Dostawa sprzętu AV

Data publikacji 2017-05-18
Data zakończenia 2017-05-26 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Telewizje

Szczegóły

Numer ogłoszenia 511410-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323245005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AV, tj.: sprzętu RTV, sprzętu nagłaśniającego, projektorów, dyktafonów, zwanych dalej „sprzętem”. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji 2016-2017), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające sprzęt do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu, dostawę, rozładunek i wniesienie sprzętu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym;
4) Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
a) Część A: sprzęt RTV
b) Część B: sprzęt nagłaśniający
c) Część C: projektory
d) Część D: dyktafony
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na dodatkowe dostawy w rozumieniu przepisu art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
7) Termin realizacji zamówienia:
a) w zakresie części A, B, D: do 21 dni od daty zawarcia umowy;
b) w zakresie części C: do 28 dni od daty zawarcia umowy.
8) Adres dostawy: w zakresie części A-D Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
9) Wymagany minimalny termin gwarancji: w zakresie części A, B, D: 24 miesiące, w zakresie części C: 36 miesięcy. Czas reakcji serwisu: Wymagany maksymalny czas reakcji serwisu wynosi w zakresie części A-D: 7 dni roboczych od zgłoszenia wady. Czas reakcji serwisu oznacza czas rozpoczęcia usuwania wady w miejscu, w którym sprzęt jest używany, chyba że sprzeciwia się temu istota wady. W przypadku usunięcia wad w innym miejscu niż miejsce jego używania, koszt i odpowiedzialność za jego transport ponosi Wykonawca. Czas jest liczony od chwili przesłania zgłoszenia faksem lub mailem do serwisu Wykonawcy. Przez rozpoczęcie usuwania wady uznaje się poświadczone przez użytkownika przybycie serwisanta, diagnozę i rozpoczęcie naprawy.
10) Warunki płatności (termin płatności): do 30 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury.
11)Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8cea555e-f22f-4853-a75b-e1e8396205ab
Biuletyn 511410-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Zamawiajacy adres ulica ul. Bankowa
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40007
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 323 592 048
Zamawiajacy fax 323 592 048
Zamawiajacy email dzp-l@us.edu.pl
Adres strony url us.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia us.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja us.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w języku polskim
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu AV
Numer referencyjny DZP.381.027.2017.DW
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AV, tj.: sprzętu RTV, sprzętu nagłaśniającego, projektorów, dyktafonów, zwanych dalej „sprzętem”. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji 2016-2017), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające sprzęt do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu, dostawę, rozładunek i wniesienie sprzętu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym; 4) Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem: a) Część A: sprzęt RTV b) Część B: sprzęt nagłaśniający c) Część C: projektory d) Część D: dyktafony 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na dodatkowe dostawy w rozumieniu przepisu art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 7) Termin realizacji zamówienia: a) w zakresie części A, B, D: do 21 dni od daty zawarcia umowy; b) w zakresie części C: do 28 dni od daty zawarcia umowy. 8) Adres dostawy: w zakresie części A-D Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice. 9) Wymagany minimalny termin gwarancji: w zakresie części A, B, D: 24 miesiące, w zakresie części C: 36 miesięcy. Czas reakcji serwisu: Wymagany maksymalny czas reakcji serwisu wynosi w zakresie części A-D: 7 dni roboczych od zgłoszenia wady. Czas reakcji serwisu oznacza czas rozpoczęcia usuwania wady w miejscu, w którym sprzęt jest używany, chyba że sprzeciwia się temu istota wady. W przypadku usunięcia wad w innym miejscu niż miejsce jego używania, koszt i odpowiedzialność za jego transport ponosi Wykonawca. Czas jest liczony od chwili przesłania zgłoszenia faksem lub mailem do serwisu Wykonawcy. Przez rozpoczęcie usuwania wady uznaje się poświadczone przez użytkownika przybycie serwisanta, diagnozę i rozpoczęcie naprawy. 10) Warunki płatności (termin płatności): do 30 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury. 11)Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32324500-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis techniczny oferowanego sprzętu wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, spełniający wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ). Przykładowy wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione 1. Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oryginał
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: 1) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę, a także zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w §1 ust. 5, 2) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, 3) zmiany terminu dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 4) zmiany miejsca dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dostarczenia sprzętu w miejsce pierwotnie wskazane przez Zamawiającego wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn przez niego niezawinionych np. „siła wyższa”; 5) zakończenia serii produkcyjnej zaoferowanego modelu sprzętu oraz rozpoczęcia produkcji sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania DZP.381.027.2017.DW, poprzedzającego zawarcie umowy, 6) zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron, 7) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta sprzętu lub Wykonawcę, 8) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany kwoty o której mowa w §4 ust. 1 wzoru umowy, 9) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
IV 4 4 data 2017-05-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część A: sprzęt RTV
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AV, tj.: sprzętu RTV, sprzętu nagłaśniającego, projektorów, dyktafonów, zwanych dalej „sprzętem”. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji 2016-2017), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające sprzęt do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu, dostawę, rozładunek i wniesienie sprzętu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny. 3) Termin realizacji zamówienia: w zakresie części A, B, D: do 21 dni od daty zawarcia umowy; w zakresie części C: do 28 dni od daty zawarcia umowy. 4) Adres dostawy: w zakresie części A-D Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice. 5) Wymagany minimalny termin gwarancji: w zakresie części A, B, D: 24 miesiące, w zakresie części C: 36 miesięcy. 6) Czas reakcji serwisu: Wymagany maksymalny czas reakcji serwisu wynosi w zakresie części A-D: 7 dni roboczych od zgłoszenia wady. 7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część B: sprzęt nagłaśniający
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AV, tj.: sprzętu RTV, sprzętu nagłaśniającego, projektorów, dyktafonów, zwanych dalej „sprzętem”. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji 2016-2017), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające sprzęt do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu, dostawę, rozładunek i wniesienie sprzętu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny. 3) Termin realizacji zamówienia: w zakresie części A, B, D: do 21 dni od daty zawarcia umowy; w zakresie części C: do 28 dni od daty zawarcia umowy. 4) Adres dostawy: w zakresie części A-D Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice. 5) Wymagany minimalny termin gwarancji: w zakresie części A, B, D: 24 miesiące, w zakresie części C: 36 miesięcy. 6) Czas reakcji serwisu: Wymagany maksymalny czas reakcji serwisu wynosi w zakresie części A-D: 7 dni roboczych od zgłoszenia wady. 7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część C: projektory
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AV, tj.: sprzętu RTV, sprzętu nagłaśniającego, projektorów, dyktafonów, zwanych dalej „sprzętem”. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji 2016-2017), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające sprzęt do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu, dostawę, rozładunek i wniesienie sprzętu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny. 3) Termin realizacji zamówienia: w zakresie części A, B, D: do 21 dni od daty zawarcia umowy; w zakresie części C: do 28 dni od daty zawarcia umowy. 4) Adres dostawy: w zakresie części A-D Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice. 5) Wymagany minimalny termin gwarancji: w zakresie części A, B, D: 24 miesiące, w zakresie części C: 36 miesięcy. 6) Czas reakcji serwisu: Wymagany maksymalny czas reakcji serwisu wynosi w zakresie części A-D: 7 dni roboczych od zgłoszenia wady. 7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część D: dyktafony
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AV, tj.: sprzętu RTV, sprzętu nagłaśniającego, projektorów, dyktafonów, zwanych dalej „sprzętem”. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji 2016-2017), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające sprzęt do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu, dostawę, rozładunek i wniesienie sprzętu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny. 3) Termin realizacji zamówienia: w zakresie części A, B, D: do 21 dni od daty zawarcia umowy; w zakresie części C: do 28 dni od daty zawarcia umowy. 4) Adres dostawy: w zakresie części A-D Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice. 5) Wymagany minimalny termin gwarancji: w zakresie części A, B, D: 24 miesiące, w zakresie części C: 36 miesięcy. 6) Czas reakcji serwisu: Wymagany maksymalny czas reakcji serwisu wynosi w zakresie części A-D: 7 dni roboczych od zgłoszenia wady. 7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Czas reakcji serwisu
Znaczenie 20
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 20
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)