Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
|
Ulica |
ul. Schinzla
|
Nr domu |
13
|
Miejscowość |
Sandomierz
|
Kod Pocztowy |
27600
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
15 8323001 do 5, 8330566
|
Fax |
158 323 575
|
Email |
przetargi@sand.pl
|
Adres strony url |
www.sand.pl
|
Regon |
30238500000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
Tak
|
Zamawiajacy powierzyl |
KPSZW SPÓŁKA AKCYJNA, Aleja Śląska 1, 54-118 Wrocław
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
podmiot prawa publicznego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.kpszw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kpszw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej w postaci papierowej - pocztą, kurierem albo osobiście
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Aleja Śląska 1, 54-118 Wrocław
|
Numer referencyjny |
SGZ/3/4/3/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który posiada zezwolenie na prowadzenie działalności uprawniającej do obrotu produktami leczniczymi.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
zezwolenie na prowadzenie działalności uprawniającej do obrotu produktami leczniczymi
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Załącznik Nr1 do SIWZ – Formularz oferty
2) Załącznik Nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy (wg. wzoru)
3) Dowód wniesienia wadium.
4) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, w przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnictwo podpisane przez umocowanych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).
4.Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp do złożenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
-próbka w ilości 1 sztuki do każdej pozycji asortymentu, na którą Wykonawca składa ofertę, pozwalająca na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy podstawowych wymagań określonych przez Zamawiającego;
- karty danych technologicznych wystawione przez producenta wyrobu gotowego do każdej pozycji asortymentu, na którą Wykonawca składa ofertę;
- prospekt lub folder lub broszura dla oferowanego sprzętu, pozwalające na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy podstawowych wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Jednocześnie należy w Załączniku Nr 2 do SIWZ podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru. Dokumenty należy ułożyć chronologicznie.
- oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ, że będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy).
|
Wadium |
Kwota wadium dla całości postępowania wynosi 16 312,72 zł lub na poszczególne części następujące kwoty:
Numer części Kwota wadium w zł
1 - 1358,51 ;
2 - 749,65 ;
3 - 2011,15 ;
4 - 708,18 ;
5 - 1640,65 ;
6 - 2514,3 ;
7 - 894,36 ;
8 - 791,7 ;
9 - 238,58 ;
10 - 226,2 ;
11 - 186,96 ;
12 - 224,68 ;
13 - 288,26 ;
14 - 435 ;
15 - 478,5 ;
16 - 390,2 ;
17 - 377 ;
18 - 609 ;
19 - 1808,67 ;
20 - 226,44 ;
21 - 154,73 ;
suma - 16312,72 .
Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawiera Rozdz. VIII SIWZ.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych w niniejszym paragrafie okoliczności oraz określa warunki zmian, jak niżej:
1) zmiana okresu realizacji umowy. Zmiany te mogą nastąpić w związku z wcześniejszym wykorzystaniem albo niewykorzystaniem przez Zamawiającego wartości brutto umowy.
2) zmiana umowy – w przypadku: wycofania przedmiotu zamówienia z obrotu, zmiany obowiązujących przepisów, braku dostaw przedmiotu zamówienia z powodu zaprzestania produkcji, tymczasowego wstrzymania produkcji. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ofertę towaru tożsamego pod względem składu, właściwości fizyko-chemicznych, parametrów, na co Zamawiający musi wyrazić zgodę na piśmie, faksem lub e-mailem. Zmiana ta będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik przy cenie nie wyższej niż w umowie będzie tożsamy z oferowanym. Zmiana może dotyczyć nadto wielkości opakowania, numeru katalogowego, producenta, nazwy towaru lub wielkości dawki.
3) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy:
a) zmiana cen – w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego brutto, przy zachowaniu stałości cen netto – dotyczy to części wynagrodzenia Wykonawcy za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie zrealizowano,
b) zmiana cen - w przypadku zmian cen urzędowych, które obowiązują od momentu ich wprowadzenia przez właściwe organy administracji państwowej. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana ceny urzędowej, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to części wynagrodzenia Wykonawcy za dostawy, których w dniu zmiany ceny urzędowej jeszcze nie zrealizowano oraz z zastrzeżeniem, że powyższa zmiana nie spowoduje podwyższenia cen umownych,
4) zmiana danych Zamawiającego lub Wykonawcy (np. adres siedziby, zmiana formy prawnej), a także zmiany organizacyjnej Wykonawcy, ale wyłącznie takiej, która nie powoduje likwidacji Wykonawcy.
5) zmiana umowy w razie zmian obowiązującego prawa mających wpływ na zasady realizacji umowy w zakresie koniecznym dla stosowania zasad przyjętych w umowie do obowiązującego prawa,
6) innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które, gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą.
2. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy.
3. Nie wymagają zmiany umowy obniżki cenowe i czasowe promocje. Wykonawca zobowiązany jest jednak poinformować o nich Zamawiającego.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
12/05/2017
|
Godzina składania wniosków |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|