Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 70 stanowisk komputerowych oraz 6 szt notebooków potrzeb Specjalistycznego Centrum Medycznego S.A. w Polanicy Zdroju, zwana dalej SIWZ

Data publikacji 2017-05-17
Data zakończenia 2017-05-26 00:00:00
Instytucja Specjalistyczne Centrum Medyczne Spółka Akcyjna
Miejscowość Polanica-Zdrój
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 510753-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

30213000-5 Komputery osobiste
30213100-6 Komputery przenośne
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 70 stanowisk komputerowych oraz 6 szt notebooków potrzeb Specjalistycznego Centrum Medycznego S.A. w Polanicy Zdroju

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8571753c-b035-4936-8937-a2feccf1f6a0
Biuletyn 510753-N-2017
Zamawiajacy nazwa Specjalistyczne Centrum Medyczne Spółka Akcyjna
Regon 02049396100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Polanica-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 57320
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 74 862 12 71; 862 11 21
Zamawiajacy fax 74 862 11 22
Zamawiajacy email zp@scm.pl
Adres strony url http://bip.scm.pl/)
Adres strony internetowej narzedzia http://bip.scm.pl/)
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.scm.pl/)
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.scm.pl/)
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pocztą , kurieem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SCM SA Polanica Zdrój ul/ Jana Pawła I nr 2
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 70 stanowisk komputerowych oraz 6 szt notebooków potrzeb Specjalistycznego Centrum Medycznego S.A. w Polanicy Zdroju, zwana dalej SIWZ
Numer referencyjny ZP/PN/2017/44- komputery
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 30213000-5 Komputery osobiste 30213100-6 Komputery przenośne Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 70 stanowisk komputerowych oraz 6 szt notebooków potrzeb Specjalistycznego Centrum Medycznego S.A. w Polanicy Zdroju
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Określenie warunków: 7.1.1 Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów– na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 2 pkt 1a ustawy - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: 7.1.2 Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 2 pkt 1a ustawy - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: 7.1.3. Wykonawca musi posiadać zdolność techniczna i zawodową. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 2 pkt 1a ustawy - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, oraz przedstawić „Wykaz wykonanych dostaw” – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz załączenie 3 dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie Dowodami tymi są w szczególności: 7.1.2.1. poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; 7.1.2.2. w przypadku zamówień na dostawy lub usługi – oświadczenie wykonawcy, – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie powyżej. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio powyżej budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. 7.1.4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 7.1.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7.1.6. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 13–22 i 24 ust. 5.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 7.1.1 Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów– na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 2 pkt 1a ustawy - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ,
Zakresie warunkow udzialu 7.1.2 Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 2 pkt 1a ustawy - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci oraz przedstawić „Wykaz wykonanych dostaw” – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz załączenie 3 dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie Dowodami tymi są w szczególności: 7.1.2.1. poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; 7.1.2.2. w przypadku zamówień na dostawy lub usługi – oświadczenie wykonawcy, – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie powyżej. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio powyżej budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. 7.1.4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 7.1.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7.1.6. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 13–22 i 24 ust. 5.
Inne dokumenty niewymienione 9.1. Dla potwierdzenia wymagań Wykonawca wraz z ofertą przedkłada dokumenty opisane w załączniku nr 1 do SIWZ oraz : 9.2. Karta katalogowa/broszura informacyjna potwierdzająca, że oferowany produkt spełnia wszystkie wymogi Zamawiającego stawiane w niniejszym SIWZ 9.3. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z obowiązującą dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram 9.4. Oświadczenia Producenta(ów) sprzętu potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta. 9.5. Oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu o spełnieniu warunku, że w ramach gwarancji w przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego 10. Pozostałe dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia, które Wykonawca składa wraz z ofertą 10.1. Uzupełniony i podpisany dokument pod nazwą formularz cenowy - zał. Nr 1 ( wraz z kopią na nośniku danych) 10.2. Uzupełniony i podpisany dokument pod nazwą formularz oferty, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, 10.3. Uzupełniony i podpisany wykaz wykonanych dostaw, według załącznik nr 5 do SIWZ 10.4. Oświadczenie dot. obowiązku podatkowego od towarów i usług załącznik nr 6 10.5. Uzupełnione i zaparafowane wzory umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 10.6. Uzupełniony i podpisany załącznik nr II do projektu umowy
Czy wadium 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 13.1. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w treści umowy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia, w przypadkach zaistnienia poniższych warunków: a) nastąpienia zmiany producenta lub producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność urządzenia, oprogramowania zaoferowanego przez wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia urządzenia, oprogramowania innym, pod warunkiem, że spełnia wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ; b) zaistnienia możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy; c) zostanie wyprodukowana nowsza wersja urządzenia lub oprogramowania i z przyczyn niezależnych od wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów, zamawiający dopuszcza zmianę tych komponentów na spełniające warunki opisane w SIWZ; d) zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było
IV 6 1 sposob udostepniania INFORMACJE POUFNE 1. Przez informacje poufne rozumie się wszelkie informacje przekazywane Wykonawcy przez Zamawiającego bez względu na sposób ich przekazania (ustnie, pisemnie, na nośniku elektromagnetycznym lub innym) za wyjątkiem tych informacji, które w chwili ujawnienia lub przekazywania Wykonawcy zostaną wyraźnie określone, jako nieobjęte poufnością oraz wszelkie, nieujawnione do wiadomości publicznej informacje gospodarcze, w tym handlowe, techniczne, technologiczne, prawne, organizacyjne, know-how dotyczące Zamawiającego lub jego współpracowników i kontrahentów, uzyskane przez Wykonawcę w związku lub przy wykonywaniu umowy. W przypadku, kiedy przekazanie informacji następuje w sposób niedookreślony co do ich poufności, bądź nie, przyjmuje się, że są to informacje poufne. 2. Wykonawca zobowiązuje się, że wszelkie przekazywane i ujawnione mu przez Zamawiającego informacje poufne zostaną zachowane w pełnej tajemnicy i poufności, zostaną użyte i wykorzystane wyłącznie do celów związanych z realizacją umowy oraz, że nie zostaną przekazane lub ujawnione jakiejkolwiek osobie trzeciej bez wyraźnej, uprzedniej zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej. 3. Wykonawca zobowiązuje się do: nie kopiowania, nie powielania ani w jakikolwiek sposób nie rozpowszechniania informacji poufnych, za wyjątkiem przypadków, gdy jest to potrzebne w celu realizacji umowy, w których to przypadkach wszelkie takie kopie będą własnością Zamawiającego i po ustaniu niniejszej umowy zostaną przekazane Zamawiającego.
IV 6 1 srodki ochrony OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 1. W celu prawidłowego wykonania przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej umowy i wyłącznie w zakresie niezbędnym do wykonania przez Wykonawcę takich obowiązków Zamawiający będący Administratorem Danych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. 2014 r. poz 1182, z póżn. zm.), zwanej dalej ustawą, upoważnia Wykonawcę do przetwarzania zgromadzonych w bazie danych danych osobowych pacjentów /pracowników/kontrahentów*. 2. Przez przetwarzanie danych osobowych należy rozumieć operacje wykonywane na nich w rozumieniu ustawy z zastrzeżeniem - Wykonawca nie jest uprawniony do zmiany ich treści, usuwania ich oraz wprowadzania nowych danych osobowych a także do jakiegokolwiek dalszego ich wykorzystania. 3. Wykonawca zobowiązuje się do: zapewnienia poufności (nie ujawniania), nie powielania, nie udostępniania, nie rozpowszechniania powierzonych do przetwarzania danych osobowych oraz nie kopiowania ich, za wyjątkiem przypadków, gdy jest to potrzebne w celu realizacji umowy, w których to przypadkach wszelkie takie kopie będą własnością Zamawiającego i po ustaniu niniejszej umowy zostaną przekazane Zamawiającemu lub zniszczone przez Wykonawcę. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wykorzystania powierzonych do przetwarzania danych osobowych wyłącznie w celu realizacji niniejszej umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ochrony danych osobowych powierzonych mu do przetwarzania w związku z wykonywaniem umowy, zgodnie z przepisami ustawy oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz.U. Nr 100, poz. 1024), zwanym dalej rozporządzeniem, lub innymi regulacjami o charakterze wewnętrznym w tym przedmiocie, obowiązujących w Specjalistycznym Centrum Medycznym S.A. (zwanym dalej SCM S.A.).Wykonawca zobowiązuje się do spełnienia wymagań technicznych odpowiednich dla urządzeń i systemów informatycznych służących do przetwarzania danych osobowych, na których będą one przetwarzane w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, zgodnie z przepisami ustawy oraz rozporządzenia 6. Dane osobowe będą przetwarzane w siedzibie Zamawiającego lub zdalnie i z zachowaniem zasad obowiązujących w SCM S.A. 7. W przypadku jakiejkolwiek zmiany funkcjonalnej „oprogramowania" (błąd aplikacji lub serwisanta) powodującej niepożądaną modyfikację danych osobowych Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przywrócić ich treść do stanu sprzed wystąpienia zdarzenia. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za będące następstwem jego zachowań szkody wyrządzone niezgodnym z umową przetwarzaniem danych osobowych, w szczególności szkody wyrządzone utratą, niewłaściwym przechowywaniem lub posłużeniem się dokumentami, które są nośnikiem danych osobowych. 9. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia oraz stałej aktualizacji imiennych upoważnień pracowników wyznaczonych przez Wykonawcę do przetwarzania danych osobowych w ramach realizacji umowy i niezwłocznego przekazywania ich Zamawiającego. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania okresowych kontroli sposobu przetwarzania powierzonych danych osobowych. • terminie kontroli Zamawiający zostanie poinformowany z wyprzedzeniem 1 dnia roboczego. 11. W sytuacji naruszenia zasad ochrony powierzonych danych osobowych, Zamawiający wyznaczy termin do usunięcia naruszenia, nie krótszy niż 3 dni. 12. W przypadku, gdy osoba trzecia wystąpi w stosunku do jednej ze Stron z roszczeniami wynikającymi z naruszenia obowiązujących przepisów w zakresie ochrony danych osobowych, druga Strona zobowiązuje się przystąpić do postępowania sądowego lub administracyjnego na wezwanie Strony, w stosunku, do której wszczęto postępowanie w przypadku, gdy roszczenia osoby trzeciej wynikły z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy przez drugą Stronę. W takim przypadku, pod warunkiem stwierdzenia przez sąd lub organ administracji zasadności roszczenia osoby trzeciej w całości lub w części prawomocnym orzeczeniem lub ostateczną decyzją administracyjną, druga Strona zobowiązana będzie pokryć poniesione przez Stronę, w stosunku, do której wszczęto postępowanie, koszty postępowania sądowego lub administracyjnego, w tym koszty zastępstwa procesowego oraz zapłacić zasądzone odszkodowanie, koszty polubownego rozstrzygnięcia sporu oraz wszelkie inne koszty wynikające z takich roszczeń. Postanowienia Umowy nie ograniczają prawa do dochodzenia przez Stronę, w stosunku, do której wszczęto postępowanie od drugiej Strony odszkodowania na zasadach ogólnych. 13. W przypadku, gdy umowa uprawnia Wykonawcę do jej wykonywania przy udziale osób trzecich, postanowienia paragrafów poprzedzających rozciągają się również na te osoby, przy czym Wykonawca odpowiada za działania lub zaniechania osób, którymi się posługuje lub którym powierza wykonanie niniejszej umowy, jak za działania lub zaniechania własne.
IV 4 4 data 2017-05-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 80
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)