIWZ.Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie analizy wymaganych dokumentów.
Potencjał Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z zał.nr 2 do SIWZ.Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie analizy wymaganych dokumentów.
Zdolne Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z zał.nr 2 do SIWZ.Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie analizy wymaganych dokumentów.
Sytuacja Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z zał.nr 2 do SIWZ.Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie analizy wymaganych dokumentów.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty Do oferty należy dołączyć: 1.Wypełniony załącznik asortymentowo-cenowy (Zał 4) 2.Parafowany wzór umowy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: a)zmiany ceny jednostkowej brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku od towaru i usług (VAT) , z dniem jej wprowadzenia przez stosowne przepisy b)zmiany nazwy firmy Zamawiającego i Wykonawcy c)zmiana adresu siedziby firmy Zamawiającego i Wykonawcy d)zmiana konta bankowego Zamawiającego i Wykonawcy e)zmiany cen produktów, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy spowodowane przez: - zagrożenia nadzwyczajne tzn. to zagrożenia wywołane przyczynami naturalnymi lub cywilizacyjnymi, mogące spowodować znaczne zniszczenie środowiska, lub istotne pogorszenie jego stanu albo zagrożenia życia ludzi w wyniku zanieczyszczenia, skażenia elementów środowiska - przyczyny naturalne tzn. powodzie, susze, wyładowania atmosferyczne, wstrząsy sejsmiczne, sztormy, huragany, gwałtowne opady, masowe występowania chorób, lawiny, burze gradowe. - zagrożenia dostaw, wynikające z problemów komunikacyjnych i czynnika ludzkiego. 2. Zmiany do umowy w przypadkach, o których mowa w ust 1, mogą nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i będą mogły być wprowadzone za zgodą stron w drodze pisemnego aneksu do umowy. 3.Zamawiający dopuszcza obniżenie cen przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.szpital.opoczno.net
Adres uzyskania siwz SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie, 26-300 Opoczno, ul. Partyzantów 30
Data składania wniosków 07/12/2012
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie, 26-300 Opoczno, ul. Partyzantów 30, Sekretariat,
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)