Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

Data publikacji 2017-05-19
Data zakończenia 2017-05-29 00:00:00
Instytucja PS ZOZ WCM Opole
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 512518-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie 1 – Okrycie termoregulacyjne, Zadanie 2 – maski do podawania tlenu, Zadanie 3 - Filtr bakteryjny do układu wydechowego respiratora Servo300, Zadanie 4 – strzykawki insulinówki, Zadanie 5 – kraniki 3 – drożne i rozgałęźniki, Zadanie 6 - Jednorazowy zamknięty system do kontrolowanej zbiórki stolca + szkolenie 2 metody zakładania

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7dda1197-7118-4b58-9486-b12393394792
Biuletyn 512518-N-2017
Zamawiajacy nazwa PS ZOZ WCM Opole
Regon 530512391
Zamawiajacy adres ulica Al. Wincentego Witosa
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-418
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 4520114
Zamawiajacy email zamowienia@wcm.opole.pl
Adres strony url www.wcm.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
Numer referencyjny TLZP/2-23/233/57/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zadanie 1 – Okrycie termoregulacyjne, Zadanie 2 – maski do podawania tlenu, Zadanie 3 - Filtr bakteryjny do układu wydechowego respiratora Servo300, Zadanie 4 – strzykawki insulinówki, Zadanie 5 – kraniki 3 – drożne i rozgałęźniki, Zadanie 6 - Jednorazowy zamknięty system do kontrolowanej zbiórki stolca + szkolenie 2 metody zakładania
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełnienia warunków technicznych bezwzględnych należy przedstawić: b) Próbki potwierdzające spełnienie parametrów technicznych. c), katalogi, opisy techniczne, dopuszczenia itp. produktów zawierające opisy oferowanego sprzętu medycznego j.u. potwierdzające spełnienie parametrów technicznych. d) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt medyczny posiada ważne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa, które zostaną udostępnione niezwłocznie do wglądu na życzenie Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Możliwe zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy oraz określenie warunków takiej zmiany (art.144 ust.1 Ustawy Pzp) : a) W sytuacjach awaryjnych Wykonawca może, za bezwzględną zgodą Zamawiającego dostarczyć wyroby równoważne względem asortymentu objętego przedmiotem umowy. b) Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia wartości umowy. c) Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania ilości przedmiotu zamówienia /- 20 %/ w przypadku zaistnienia okoliczności , których wcześniej nie można było przewidzieć. d) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu trwania umowy w przypadku nie wykorzystania ilościowego przedmiotu umowy. e) W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT przewiduje się zmianę wartości umowy brutto . Cena netto nie ulega zmianie. f) w przypadku zmiany terminu realizacji umowy powyżej 12 miesięcy Zamawiający przewiduje waloryzację umowy w przypadku zmiany : 1)stawki podatku VAT. W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT przewiduje się zmianę wartości brutto umowy. Cena netto nie ulega zmianie. 2)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. 3)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Waloryzacją umowy będzie mogła nastąpić, w przypadku wpływu zmian określonych w punktach 1-3 na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Warunkiem dokonania waloryzacji będzie skierowanie do Zamawiającego wniosku wykonawcy zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen oraz wpływ zmian na wynagrodzenie wykonawcy. Waloryzacja będzie mogła nastąpić po upływie miesiąca od dnia wprowadzenia zmian. Określenie warunków dokonywania ww. zmian do umowy; Strona wnosząca o zmiany inicjuje zmianę pisemnie podając: opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonania zmiany (jeżeli wymaga); wpływ zmiany na termin zakończenia realizacji umowy, przedstawia propozycję aneksu do umowy. 2. Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-05-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60
  
Kryteria jakość
Znaczenie 40
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)