Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowych opon do samochodów ciężarowych, osobowych i sprzętu ciężkiego, dętek, ochraniaczy oraz opon bieżnikowanych do samochodów ciężarowych i sprzętu ciężkiego dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o. („Zamawiający”) z podziałem na zadania określone poniżej, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie 1 – zakup i dostawę nowych opon, dętek i ochraniaczy
Zadanie 2 – zakup i dostawę opon bieżnikowanych
Zadanie 3 – zakup i dostawę opon bieżnikowanych przemysłowych
OpisOpony, dętki i ochraniacze muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2016 r.
Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia wynosi:
- minimum 24 miesiące dla opon,
- minimum 12 miesięcy dla dętek i ochraniaczy.
Dla przedmiotu zamówienia, dla którego producent określa dłuższy okres gwarancji, Wykonawca udziela takiego samego okresu gwarancji licząc od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do odbioru złomu gumowego z opon i dętek oraz ochraniaczy w ramach łącznego wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy w ilości równoważnej do dostarczonej. Przekazanie odpadów Wykonawcy przez Zamawiającego w każdym miesiącu realizacji zamówienia zostanie potwierdzone „Kartą przekazania odpadu” zgodnie z wzorem ustalonym Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. 2014 poz. 1973). Karta przekazania odpadów zawierająca w szczególności: rodzaj przekazanych odpadów, ich kod oraz ilość odpadów będzie wystawiana przez Zamawiającego najpóźniej do 15 dnia następnego miesiąca.
Wykonawca, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.) zobowiązany jest posiadać aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności:
a) w zakresie zbierania i/lub przetwarzania odpadów o kodzie 16 01 03 (zużyte opony) - pozwolenie zintegrowane uwzględniające warunki przetwarzania i/lub zbierania w/w odpadów objętych przedmiotem zamówienia, wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 519) albo - zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie ww. odpadów, o którym mowa w art. 41 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.,
b) w zakresie transportu odpadów o kodzie 16 01 03 (zużyte opony) - zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.) lub wpis do rejestru w zakresie transportu odpadu, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt. 5 lit. b ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach
chyba, że działalność taka nie wymaga uzyskania decyzji lub wpisu do rejestru – wówczas Wykonawca przedstawi oświadczenie, o braku takiego wymogu, z podaniem podstawy prawnej (dot. lit. a) i b) powyżej).
Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie do kwoty: 490 000,00 zł netto
i zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zamówienia na zasadach prawa opcji.
W związku z faktem, iż Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć i wyspecyfikować pełnego asortymentu przedmiotu zamówienia, którego zakup będzie konieczny w trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu także produktów niewyszczególnionych w powyższym wykazie. Wartość tych produktów nie przekroczy w okresie obowiązującej umowy: 98 000,00 zł netto, co stanowi 20 % deklarowanego przez Zamawiającego minimalnego zakresu realizacji umowy.
W przypadku konieczności zamówienia produktu niewyszczególnionego w złożonej ofercie Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z zapytaniem o dostępność danego produktu. Tylko pozytywna odpowiedź będzie podstawą do wystosowania zamówienia częściowego. Zakup takiego asortymentu będzie realizowany wg ceny jednostkowej produktu o zbliżonych wymaganiach, wyszczególnionego w arkuszu cenowym.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie opon równoważnych w zakresie Zadania 1 dla pozycji, gdzie podana jest marka opony wraz z rodzajem bieżnika bądź rodzaj bieżnika.
Pod pojęciem „opon równoważnych” Zamawiający rozumie takie, które zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity Dz. U. z 2016, poz. 2022) mogą być zastosowane na jednej osi
z oponami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne oraz w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do spełnienia warunków równoważności, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających w sposób jednoznaczny spełnienie warunków równoważności.
Głębokość bieżnika dla pozycji 1÷3 min. 15 mm, dla pozycji 4÷5 min. 19 mm.
Rzeźba bieżnika zgodna z wymaganiami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia.
Karkas opony nie może być starszy niż 5 lat.
Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia – minimum 24 miesiące, licząc od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia. Dla przedmiotu zamówienia, dla którego producent określa dłuższy okres gwarancji, Wykonawca udziela takiego samego okresu gwarancji licząc od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia.
Wykonawca, zobowiązany jest do odbioru złomu gumowego z opon bieżnikowanych w ramach łącznego wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy w ilości równoważnej do dostarczonej. Przekazanie odpadów Wykonawcy przez Zamawiającego w każdym miesiącu realizacji zamówienia zostanie potwierdzone „Kartą przekazania odpadu” zgodnie z wzorem ustalonym Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. 2014 poz. 1973). Karta przekazania odpadów zawierająca w szczególności: rodzaj przekazanych odpadów, ich kod oraz ilość odpadów będzie wystawiana przez Zamawiającego najpóźniej do 15 dnia następnego miesiąca.
Wykonawca, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.) zobowiązany jest posiadać aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności:
a) w zakresie zbierania i/lub przetwarzania odpadów o kodzie 16 01 03 (zużyte opony) - pozwolenie zintegrowane uwzględniające warunki przetwarzania i/lub zbierania w/w odpadów objętych przedmiotem zamówienia, wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 519) albo - zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie ww. odpadów, o którym mowa w art. 41 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.,
b) w zakresie transportu odpadów o kodzie 16 01 03 (zużyte opony) - zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.) lub wpis do rejestru w zakresie transportu odpadu, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach
chyba, że działalność taka nie wymaga uzyskania decyzji lub wpisu do rejestru – wówczas Wykonawca przedstawi oświadczenie, o braku takiego wymogu, z podaniem podstawy prawnej (dot. lit. a) i b) powyżej).
Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie do kwoty: 98 000,00 zł netto
i zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zamówienia na zasadach prawa opcji.
W związku z faktem, iż Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć i wyspecyfikować pełnego asortymentu przedmiotu zamówienia, których zakup będzie konieczny w trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu także produktów niewyszczególnionych w powyższym wykazie. Wartość tych produktów nie przekroczy w okresie obowiązującej umowy: 19 600,00 zł netto, co stanowi 20 % deklarowanego przez Zamawiającego minimalnego zakresu realizacji umowy.
W przypadku konieczności zamówienia produktu niewyszczególnionego w złożonej ofercie Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z zapytaniem o dostępność danego produktu. Tylko pozytywna odpowiedź będzie podstawą do wystosowania zamówienia częściowego. Zakup takiego asortymentu będzie realizowany wg ceny jednostkowej produktu o zbliżonych wymaganiach, wyszczególnionego w arkuszu cenowym.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie opon równoważnych w zakresie Zadania 2 dla pozycji, gdzie podana jest marka opony wraz z rodzajem bieżnika bądź rodzaj bieżnika.
Pod pojęciem „opon równoważnych” Zamawiający rozumie takie, które zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity Dz. U. z 2016, poz. 2022) mogą być zastosowane na jednej osi
z oponami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne oraz w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do spełnienia warunków równoważności, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających w sposób jednoznaczny spełnienie warunków równoważności.
Głębokość bieżnika minimum: 35 mm w klasie L3+ lub wyższej w zakresie pozycji 1 tabeli zamieszczonej w Części II SIWZ-opisie przedmiotu zamówienia; 45 mm w klasie L3+ lub wyższej w zakresie pozycji 2 tabeli zamieszczonej w Części II SIWZ-opisie przedmiotu zamówienia; 18 mm w zakresie pozycji 3 tabeli zamieszczonej w Części II SIWZ-opisie przedmiotu zamówienia.
Masa opony nie może być lżejsza niż: 250 kg w zakresie pozycji 1 tabeli zamieszczonej w Części II SIWZ-opisie przedmiotu zamówienia; 380 kg w zakresie pozycji 2 tabeli zamieszczonej w Części II SIWZ-opisie przedmiotu zamówienia; 50 kg w zakresie pozycji 3 tabeli zamieszczonej w Części II SIWZ-opisie przedmiotu zamówienia.
Rzeźba bieżnika zgodna z wymaganiami wskazanymi w tabeli zamieszczonej w Części II SIWZ-opisie przedmiotu zamówienia.
Karkas opon nie może być starszy niż 5 lat.
Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia – minimum 24 miesiące, licząc od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do odbioru złomu gumowego z opon bieżnikowanych przemysłowych w ramach łącznego wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy w ilości równoważnej do dostarczonej. Przekazanie odpadów Wykonawcy przez Zamawiającego w każdym miesiącu realizacji zamówienia zostanie potwierdzone „Kartą przekazania odpadu” zgodnie z wzorem ustalonym Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. 2014 poz. 1973). Karta przekazania odpadów zawierająca w szczególności: rodzaj przekazanych odpadów, ich kod oraz ilość odpadów będzie wystawiana przez Zamawiającego najpóźniej do 15 dnia następnego miesiąca.
Wykonawca, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.) zobowiązany jest posiadać aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności:
a) w zakresie zbierania i/lub przetwarzania odpadów o kodzie 16 01 03 (zużyte opony) - pozwolenie zintegrowane uwzględniające warunki przetwarzania i/lub zbierania w/w odpadów objętych przedmiotem zamówienia, wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 519) albo - zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie ww. odpadów, o którym mowa w art. 41 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.,
b) w zakresie transportu odpadów o kodzie 16 01 03 (zużyte opony) - zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.) lub wpis do rejestru w zakresie transportu odpadu, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach
chyba, że działalność taka nie wymaga uzyskania decyzji lub wpisu do rejestru – wówczas Wykonawca przedstawi oświadczenie, o braku takiego wymogu, z podaniem podstawy prawnej (dot. lit. a) i b) powyżej).
Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie do kwoty: 105 000,00 zł netto
i zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zamówienia na zasadach prawa opcji.
W związku z faktem, iż Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć i wyspecyfikować pełnego asortymentu przedmiotu zamówienia, których zakup będzie konieczny w trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu także produktów niewyszczególnionych w powyższym wykazie. Wartość tych produktów nie przekroczy w okresie obowiązującej umowy: 21 000,00 zł netto, co stanowi 20 % deklarowanego przez Zamawiającego minimalnego zakresu realizacji umowy.
W przypadku konieczności zamówienia produktu niewyszczególnionego w złożonej ofercie Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z zapytaniem o dostępność danego produktu. Tylko pozytywna odpowiedź będzie podstawą do wystosowania zamówienia częściowego. Zakup takiego asortymentu będzie realizowany wg ceny jednostkowej produktu o zbliżonych wymaganiach, wyszczególnionego w arkuszu cenowym.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie opon równoważnych w zakresie Zadania 3 dla pozycji, gdzie podana jest marka opony wraz z rodzajem bieżnika bądź rodzaj bieżnika.
Pod pojęciem „opon równoważnych” Zamawiający rozumie takie, które zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity Dz. U. z 2016, poz. 2022) mogą być zastosowane na jednej osi z oponami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne oraz w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do spełnienia warunków równoważności, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających w sposób jednoznaczny spełnienie warunków równoważności.
|