GuidZP400 |
cf629d1e-c55a-46d9-828f-b3eeac85142e
|
Biuletyn |
510491-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny
|
Regon |
1061308300108
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. J. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
84
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
92202
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 756 700
|
Zamawiajacy fax |
(042) 674 60 92
|
Zamawiajacy email |
lodzki@arimr.gov.pl
|
Adres strony url |
www.arimr.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.arimr.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.arimr.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Agencja Restrukturyzacji i Moernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regonalny Al. Piłsudskiego 84 92-202 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papieru kserograficznego do placówek ARiMR w województwie łódzkim
|
Numer referencyjny |
BOR05.2610.04.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń fabrycznie nowych materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego przeznaczonych na potrzeby Łódzkiego Oddziału Regionalnego i 21 Biur Powiatowych
|
Cpv glowny przedmiot |
22800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-12-10T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania w zakresie Części I i II zamówienia
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania w zakresie Części I i II zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zakresie dotyczącym zdolności technicznej wykazał, że:
- W zakresie Części I zamówienia - wykonał co najmniej 1 zamówienie dostawy papieru kserograficznego o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
-W zakresie Części II zamówienia wykonał co najmniej 1 zamówienie dostawy materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; w przypadku gdy Zamawiający może uzyskać dokument, o którym mowa w zdaniu poprzednim w sposób określony w art. 26 ust.6 Pzp, Zamawiający samodzielnie pozyska ten dokument, bez wzywania wykonawcy do jego złożenia
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ);
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
próbki oferowanych materiałów biurowych i papieru kserograficznego w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego
|
Inne dokumenty niewymienione |
- wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ,
- wypełniony i podpisany formularz cenowy – załącznik 1A do SIWZ, w przypadku składania oferty na Część I zamówienia
- wypełniony i podpisany formularz cenowy – załącznik 1B do SIWZ w przypadku składania oferty na Część II zamówienia
- pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym,
- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum firm, wspólnicy spółki cywilnej) - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnika do reprezentowaniu ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy zostały przewidziane w we wzorze umowy - załącznik nr 5 siwz
|
IV 4 4 data |
2017-05-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I zamówienia – dostawa papieru kserograficznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienia obejmuje dostawę papieru kserograficznego o następujących parametrach: format A4 gramatura 80 g/m2, format A4 gramatura 220 g/m2, format A5 gramatura 120 g/m2. Dostawy będą realizowane do placówek ARiMR wskazanych w pozycjach 1-22 w załączniku nr. 7. do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II zamówienia – dostawa materiałów biurowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dostawę materiałów biurowych w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 1B do SIWZ
Dostawy będą realizowane do placówek ARiMR wskazanych w pozycjach 1-22 w załączniku nr 7 do SIWZ
|
| |