Wyposażenie wnętrz nowej szkoły podstawowej w Niepołomicach na osiedlu Jazy

Data publikacji 2017-05-17
Data zakończenia 2017-05-25 00:00:00
Instytucja Gmina Niepołomice
Miejscowość Niepołomice
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 511113-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Wyposażenie wnętrz nowej szkoły podstawowej w Niepołomicach na osiedlu Jazy.
Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje w szczególności:
a) usługę wykonania mebli na wymiar wraz z ich transportem i montażem
b) dostawę wyposażenia ruchomego
c) opracowanie i wykonanie identyfikacji wizualnej obiektu zgodnie z wytycznymi zawartymi w załącznikach
d) dostarczenie dokumentacji powykonawczej tj. protokołu odbioru ilościowego wyszczególniającego przedmiot dostawy, wykazu ilościowo, karty gwarancyjnej, certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności oraz instrukcji użytkowania wyposażenia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 " Opis przedmiotu zamówienia" oraz dołączona dokumentacja.

Uwaga:
Zamawiający z uwagi na posiadane środki zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w następującej kolejności:
a) wyposażenie archiwum
b) wyposażenie sali korekcyjnej
c) wyposażenie aneksu kuchennego przy sekretariacie
d) donice z zielenią
e) grafiki w ramach.
W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Zamawiający ma prawo zawarcia i realizacji umowy z pominięciem ww. zakresu ( całego lub poszczególnych wymienionych) zawarcia i realizacji umowy z wybranym Wykonawcą (który złożył ofertę najkorzystniejszą)
Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji.

Wartość poniżej 209 000 euro

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0c179b91-89f8-4649-b354-50adf9ced947
Biuletyn 511113-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Niepołomice
Regon 35155537000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Zwycięstwa
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Niepołomice
Zamawiajacy kod pocztowy 32005
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 122 509 404
Zamawiajacy fax 122 509 400
Zamawiajacy email zp@niepolomice.com
Adres strony url www.niepolomice.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.niepolomice.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy w Niepołomicach pl. Zwycięstwa 13 32-005 Niepołomie
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie wnętrz nowej szkoły podstawowej w Niepołomicach na osiedlu Jazy
Numer referencyjny ZP.271.16.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Wyposażenie wnętrz nowej szkoły podstawowej w Niepołomicach na osiedlu Jazy. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje w szczególności: a) usługę wykonania mebli na wymiar wraz z ich transportem i montażem b) dostawę wyposażenia ruchomego c) opracowanie i wykonanie identyfikacji wizualnej obiektu zgodnie z wytycznymi zawartymi w załącznikach d) dostarczenie dokumentacji powykonawczej tj. protokołu odbioru ilościowego wyszczególniającego przedmiot dostawy, wykazu ilościowo, karty gwarancyjnej, certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności oraz instrukcji użytkowania wyposażenia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 " Opis przedmiotu zamówienia" oraz dołączona dokumentacja. Uwaga: Zamawiający z uwagi na posiadane środki zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w następującej kolejności: a) wyposażenie archiwum b) wyposażenie sali korekcyjnej c) wyposażenie aneksu kuchennego przy sekretariacie d) donice z zielenią e) grafiki w ramach. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Zamawiający ma prawo zawarcia i realizacji umowy z pominięciem ww. zakresu ( całego lub poszczególnych wymienionych) zawarcia i realizacji umowy z wybranym Wykonawcą (który złożył ofertę najkorzystniejszą) Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji. Wartość poniżej 209 000 euro
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Przedmiotem zamówień określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 będzie powtórzenie usług określonych w zamówieniu podstawowym
Data zakonczenia 2017-08-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: data zakończenia: 2017-08-30. Realizacja przedmiotu umowy w zakresie dostawy i montażu ławek, krzeseł i szatni w terminie do 25 sierpnia 2017r
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 500.000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie, iż Wykonawca, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał minimum jedno zamówienie obejmujące zakresem wykonanie mebli na wymiar oraz ich dostawa i montaż w budynku użyteczności publicznej o wartości tego zamówienia minimum 300 000 zł brutto ( na wartość 300 000 zł brutto mogą składać się nie więcej niż dwa zamówienia).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 2) Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego
Inne dokumenty niewymienione 1) Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 2) Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 PLN).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający poza możliwością zmiany na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2 do 6 ustawy Pzp przewiduje również możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawnych, jeżeli w wyniku tych zmian konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego 2) zmiany zakresu prac, które wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są w złożonej ofercie 3) wprowadzenia do realizacji części zamówienia przez podwykonawcę pomimo, że Wykonawca nie dopuścił takiej możliwości w treści oferty, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców. 4) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w szczególności gdy jest spowodowana: a) wystąpieniem wyjątkowo nie sprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie robót, b) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 6) Wprowadzeniu nieistotnych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 2. Warunki zmiany: Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV 4 4 data 2017-05-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60
  
Kryteria gwarancja i rękojmia
Znaczenie 40
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)