Zakup regałów archiwalnych do Centralnej Zrzutni Akt II Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR

Data publikacji 2017-05-17
Data zakończenia 2017-05-30 00:00:00
Instytucja Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny
Miejscowość Ciecierzyn
Województwo lubelskie
Branża
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 510467-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391311000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa regałów archiwalnych do Centralnej Zrzutni Akt II w Lublinie dla potrzeb Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z ich wykonaniem i montażem (zwanych w dalszej treści regałami).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 7 do SIWZ.
3. Dostawa i montaż regałów do Centralnej Zrzutni Akt II musi odbywać się w dzień roboczy Zamawiającego w godzinach pracy biura tj. poniedziałek – piątek 07:30 – 15:30 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Adres lokalizacji dostawy: Centralna Zrzutnia Akt II w Lublinie, ul. Do Dysa 5, 20-149 Lublin, tel. Kontaktowy 81 756-87-26
4. Odbiór zamontowanych regałów, zostanie potwierdzony w formie protokołu odbioru podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron i sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. Protokół odbioru stwierdzający prawidłowe wykonanie umowy stanowi podstawę do wystawienia jednej faktury VAT.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na „regały” na okres min. 10 lat – termin gwarancji biegnie od daty protokolarnego przejęcia jej przedmiotu.
6. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ccfd6893-3649-42eb-a463-d0999808b05e
Biuletyn 510467-N-2017
Zamawiajacy nazwa Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny
Regon 1061308300082
Zamawiajacy adres ulica Elizówka 65A
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Ciecierzyn
Zamawiajacy kod pocztowy 21-003
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 7568810
Zamawiajacy fax 81 7563941
Zamawiajacy email agnieszka.partyka@arimr.gov.pl
Adres strony url www.arimr.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.arimr.gov.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Lubelski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Elizówka 65A k/Lublina, 21-003 Ciecierzyn, Kancelaria – budynek A (piętro I) pok. 114A
Nazwa nadana zamowieniu Zakup regałów archiwalnych do Centralnej Zrzutni Akt II Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Numer referencyjny BOR03.2610.2.2017.AP
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa regałów archiwalnych do Centralnej Zrzutni Akt II w Lublinie dla potrzeb Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z ich wykonaniem i montażem (zwanych w dalszej treści regałami). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Dostawa i montaż regałów do Centralnej Zrzutni Akt II musi odbywać się w dzień roboczy Zamawiającego w godzinach pracy biura tj. poniedziałek – piątek 07:30 – 15:30 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Adres lokalizacji dostawy: Centralna Zrzutnia Akt II w Lublinie, ul. Do Dysa 5, 20-149 Lublin, tel. Kontaktowy 81 756-87-26 4. Odbiór zamontowanych regałów, zostanie potwierdzony w formie protokołu odbioru podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron i sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. Protokół odbioru stwierdzający prawidłowe wykonanie umowy stanowi podstawę do wystawienia jednej faktury VAT. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na „regały” na okres min. 10 lat – termin gwarancji biegnie od daty protokolarnego przejęcia jej przedmiotu. 6. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do siwz.
Cpv glowny przedmiot 39131100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 140
Informacje na temat katalogow zrealizowanie przedmiotu zamówienia do 20 tygodni od dnia podpisania umowy (co daje maksymalnie 140 dni)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zakresie dotyczącym zdolności technicznej wykazał, że: Wykonał co najmniej 2 dostawy (zlecenia wykonania) regałów archiwalnych o wartości brutto nie mniejszej niż 70 000 złotych brutto każda dostawa (zlecenie wykonania), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy (zlecenia) zostały wykonane, oraz załączy dowody określające czy te dostawy (zlecenia) zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy (zlecenia wykonania) były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zdolność techniczna zgodnego ze wzorem wg załącznika nr 5 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/nie spełnia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw (zleceń) wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy (zlecenia) zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w rozdziale V pkt 4 SIWZ. Wykaz należy złożyć na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj.: 1. Potwierdzenie własności statycznych półek (badania wytrzymałości wszystkich typów zastosowanych półek) 2. Świadectwo bezpieczeństwa pracy oraz zgodności z polskimi normami na oferowane regały (deklaracja zgodności) 3. Klasyfikacja ogniowa w zakresie niepalności oferowanych regałów 4. Atest higieniczny na oferowane regały UWAGA: Wszystkie w/w dokumenty powinny być wystawione (wydane) przez niezależną, uprawnioną instytucję na dany typ regałów i producenta lub wykonawcę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszej umowy, w tym również zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT; 2. zaistnienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 3. wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia, któremu nie można było zapobiec; 4. w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy; 5. zmiana podwykonawcy – na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiany podwykonawcy można dokonać jedynie, jeżeli wykonanie części zamówienia przez podwykonawcę zostało wskazane przez Wykonawcę w ofercie. 6. zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 7. zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 5 § 8 umowy. 8. łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie.
IV 4 4 data 2017-05-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną (e-mail Zamawiającego: lubelski@arimr.gov.pl). Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia i Zamawiający nie dokonuje takiego zastrzeżenia zgodnie z art. 36a ust. 2 Ustawy. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy, w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. Zamawiający nie ustanawia standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a Ustawy. Zamawiający nie umożliwia złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 10a ust. 2 Ustawy.

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 20
  
Kryteria cena
Znaczenie 60
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)