Przetarg nieograniczony na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych w związku z realizacją przez Powiat Kwidzyński/Starostwo Powiatowe w Kwidzynie projektu pn. „Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim – modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem” – projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020.

Data publikacji 2017-05-18
Data zakończenia 2017-05-26 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Kwidzynie
Miejscowość Kwidzyn
Województwo pomorskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 508266-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w związku z realizacją przez Powiat Kwidzyński/Starostwo Powiatowe w Kwidzynie projektu pn. „Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim – modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem” – projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020.

Przedmiot zamówienia obejmuję realizację:
części (zadania) nr 1:
a)dostawa i montaż 3 szt. tablic informacyjnych;
b)dostawa i montaż 3 szt. tablic pamiątkowych z wykorzystaniem powstałych w ramach ww. projektu tablic informacyjnych i ich konstrukcji (tj. 3 szt. wydruku tablicy pamiątkowej).

części (zadania) nr 2:
a)wykonanie 60 plakatów promujących projekt;
b)wykonanie 1000 ulotek informacyjnych promujących projekt.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa- załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
4.Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo.
5.Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych materiałów wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d5e19efc-7b4c-433b-ae04-87872e13f042
Biuletyn 508266-N-2017
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Kwidzynie
Regon 170818020
Zamawiajacy adres ulica Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 29 B
Zamawiajacy miejscowosc Kwidzyn
Zamawiajacy kod pocztowy 82-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 556465000
Zamawiajacy fax 556465002
Zamawiajacy email zamowienia@powiatkwidzynski.pl
Adres strony url www.bip.powiatkwidzynski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014- 2020 Tytuł projektu: Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim - modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiatkwidzynski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiatkwidzynski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Kwidzynie, ul. Kościuszki 29b, 82-500 Kwidzyn, pok. 212 (sekretariat).
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych w związku z realizacją przez Powiat Kwidzyński/Starostwo Powiatowe w Kwidzynie projektu pn. „Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim – modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem” – projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020.
Numer referencyjny OR IV.272.10.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w związku z realizacją przez Powiat Kwidzyński/Starostwo Powiatowe w Kwidzynie projektu pn. „Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim – modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem” – projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020. Przedmiot zamówienia obejmuję realizację: części (zadania) nr 1: a)dostawa i montaż 3 szt. tablic informacyjnych; b)dostawa i montaż 3 szt. tablic pamiątkowych z wykorzystaniem powstałych w ramach ww. projektu tablic informacyjnych i ich konstrukcji (tj. 3 szt. wydruku tablicy pamiątkowej). części (zadania) nr 2: a)wykonanie 60 plakatów promujących projekt; b)wykonanie 1000 ulotek informacyjnych promujących projekt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa- załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 4.Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 5.Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych materiałów wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. Ewentualne wartości podane w dokumentach i oświadczeniach Wykonawcy w walutach innych niż PLN będą przeliczone wg średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. A w przypadku braku średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs ogłoszony przez NBP w najbliższym dniu po ukazaniu się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania w postępowaniu procedury wynikającej z dyspozycji przepisu art. 24aa ustawy pzp. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców- sporządzić wg wzoru stanowiącego- załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Zamawiający dookreśla termin wykonania zamówienia: część (zadanie) nr 1: a)dostawa i montaż 3 szt. tablic informacyjnych: od dnia podpisania umowy do dnia 26 czerwca 2017 r. (termin maksymalny) z zastrzeżeniem rozdziału XIV specyfikacji, zgodnie z którym termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i w zależności od złożonej oferty przez Wykonawcę może ulec odpowiedniemu skróceniu; b)dostawa i montaż 3 szt. tablic pamiątkowych z wykorzystaniem powstałych w ramach ww. projektu tablic informacyjnych i ich konstrukcji (tj. 3 szt. wydruku tablicy pamiątkowej): w terminie 10 dni od dnia zakończenia robót budowlanych (31.08.2018 r. - termin zakończenia robót może ulec odpowiedniemu skróceniu). część (zadanie) nr 2: a)wykonanie 60 plakatów promujących projekt: od dnia podpisania umowy do dnia 26 czerwca 2017r. (termin maksymalny) z zastrzeżeniem rozdziału XIV specyfikacji, zgodnie z którym termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i w zależności od złożonej oferty przez Wykonawcę może ulec odpowiedniemu skróceniu; b)wykonanie 1000 ulotek informacyjnych promujących projekt: od dnia podpisania umowy do dnia 26 czerwca 2017 r. (termin maksymalny) z zastrzeżeniem rozdziału XIV specyfikacji, zgodnie z którym termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i w zależności od złożonej oferty przez Wykonawcę może ulec odpowiedniemu skróceniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta składa się z: 1) Formularza ofertowego (wzór formularza ofertowego określony został w załączniku nr 3 do SIWZ); 2) Formularza/y cenowego/ych w zależności od oferowanej części zamówiena (wzór formularzy cenowych określony został w załączniku nr 3A oraz 3B do SIWZ); 3) Oryginału pełnomocnictwa udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika z dokumentów rejestrowych lub jego kopia poświadczona przez notariusza; 4) Oświadczenia wstępnego zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy pzp, że wykonawca nie podlega wykluczeniu- zgodnie z Rozdziałem VII niniejszej SIWZ- załącznik nr 4 do SIWZ; 5) Podwykonawcy (jeżeli dotyczy)- załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Formalności przed podpisaniem umowy: 1) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców; Wykonawca zostanie wezwany o dopełnienie formalności, o których mowa wyżej oraz uzgodnienie ostatecznej treści umowy w oparciu o wzór umowy załączony do SIWZ- załącznik nr 2, a także uzgodnienie innych kwestii koniecznych do sprawnego jej zawarcia. Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi zgodnie z art. 94 ustawy Pzp. Umowa zostanie podpisana w siedzibie Zamawiającego. Brak przedłożenia wyżej wymienionego dokumentu stanowi podstawę do uznania, iż Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany umowy zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 ustawy pzp w zakresie dotyczącym realizacji Części nr 1 lit „b” w Rozdziale III SIWZ (część nr 1- tablice pamiątkowe): 1)Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmian o których mowa w art. 142 ust. 5 Ustawy Pzp, 2)Zmiana wysokości wynagrodzenia nastąpi, jeżeli strona Umowy, która wnioskuje o tę zmianę w przedstawionej kalkulacji kosztów wykonania zadania wykaże wpływ zmian o których mowa w art. 142 ust. 5 Ustawy Pzp na koszty wykonania zadania, 3)Zmiana wysokości wynagrodzenia o których mowa w art. 142 ust. 5 Ustawy Pzp nastąpi w formie aneksu do Umowy, który obowiązywał będzie od dnia wejścia w życie przepisów, na podstawie których dokonane zostaną zmiany o których mowa w art. 142 ust. 5 Ustawy Pzp, 4)W przypadku zmiany o której mowa w art. 142 ust. 5 pkt. 1 Ustawy Pzp wysokość wynagrodzenia brutto Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość zmiany VAT, z zastrzeżeniem treści pkt 2, 5)W przypadku zmiany o której mowa w art. 142 ust. 5 pkt. 2 Ustawy Pzp wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych, od kwoty wzrostu wynagrodzenia, z zastrzeżeniem treści pkt 2, 6)W przypadku zmiany o której mowa w art. 142 ust. 5 pkt. 3 Ustawy Pzp wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego, z zastrzeżeniem treści pkt 2, 7)Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy, 8)W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy (art. 145 ust. 1 i 2 ustawy Pzp).
IV 6 1 sposob udostepniania Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy pzp. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Informacja o zastrzeżeniu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać również w Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 3 do SIWZ).
IV 4 4 data 2017-05-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Tablice informacyjne i pamiątkowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający dookreśla termin wykonania zamówienia: a)dostawa i montaż 3 szt. tablic informacyjnych: od dnia podpisania umowy do dnia 26 czerwca 2017 r. (termin maksymalny) z zastrzeżeniem rozdziału XIV specyfikacji, zgodnie z którym termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i w zależności od złożonej oferty przez Wykonawcę może ulec odpowiedniemu skróceniu; b)dostawa i montaż 3 szt. tablic pamiątkowych z wykorzystaniem powstałych w ramach ww. projektu tablic informacyjnych i ich konstrukcji (tj. 3 szt. wydruku tablicy pamiątkowej): w terminie 10 dni od dnia zakończenia robót budowlanych (31.08.2018 r. - termin zakończenia robót może ulec odpowiedniemu skróceniu).
Zalacznik krotki opis a) dostawa i montaż 3 szt. tablic informacyjnych o wymiarach 80/120 cm (wymiar europalety) w szczególności: - zaprojektowanie tablic informacyjnych wg wytycznych Zamawiającego i Wytycznych w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 - tablice z blachy ocynkowanej 1mm , wyklejone grafiką, zabezpieczoną folią UV oraz antyspray, - zaprojektowanie konstrukcji i słupków mocujących - konstrukcja ze stali kwasoodpornej o profilu min. 35x35mm, grubość ścianki min. 3mm, słupki długości 230 cm nad ziemią, mocowane w gruncie na głębokość powyżej 80 cm, - wykonanie zaprojektowanych tablic informacyjnych – po formalnej akceptacji na piśmie przez Zamawiającego; - dostawę i montaż tablic wraz z konstrukcją w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Tablice informacyjne muszą być zgodne z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 oraz z Księgą identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020. Tablice muszą zawierać herb Powiatu Kwidzyńskiego. Montaż nastąpi na terenie Miasta Kwidzyna. b) dostawa i montaż 3 szt. tablic pamiątkowych z wykorzystaniem powstałych w ramach ww. projektu tablic informacyjnych i ich konstrukcji (tj. 3 szt. wydruku tablicy pamiątkowej) w szczególności: - zaprojektowanie tablic pamiątkowych wg Wytycznych w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. - wykonanie wydruku tablicy pamiątkowej – po jego formalnej akceptacji przez Zamawiającego; - oklejenie w/w wydrukiem powstałych w ramach ww. projektu tablic informacyjnych; - montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Tablice pamiątkowe muszą być zgodne z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 oraz z Księgą identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów Polityki spójności na lata 2014-2020. Tablice muszą zawierać herb Powiatu Kwidzyńskiego. Montaż nastąpi na terenie Miasta Kwidzyna.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Plakaty i ulotki informacyjne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający dookreśla termin wykonania zamówienia: a)wykonanie 60 plakatów promujących projekt: od dnia podpisania umowy do dnia 26 czerwca 2017r. (termin maksymalny) z zastrzeżeniem rozdziału XIV specyfikacji, zgodnie z którym termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i w zależności od złożonej oferty przez Wykonawcę może ulec odpowiedniemu skróceniu; b)wykonanie 1000 ulotek informacyjnych promujących projekt: od dnia podpisania umowy do dnia 26 czerwca 2017 r. (termin maksymalny) z zastrzeżeniem rozdziału XIV specyfikacji, zgodnie z którym termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i w zależności od złożonej oferty przez Wykonawcę może ulec odpowiedniemu skróceniu.
Zalacznik krotki opis a)Wykonanie 60 plakatów promujących projekt: Parametry plakatów - A2, kolor, papier kreda 170g, zadruk 4+0. Plakaty będą zawierały podstawowe informacje o realizowanym Projekcie. Plakat musi być zgodny z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 oraz z Księgą identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020. Plakat musi zawierać herb Powiatu Kwidzyńskiego. b) Wykonanie 1000 ulotek informacyjnych promujących projekt: Parametry ulotek - A5, papier kreda 170g, zadruk 4+4 CMYK dwustronne, uszlachetnienie folia mat + lakier UV. Ulotka musi być zgodna z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 oraz z Księgą identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020. Ulotka musi zawierać herb Powiatu Kwidzyńskiego.
  

Criterion

Kryteria termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40
  
Kryteria cena
Znaczenie 60
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)