GuidZP400 |
a590f493-b6eb-4be1-8fd9-b4850d35af34
|
Biuletyn |
510534-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
|
Regon |
157700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-059
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
(12)6173595
|
Zamawiajacy fax |
(12)6173595
|
Zamawiajacy email |
dzp@agh.edu.pl
|
Adres strony url |
www.dzp.agh.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dzp.agh.edu.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa koców, kołder, materacy i pokrowców na materace, poduszek i bielizny pościelowej do domów studenckich Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie KC-zp.272-264/17
|
Numer referencyjny |
KC-zp.272-264/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawa koców, kołder, materacy i pokrowców na materace, poduszek i bielizny pościelowej do domów studenckich Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie KC-zp.272-264/17, opis przedmiotu zamówienia zgodnie z pkt. III.1. SIWZ odpowiednio dla zadania częściowego nr 1, 2, 3, 4 i 5
- zadanie częściowe nr 1 - Dostawa 1 460 szt. koców
- zadanie częściowe nr 2 - dostawa 940 szt. kołder
- zadanie częściowe nr 3 - dostawa materacy z pokrowcami i pokrowców na materace
- zadanie częściowe nr 4 - dostawa 955 szt. poduszek
- zadanie częściowe nr 5 - dostawa 2 100 szt. poszew
|
Cpv glowny przedmiot |
39510000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
479000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data rozpoczecia |
2017-08-28T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2017-09-01T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony i podpisany Formularz Oferty, wypełniony i uzupełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (lub zgodnie z jego treścią)
2) Opisy techniczne oferowanego asortymentu
Zamawiający wymaga podania opisu oferowanego asortymentu wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi oraz informacja dotyczącą sposobu prania, prasowania, konserwacji, itp. w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowany asortyment spełnia wymagania określone w specyfikacji.
Oferty stwierdzające jedynie spełnienie wymagań Zamawiającego bez podania faktycznych parametrów zostaną odrzucone przez Zamawiającego jako niespełniające kompletu wymagań, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie na konkretny wyrób (producent/ wyrób własny).
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
4) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
- zadanie częściowe nr 1 – 2 000.00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 PLN)
- zadanie częściowe nr 2 – 900.00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100 PLN)
- zadanie częściowe nr 3 – 6 000.00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 PLN)
- zadanie częściowe nr 4 – 500.00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100 PLN)
- zadanie częściowe nr 5 – 4 000.00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 PLN)
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
• pieniądzu:
przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: (nie dopuszcza się wpłaty gotówki)
nr IBAN: PL 96 1240 4722 1111 0000 4858 2922
nr SWIFT: PKO PP LPW
• poręczeniach bankowych, lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
• gwarancjach bankowych;
• gwarancjach ubezpieczeniowych
• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w postaci kolejnych aneksów, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Zakazane są zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, których nie przewidziano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i Umowie.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie:
1) jakości lub innych parametrów materiałów z jakich mają być wykonane zaoferowane w ofercie towary, przy czym zmiana taka może być spowodowana:
a) niedostępnością na rynku materiałów wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku,
b) pojawieniem się na rynku materiałów o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie.
2) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana:
a) epidemią stwierdzona przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym,
d) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu,
e) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej.
3) wysokości wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy.
4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy.
5. Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 3 jest nieważna.
|
IV 4 4 data |
2017-05-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa 1 460 szt. koców
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39511000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
78000,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-08-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa 1 460 szt. koców, opis przedmiotu zamówienia zgodnie z pkt. III.1. SIWZ dla zadania częściowego nr 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa 940 szt. kołder
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
31000,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-08-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa 940 szt. kołder, opis przedmiotu zamówienia zgodnie z pkt. III.1. SIWZ dla zadania częściowego nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostawa materacy z pokrowcami i pokrowców na materace
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39143112-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
202000,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-08-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa materacy z pokrowcami i pokrowców na materace, opis przedmiotu zamówienia zgodnie z pkt. III.1. SIWZ dla zadania częściowego nr 3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
dostawa 955 szt. poduszek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39516120-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
20000,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-08-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa 955 szt. poduszek, opis przedmiotu zamówienia zgodnie z pkt. III.1. SIWZ dla zadania częściowego nr 4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
dostawa 2 100 szt. poszew
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
148000,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-08-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa 2 100 szt. poszew, opis przedmiotu zamówienia zgodnie z pkt. III.1. SIWZ dla zadania częściowego nr 5
|
| |