GuidZP400 |
2f0e12fe-59a0-4585-8d15-83a270029bf8
|
Biuletyn |
511054-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.
|
Regon |
1644180300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Górczewska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
89
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01401
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
223 211 470
|
Zamawiajacy fax |
223 211 406
|
Zamawiajacy email |
przetargi@attis.com.pl
|
Adres strony url |
www.attis.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka Prawa Handlowego art. 3 ust. 1 pkt 3 lit. a)
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.attis.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.attis.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta polska, kurier lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Leczniczo – Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o. 01-401 Warszawa, ul. Górczewska 89, Sekretariat - p. 196
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Materiały medyczne dla ZChO w podziale na 9 zadań
|
Numer referencyjny |
FZP.26.ZP.D.9.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych dla Zakładu Chirurgii Ogólnej w Centrum Leczniczo -Rehabilitacyjnego i Medycyny Pracy Attis Sp. z o. o. w Warszawie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dziewięć oddzielnych zadań, jednocześnie jest to podział zamówienia na części:
1) zadanie nr 1 - materiały medyczne jednorazowego użytku I- poz. 1-16;
2) zadanie nr 2 - materiały medyczne jednorazowego użytku II - poz. 1-17;
3) zadanie nr 3 - materiały medyczne jednorazowego użytku III - poz. 1-20;
4) zadanie nr 4 - implanty - poz. 1-7;
5) zadanie nr 5 - kilipsy i klipsownice- poz. 1-12;
6) zadanie nr 6 - wkręty interferencyjne - poz. 1-2;
7) zadanie nr 7 - zestawy operacyjne I - poz. 1-21;
8) zadanie nr 8 - zestawy operacyjne II - poz. 1-15;
9) zadanie nr 9 - zestawy operacyjne III - poz. 1-50;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
b) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ);
c) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane, dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda:
a) folderu-katalogu w języku polskim zawierającego zdjęcia oraz szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagania określone przez Zamawiającego, z nazwą producenta, numerem katalogowym oraz wskazaniem, których pozycji formularza asortymentowo-cenowego dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Ponadto: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy dla wybranego zadania złożony na odpowiednim druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ uzupełnionym przez Wykonawcę o oferowany asortyment zgodnie z częścią zamówienia, której dotyczy oferta.
3) pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych), złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie,
4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego,
5) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca, najpóźniej w dniu złożenia oferty a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej:
zadanie nr 1 – 940,00 zł. (dziewięćset czterdzieści złotych),
zadanie nr 2 – 680,00 zł. (sześćset osiemdziesiąt złotych),
zadanie nr 3 – 680,00 zł. (sześćset osiemdziesiąt złotych),
zadanie nr 4 – 2400,00 zł. (dwa tysiące czterysta złotych),
zadanie nr 5 – 740,00 zł. (siedemset czterdzieści złotych),
zadanie nr 6 – 640,00 zł (sześćset czterdzieści złotych),
zadanie nr 7 – 1060,00 zł. (jeden tysiąc sześćdziesiąt złotych).
zadanie nr 8 – 4 640,00 zł (cztery tysiące sześćset czterdzieści złotych),
zadanie nr 9 – 5680,00 zł (pięć tysięcy sześćset osiemdziesiąt złotych).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania ewentualnych istotnych zmian postanowień zawartej Umowy:
1) zmiana wynagrodzenia, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym podniesienie lub obniżenie stawek VAT nie spowoduje zmian wartości netto, a spowoduje odpowiednio obniżenie lub podwyższenie wartości brutto;
2) zmiana miejsca dostaw, z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, których nie można było przewidzieć, przy czym zmiana ta nie może prowadzić do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy;
3) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany/ udoskonalony, lub wygaśnie rejestracja oferowanego produktu (zgodnie z informacjami zawartymi w Formularzu Asortymentowo – Cenowym) przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie,
4) w zakresie przedłużenia terminu jej obowiązywania w sytuacji częściowego niezrealizowania ilości określonych w tabelach asortymentowo – cenowych, stanowiących załącznik nr ... do umowy oraz w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego wartości brutto umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy w terminie wskazanym w § 10 ust. 1 Umowy;
5) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w formularzu asortymentowo-cenowym, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, a o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć z chwilą zawarcia niniejszej umowy, na tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w cenie nie wyższej niż ta, która została określona w Umowie.
6) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.);
7) Zamawiający może zmienić umowę w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia asortymentu towarów wskazanych w tabelach asortymentowo – cenowych, stanowiących załącznik nr …. do umowy, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy
8) w razie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; w tym przypadku zmiana umowy może nastąpić w zakresie niezbędnym celem dostosowania zapisów umowy do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
|
IV 4 4 data |
2017-05-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141600-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
materiały medyczne jednorazowego użytku I- poz. 1-16;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141240-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
materiały medyczne jednorazowego użytku II - poz. 1-17
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
zdanie nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141600-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
materiały medyczne jednorazowego użytku III - poz. 1-20
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33184100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
implanty - poz. 1-7
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
kilipsy i klipsownice- poz. 1-12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33183100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
wkręty interferencyjne - poz. 1-2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33198000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
zestawy operacyjne I - poz. 1-21
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141116-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
zestawy operacyjne II - poz. 1-15
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33198000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
zestawy operacyjne III - poz. 1-50
|
| |