GuidZP400 |
642e5d0f-32ba-4acc-9250-aa515c5343c9
|
Biuletyn |
513201-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o.
|
Regon |
14661326400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mehoffera
|
Zamawiajacy adres numer domu |
72/74
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-131
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 811 06 88
|
Zamawiajacy fax |
22 811 06 88
|
Zamawiajacy email |
przetargi@scol.warszawa.pl
|
Adres strony url |
www.scol.warszawa.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.scol.warszawa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.scol.warszawa.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć do dnia 26.05.2017r. do godziny 10.00 w Stołecznym Centrum Opiekuńczo-Leczniczym Sp. z o.o. ul. Szubińska 4 w Warszawie. 2. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.05.2017 r. o godz. 10.30 w Stołecznym Centrum Opiekuńczo-Leczniczym Sp. z o.o. ul. Szubińska 4 w Warszawie.Ofertę należy umieścić w nieprzeźroczystym, trwale zamkniętym opakowaniu zapieczętowanym w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oferta powinna być złożona w Stołecznym Centrum Opiekuńczo-Leczniczym Sp. z o.o. przy ul. Szubińskiej 4, 01- 958 Warszawa (pokój nr 4 Sekcja Zamówień Publicznych).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
SCOL/746/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
2
|
Zastrzega prawo grup czesci |
2
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Stołecznego Centrum Opiekuńczo – Leczniczego Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Mehoffera 72/74,
03-131 Warszawa.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, transport oraz wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, który opisany został w formularzu asortymentowo-cenowym.
3. Zamawiający zastrzega, iż dostawy mają odbywać się trzy razy w miesiącu w godzinach
9.00 - 13.00 do:
- Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego im. Sue Ryder przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie
- Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Olchy 8 w Warszawie
- Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Szubińskiej 4 w Warszawie,
wchodzących w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo-Leczniczego Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Mehoffera 72/74, zwanych dalszej części „ Zakładami”.
4. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu umowy w ilościach i w zakresie wskazanym w formularzu asortymentowo-cenowym.
5. Zamawiający wymaga aby sprzęt medyczny jednorazowego użytku dostarczany był w opakowaniach zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym.
6. Termin ważności dostarczonych wyrobów musi posiadać minimum 6 miesięczną datę przydatności do użycia licząc od daty dostawy przedmiotu zamówienia do Zamawiającego..
7. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone wyroby będą wysokiej jakości oraz że są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
8. Przedmiot dostaw powinien posiadać dokładny i czytelny opis przedmiotu zamówienia na opakowaniu oraz stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające jego stosowanie w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej (powinien odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym, posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu oferowanych środków wymagane prawem).
9. Przedmiot dostawy zamieszczony w ofercie powinien być bezpieczny w użyciu dla pacjentów oraz dla personelu.
10. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim.
11. W trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowej dostarczanego sprzętu w granicach wynagrodzenia za całość dostaw, po cenach jednostkowych nie wyższych niż podane w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym integralną część SIWZ.
12. Zamawiający ustanawia odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań umownych, w formie kar umownych, które zostały zapisane w załączniku nr 4 do SIWZ- paragraf 6.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że oferowany sprzęt medyczny jednorazowego użytku posiada ważne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa, które zostaną udostępnione niezwłocznie do wglądu na życzenie Zamawiającego.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub wykonuje co najmniej dwie usługi w przedmiocie zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 60 000,00 zł łącznie w okresie 12 miesięcy oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencji bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do
SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu - w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt medyczny jednorazowego użytku posiada ważne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
2) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub wykonuje, co najmniej dwie usługi w przedmiocie zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 60 000,00 zł łącznie w okresie 12 miesięcy na druku stanowiącym załącznik nr 6.
Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający, że wskazane wyżej dostawy zostały wykonane należycie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp;
2. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2.1. niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3. dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
4. wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 uPzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia i dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie wg wzoru w załączniku nr 5 do SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca przedstawia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
ZMIANA POSTANOWIEŃ UMOWY
1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty dotyczące:
1) zmiany terminu wykonania zamówienia tj.
a) w przypadku niewykorzystania maksymalnej kwoty brutto umowy przewiduje się przedłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy,
b) w przypadku wykorzystania maksymalnej kwoty brutto umowy uważa się, iż umowa przestaje obowiązywać,
2) zaistnieją okoliczności skutkujące koniecznością dokonania zmian, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy, a są one korzystne dla Zamawiającego, przy czym zmiany te nie mogą wpływać na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy,
3) jeżeli Wykonawca zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy;
4) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych, mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań prawnych;
5) w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia przez Producenta, czego Wykonawca nie mógł wcześniej przewidzieć (z odpowiednim przeliczeniem ilości).
2. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, poza wskazanymi powyżej, gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
1) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
2) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców:
3. Każda ze zmian wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego i Wykonawcy oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-05-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|