Materiały medyczne dla ZChO w podziale na 9 zadań

Data publikacji 2017-05-17
Data zakończenia 2017-05-26 00:00:00
Instytucja Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 511054-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 331416006, 331412404, 331841004, 331411001, 331831007, 331980004, 331411166
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych dla Zakładu Chirurgii Ogólnej w Centrum Leczniczo -Rehabilitacyjnego i Medycyny Pracy Attis Sp. z o. o. w Warszawie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dziewięć oddzielnych zadań, jednocześnie jest to podział zamówienia na części:
1) zadanie nr 1 - materiały medyczne jednorazowego użytku I- poz. 1-16;
2) zadanie nr 2 - materiały medyczne jednorazowego użytku II - poz. 1-17;
3) zadanie nr 3 - materiały medyczne jednorazowego użytku III - poz. 1-20;
4) zadanie nr 4 - implanty - poz. 1-7;
5) zadanie nr 5 - kilipsy i klipsownice- poz. 1-12;
6) zadanie nr 6 - wkręty interferencyjne - poz. 1-2;
7) zadanie nr 7 - zestawy operacyjne I - poz. 1-21;
8) zadanie nr 8 - zestawy operacyjne II - poz. 1-15;
9) zadanie nr 9 - zestawy operacyjne III - poz. 1-50;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2f0e12fe-59a0-4585-8d15-83a270029bf8
Biuletyn 511054-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.
Regon 1644180300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Górczewska
Zamawiajacy adres numer domu 89
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01401
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 223 211 470
Zamawiajacy fax 223 211 406
Zamawiajacy email przetargi@attis.com.pl
Adres strony url www.attis.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Prawa Handlowego art. 3 ust. 1 pkt 3 lit. a)
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.attis.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.attis.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta polska, kurier lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Leczniczo – Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o. 01-401 Warszawa, ul. Górczewska 89, Sekretariat - p. 196
Nazwa nadana zamowieniu Materiały medyczne dla ZChO w podziale na 9 zadań
Numer referencyjny FZP.26.ZP.D.9.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych dla Zakładu Chirurgii Ogólnej w Centrum Leczniczo -Rehabilitacyjnego i Medycyny Pracy Attis Sp. z o. o. w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dziewięć oddzielnych zadań, jednocześnie jest to podział zamówienia na części: 1) zadanie nr 1 - materiały medyczne jednorazowego użytku I- poz. 1-16; 2) zadanie nr 2 - materiały medyczne jednorazowego użytku II - poz. 1-17; 3) zadanie nr 3 - materiały medyczne jednorazowego użytku III - poz. 1-20; 4) zadanie nr 4 - implanty - poz. 1-7; 5) zadanie nr 5 - kilipsy i klipsownice- poz. 1-12; 6) zadanie nr 6 - wkręty interferencyjne - poz. 1-2; 7) zadanie nr 7 - zestawy operacyjne I - poz. 1-21; 8) zadanie nr 8 - zestawy operacyjne II - poz. 1-15; 9) zadanie nr 9 - zestawy operacyjne III - poz. 1-50; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. b) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ); c) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane, dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a) folderu-katalogu w języku polskim zawierającego zdjęcia oraz szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagania określone przez Zamawiającego, z nazwą producenta, numerem katalogowym oraz wskazaniem, których pozycji formularza asortymentowo-cenowego dotyczy
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ponadto: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy dla wybranego zadania złożony na odpowiednim druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ uzupełnionym przez Wykonawcę o oferowany asortyment zgodnie z częścią zamówienia, której dotyczy oferta. 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych), złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, 5) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu złożenia oferty a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej: zadanie nr 1 – 940,00 zł. (dziewięćset czterdzieści złotych), zadanie nr 2 – 680,00 zł. (sześćset osiemdziesiąt złotych), zadanie nr 3 – 680,00 zł. (sześćset osiemdziesiąt złotych), zadanie nr 4 – 2400,00 zł. (dwa tysiące czterysta złotych), zadanie nr 5 – 740,00 zł. (siedemset czterdzieści złotych), zadanie nr 6 – 640,00 zł (sześćset czterdzieści złotych), zadanie nr 7 – 1060,00 zł. (jeden tysiąc sześćdziesiąt złotych). zadanie nr 8 – 4 640,00 zł (cztery tysiące sześćset czterdzieści złotych), zadanie nr 9 – 5680,00 zł (pięć tysięcy sześćset osiemdziesiąt złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania ewentualnych istotnych zmian postanowień zawartej Umowy: 1) zmiana wynagrodzenia, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym podniesienie lub obniżenie stawek VAT nie spowoduje zmian wartości netto, a spowoduje odpowiednio obniżenie lub podwyższenie wartości brutto; 2) zmiana miejsca dostaw, z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, których nie można było przewidzieć, przy czym zmiana ta nie może prowadzić do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy; 3) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany/ udoskonalony, lub wygaśnie rejestracja oferowanego produktu (zgodnie z informacjami zawartymi w Formularzu Asortymentowo – Cenowym) przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie, 4) w zakresie przedłużenia terminu jej obowiązywania w sytuacji częściowego niezrealizowania ilości określonych w tabelach asortymentowo – cenowych, stanowiących załącznik nr ... do umowy oraz w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego wartości brutto umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy w terminie wskazanym w § 10 ust. 1 Umowy; 5) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w formularzu asortymentowo-cenowym, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, a o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć z chwilą zawarcia niniejszej umowy, na tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w cenie nie wyższej niż ta, która została określona w Umowie. 6) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.); 7) Zamawiający może zmienić umowę w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia asortymentu towarów wskazanych w tabelach asortymentowo – cenowych, stanowiących załącznik nr …. do umowy, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy 8) w razie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; w tym przypadku zmiana umowy może nastąpić w zakresie niezbędnym celem dostosowania zapisów umowy do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
IV 4 4 data 2017-05-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141600-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis materiały medyczne jednorazowego użytku I- poz. 1-16;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141240-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis materiały medyczne jednorazowego użytku II - poz. 1-17
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa zdanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141600-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis materiały medyczne jednorazowego użytku III - poz. 1-20
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33184100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis implanty - poz. 1-7
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis kilipsy i klipsownice- poz. 1-12
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa zadanie nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33183100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis wkręty interferencyjne - poz. 1-2
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa zadanie nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zestawy operacyjne I - poz. 1-21
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa zadanie nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zestawy operacyjne II - poz. 1-15
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa zadanie nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zestawy operacyjne III - poz. 1-50
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)