Doposażenie Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Dubinach wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Dubinach.

Data publikacji 2012-11-30
Data zakończenia 2012-12-14 10:00:00
Instytucja Zespół Szkół w Dubinach
Miejscowość Hajnówka
Województwo podlaskie
Branża
  • Drukowane książki,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 481652 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 370000008, 301900007, 221100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest doposażenie Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Dubinach wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Dubinach szczegółowo opisanych w załączniku Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Kraina Radosnych Maluchów - utworzenie Punktu Przedszkolnego w Gminie Hajnówka współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Nr projektu: POKL.09.01.01-20-199/11.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół w Dubinach
Ulica Dubiny, ul. Główna 1b
Nr domu 1b
Miejscowość Hajnówka
Kod Pocztowy 17-200
Województwo podlaskie
Tel 85 682 25 68
Fax 85 682 46 12
Internet www.gmina-hajnówka.pl
Regon 20071953500000
E-mail e.maciuka@gmina-hajnowka.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 45
Wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zm.). 2. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 3. Wykonawca wyraża zgodę na 30 dniowy termin płatności faktury od dnia jej dostarczenia po zrealizowaniu zamówienia. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zm.) Opis sposobu oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia
Wiedza Oświadczenie
Potencjał Oświadczenie
Zdolne Oświadczenie
Sytuacja Oświadczenie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.gmina-hajnowka.pl
Adres uzyskania siwz Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Gminie Hajnówka; 17-200 Hajnówka ul. A. Zina 1, pokój 45
Data składania wniosków 14/12/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Gminie Hajnówka; 17-200 Hajnówka ul. A. Zina 1, pokój 45
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany z EFS w ramach POKL.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)