Dostawa obuwia i odzieży ochronnej dla personelu Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie.ZP/10/2017

Data publikacji 2017-05-19
Data zakończenia 2017-05-29 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Odzież wierzchnia,
  • Koszule,
  • Obuwie z cholewkami ze skóry

Szczegóły

Numer ogłoszenia 512766-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331990001, 182000001, 183320005, 188133004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa obuwia i odzieży ochronnej dla personelu Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie, w zakresie następujących pakietów:

Pakiet nr 1 – Odzież dla personelu medycznego;
Pakiet nr 2 – Odzież dla personelu kuchni;
Pakiet nr 3 -Odzież dla obsługi karetek;
Pakiet nr4 – Odzież dla personelu obsługi;
Pakiet nr 5 - Obuwie dla personelu medycznego;
Pakiet nr 6 - Obuwie dla personelu obsługi.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 607aa681-d255-448c-af51-2bfbe8900702
Biuletyn 512766-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla
Regon 35156417900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Skarbowa
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31121
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 876 330
Zamawiajacy fax 126 876 331
Zamawiajacy email zp@dietl.krakow.pl
Adres strony url www.dietl.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzelny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dietl.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa obuwia i odzieży ochronnej dla personelu Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie.ZP/10/2017
Numer referencyjny ZP/10/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci 6
Okreslenie przedmiotu . Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa obuwia i odzieży ochronnej dla personelu Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie, w zakresie następujących pakietów: Pakiet nr 1 – Odzież dla personelu medycznego; Pakiet nr 2 – Odzież dla personelu kuchni; Pakiet nr 3 -Odzież dla obsługi karetek; Pakiet nr4 – Odzież dla personelu obsługi; Pakiet nr 5 - Obuwie dla personelu medycznego; Pakiet nr 6 - Obuwie dla personelu obsługi.
Cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Okres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 12 miesięcy lub do dnia dostarczenia całości przedmiotu zamówienia.
Okreslenie warunkow 1. Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zakresie: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. c) zdolności technicznej lub zawodowej. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie na zasadach określonych w art. 23 PZP (konsorcjum) Wykonawcy muszą łącznie wykazać spełnianie warunków uczestnictwa, o których mowa w pkt1 ppkt2), natomiast brak podstaw wykluczenia musi wykazać każdy z członków konsorcjum odrębnie. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 ustawy PZP. 6. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nie udostępnienia tych zasobów, chyba że za nie udostępnienie zasobów nie ponosi winy. 7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu udostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udzia-u w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiają-cy żądać będzie, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt3. 8. Zamawiający informuje, że wykluczy Wykonawcę w przypadkach wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt.11-23 ustawy PZP. 9. Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający dodatkowo wykluczy Wykonawcę, na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy PZP, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2016 r., poz. 1574 ze zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2171 ze zm.); 10. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt.13 i 14 oraz 16-20 lub art. 24 ust. 5 ustawy PZP, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie za-mówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 11.Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie pkt 10 12.W przypadkach, o których mowa w 24 ust. 1 pkt 19 ustawy PZP przed wykluczeniem Wykonawcy, Zamawiający zapewnia temu Wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. Zamawiający wskazuje w protokole sposób zapewnienia konkurencji.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: odpisu z KRS lub CEIDG w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z SIWZ, w razie wątpliwości, Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy, w ustalonym terminie, do przedstawienia próbek oferowanego przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia, że oferowany produkt jest zgodny z opisem przedmiotu zawartym w załączniku nr 2a do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Zgodnie z SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce za-mieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrze-żeniem postanowienia ust. 2. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy, w szczególności w zakresie: 1) numer katalogowy wyrobu; 2) nazwy wyrobu przy zachowaniu jego parametrów; 3) zastosowania wyrobu zamiennego z zachowaniem parametrów wyrobu objętego umową, oraz cenę nie wyższą niż zawarta w ofercie; 4) wystąpienia okresowego braku wyrobu z przyczyn leżących po stronie producenta przy dostarczeniu wyrobu zamiennego o parametrach odpowiadającym parametrom wyrobu objętego umową i warunkami eksploatacji; 5) dokonania zmian ilościowych w asortymencie wyrobów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy, jeżeli jest to uzasadnione jego potrzebami, przy zachowaniu wskazanych w załączniku nr1 do niniejszej umowy cen jednostkowych 6) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, ceny brutto określone w umowie ulegną odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikające z umowy ceny netto pozostały nie zmienione. Zmiany cen brutto wynikające z ewentualnych zmian stawek podatku VAT, będą wymagały wprowadzenia, poprzez zawarcie stosownego aneksu do niniejszej umowy. 3.Zmiany wymienione w pkt. 2 ppkt. 1) – 6) nie mogą skutkować zwiększeniem ceny jednostkowej oraz zwiększeniem wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Zmiany te będą następować poprzez pisemne zawiadomienie Stron.
IV 4 4 data 2017-05-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET NR 1 – Odzież dla personelu medycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Odzież dla personelu medycznego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET NR 2 – Odzież dla personelu kuchni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Odzież dla personelu kuchni.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET NR 3 – kod CPV: 18200000-1; Odzież dla obsługi karetek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Odzież dla obsługi karetek.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PAKIET NR 4 –Odzież dla personelu obsługi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18332000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Odzież dla personelu obsługi.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PAKIET NR 5 – Obuwie dla personelu medycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18813300-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Obuwie dla personelu medycznego.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 10
  
Kryteria Termin realizacji reklamacji
Znaczenie 30
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)