GuidZP400 |
76b145b8-4169-4ae9-95f9-3fc19826cadb
|
Biuletyn |
511730-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
|
Regon |
15012365700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sabinowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
62/64
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(034) 378 53 00, 378 53 01
|
Zamawiajacy fax |
(034) 378 53 32
|
Zamawiajacy email |
przetargi@cspsp.pl
|
Adres strony url |
www.cspsp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cspsp.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, lub za pośrednictwem posłańca
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Sabinowska 62/64 42-200 Częstochowa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie elementów ubioru wyjściowego oraz służbowego dla strażaka Państwowej Straży Pożarnej
|
Numer referencyjny |
WT.2370.12.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów ubioru wyjściowego oraz służbowego, w następującym asortymencie i ilościach: lp./oznaczenie zadania/przedmiot zamówienia/Ilość: 1 ZADANIE I Ubranie treningowe (dres) 90 kpl.; 2 ZADANIE II Koszulka letnia PSP 220 szt., Koszulka zimowa PSP 220 szt., Koszulka polo PSP 25 szt.; 3 ZADANIE III Czapka służbowa zimowa 90 szt., Beret 90 szt.; 4 ZADANIE IV Sznur galowy aspiranta 92 szt., Sznur galowy podoficera 50 szt.; 5 ZADANIE V Rękawiczki zimowe 90 par; 6 ZADANIE VI Skarpety letnie 360 par, Skarpety zimowe 360 par; 7 ZADANIE VII Pasek do spodni 90 szt.; 8 ZADANIE VIII Kominiarka dziana 90 szt.; 9 ZADANIE IX Szalik zimowy 90 szt.; 10 ZADANIE X Krawat PSP 90 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz informacje dotyczące rozmiarów stanowią załączniki nr 1.1 ÷ 1.10 do siwz.
3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone: Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. 2006, Nr 4, poz. 25 z późn. zm.). oraz Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KGPSP z dnia 23.10.2009 r.) – nie dotyczy zadania I, VI i VIII.
4. Wymagany okres gwarancji min. 24 miesiące max. 36 miesięcy (kryterium oceniane)
5. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do siedziby Zamawiającej Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie, ul. Sabinowska 62/64.
6. Wymagany termin płatności – 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem odbioru i doręczenia faktury.
7. W zakresie zadania I ÷ VII, Zamawiająca przekaże Wykonawcy rozmiary w terminach określonych dla poszczególnych zadań w załącznikach 1.1 ÷ 1.7 do SIWZ. Przekazanie rozmiarów nie dotyczy zadania VIII, IX, X;
8. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do wymiany rozmiarów do 20% ogólnej ilości towaru nowego i nieużywanego określonego w przedmiocie zamówienia w okresie 12 miesięcy od dnia dokonania odbioru towaru na towar nowy o innym rozmiarze (nie dotyczy zadania VIII, IX, X).
9. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 23% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., (Dz. U. 2016 poz.710).
10. Oferowany do sprzedaży towar winien być nowy i w pierwszym gatunku.
11. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie
|
Cpv glowny przedmiot |
18412100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
1. Maksymalny czas wykonania zamówienia stanowi kryterium oceniane
2. Dla zadań I ÷ VII czas wykonania zamówienia liczony jest od dnia przekazania Wykonawcy rozmiarów.
3. Dla zadania VIII, IX, X, wykonanie zamówienia liczone jest od dnia podpisania umowy.
4. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia przekazania rozmiarów/podpisania umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiająca nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Zamawiająca dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczeń oraz przedłożonych dokumentów. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w zakresie postawionych wymagań
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiająca nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Zamawiająca dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczeń oraz przedłożonych dokumentów. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w zakresie postawionych wymagań
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiająca nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Zamawiająca dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczeń oraz przedłożonych dokumentów. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w zakresie postawionych wymagań
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Wzór stanowią Załączniki nr 1.1-1.10 do SIWZ)
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (Wzór stanowi Załącznik nr 0 do SIWZ). 2. Upoważnienie osób podpisujących ofertę jeżeli nie wynika z dołączonych do oferty dokumentów stwierdzających status prawny Wykonawcy. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającą na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Wzór zostanie zamieszczony wraz z informacjami z otwarcia ofert, o których mowa w pkt. 14.31. oraz 14.32. SIWZ, na stronie internetowej www.cspsp.pl)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiająca żąda wniesienia wadium (dot. zad. I, II, III), które winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: Nr zadania/Przedmiot zamówienia/Wysokość wadium; I Ubranie treningowe (dres) 500,00 zł; II Koszulka letnia PSP, koszulka zimowa PSP, koszulka polo PSP 300,00 zł; III Czapka służbowa zimowa, beret 200,00 zł; Zad. IV, V, VI, VII, VIII, IX, X – Nie dotyczy.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu, w formie przelewu na rachunek zamawiającej w NBP o/o Katowice nr 02 1010 1212 0016 5813 9120 0000. Zamawiająca uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli w dniu otwarcia ofert wadium będzie się znajdowało na koncie Zamawiającej.
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240)
3. W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancje i poręczenia muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę kwoty wadium na każde pisemne wezwanie Zamawiającej w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Zamawiająca nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podanej przez Zamawiającą w SIWZ.
5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ .
6. Wymagany termin ważności wadium, wniesionego w formie innej niż pieniądz, musi obejmować 30 dniowy okres związania ofertą, którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert (dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest pierwszym dniem terminu związania ofertą).
7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium w jednej ze wskazanych wyżej form zostanie wykluczony.
8. Zamawiająca zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiająca zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10. Zamawiająca niezwłocznie zwróci wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiająca zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
12. Wykonawca traci wadium, gdy:
1) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy (wezwanie do uzupełnienia dokumentów), nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25. ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
3) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
4) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
a) konieczności wprowadzenia korzystnych dla Zamawiającej zmian cech towaru;
b) konieczności korzystnej dla Zamawiającej zmiany wynagrodzenia, związanej ze zmianą cech towaru;
c) gdy świadczenie Wykonawcy stało się z przyczyn obiektywnych świadczeniem niemożliwym w rozumieniu Kodeksu Cywilnego;
d) likwidacji przedsiębiorstwa Wykonawcy, ogłoszenia jego upadłości, złożenia wniosku o ogłoszenie upadłości lub oddalenia wniosku o upadłość ze względu na to, że majątek upadłego nie wystarczyłby na pokrycie kosztów postępowania, a także w przypadku powzięcia przez Zamawiającą wiadomości o zaistnieniu lub możliwość zaistnienia w krótkim czasie niewypłacalności Wykonawców;
e) wystąpienia uzasadnionych, obiektywnych i niezależnych od Wykonawcy ani Zamawiającej okoliczności powodujących przedłużenie terminu realizacji zamówienia;
f) zmiany stawki podatku VAT, co zostanie unormowane odpowiednim aneksem do umowy – dotyczy ceny brutto;
g) gdy zajdą przesłanki określone w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.)
|
IV 6 1 srodki ochrony |
1. Wykonawca wyodrębni i oznaczy klauzulą „TAJNE” (wyraźny czerwony napis) te elementy oferty, które zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 2. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. 3. Sferą tajemnicy można objąć tylko takie informacje, które są znane jedynie poszczególnym osobom lub określonej grupie osób. Obszar ten nie może się rozciągać na informacje powszechnie znane lub te, o których treści każdy zainteresowany może się legalnie dowiedzieć. Informacji będącej tajemnicą przedsiębiorstwa nie stanowią informacje odczytane na otwarciu ofert, zgodnie z art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. 4. Zamawiający nie ujawni tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzeże, że nie mogą być one udostępnione, oraz wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W celu wykazania zasadności zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą uzasadnienie dokonania takiego utajnienia z jego oferty tych informacji w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 1503 ze zm.) tj. tych informacji (wiadomości), które spełniają łącznie następujące warunki: 1)nieujawnione zostały do wiadomości publicznej; 2)są to informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, 3)przedsiębiorca podjął co do nich niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Zamawiająca zobowiązuje się do zapewnienia ochrony prawnej informacji po złożeniu przez Wykonawcę stosownego oświadczenia w tym zakresie
|
IV 4 4 data |
2017-05-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1.Umowa może zostać zawarta przed upływem terminu określonego w pkt. 19.2.SIWZ pod warunkiem, iż zaistnieją przesłanki określone w art. 94 ust. 2 pkt. 1 ppkt. a) ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca, który prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, w przypadku gdy wartość umowy przekroczy dwukrotność kapitału zakładowego takiego Wykonawcy, najpóźniej w dniu podpisania umowy będzie zobowiązany dostarczyć uchwałę, zgodnie z postanowieniami art. 230 Kodeksu spółek handlowych lub odpis umowy spółki, zezwalający na zaciąganie takich zobowiązań
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa ubrań trenigowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18412100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Maksymalny czas wykonania zamówienia stanowi kryterium oceniane.
2. Dla niniejszego zadania czas wykonania zamówienia liczony jest od dnia przekazania Wykonawcy rozmiarów.
3. Rozmiary zostaną przekazane nie wcześniej niż w dniu 31 lipca 2017 r.
4. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia przekazania rozmiarów.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 90 kpl. ubrań treningowych (dresów). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa koszulek letnich PSP, koszulek zimowych PSP, koszulek polo PSP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18331000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Maksymalny czas wykonania zamówienia stanowi kryterium oceniane
2. Dla niniejszego zadania czas wykonania zamówienia liczony jest od dnia przekazania Wykonawcy rozmiarów.
3. Rozmiary zostaną podane w dniu podpisania umowy.
4. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia przekazania rozmiarów.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 220 szt. koszulek letnich PSP, 220 szt. koszulek zimowych PSP oraz 25 szt. koszulek polo PSP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa Czapek służbowych zimowych, beretów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18443320-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Maksymalny czas wykonania zamówienia stanowi kryterium oceniane
2. Dla niniejszego zadania czas wykonania zamówienia liczony jest od dnia przekazania Wykonawcy rozmiarów.
3. Rozmiary zostaną przekazane nie wcześniej niż w dniu 31 lipca 2017 r.
4. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia przekazania rozmiarów.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 90 szt. czapek służbowych zimowych oraz 90 szt. beretów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1.3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sznurów galowych aspiranta oraz sznurów galowych podoficera
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18420000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Maksymalny czas wykonania zamówienia stanowi kryterium oceniane
2. Dla niniejszego zadania czas wykonania zamówienia liczony jest od dnia przekazania Wykonawcy rozmiarów.
3. Rozmiary zostaną przekazane w dniu podpisania umowy.
4. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia przekazania rozmiarów.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 92 szt. sznurów galowych aspiranta oraz 50 szt. sznurów galowych podoficera. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1.4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa rękawiczek zimowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Maksymalny czas wykonania zamówienia stanowi kryterium oceniane
2. Dla niniejszego zadania czas wykonania zamówienia liczony jest od dnia przekazania Wykonawcy rozmiarów.
3. Rozmiary zostaną przekazane nie wcześniej niż w dniu 31 lipca 2017 r.
4. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia przekazania rozmiarów.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 90 par rękawiczek zimowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa skarpet letnich oraz zimowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18317000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Maksymalny czas wykonania zamówienia stanowi kryterium oceniane
2. Dla niniejszego zamówienia czas wykonania zamówienia liczony jest od dnia przekazania Wykonawcy rozmiarów.
3. Rozmiary zostaną przekazane w dniu podpisania umowy.
4. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia przekazania rozmiarów.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 360 par skarpet letnich oraz 360 par skarpet zimowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pasków do spodni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18425000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Maksymalny czas wykonania zamówienia stanowi kryterium oceniane
2. Dla niniejszego zadania czas wykonania zamówienia liczony jest od dnia przekazania Wykonawcy rozmiarów.
3. Rozmiary zostaną podane w dniu podpisania umowy.
4. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia przekazania rozmiarów.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 90 szt. pasków do spodni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.7 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa kominiarek dzianych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18443300-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Maksymalny czas wykonania zamówienia stanowi kryterium oceniane
2. Dla niniejszego zadania wykonanie zamówienia liczone jest od dnia podpisania umowy.
3. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 90 szt. kominiarek niepalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.8 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa szalików zimowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18422000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Maksymalny czas wykonania zamówienia stanowi kryterium oceniane
2. Dla niniejszego zadania wykonanie zamówienia liczone jest od dnia podpisania umowy.
3. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 90 szt. szalików zimowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.9 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa krawatów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18423000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Maksymalny czas wykonania zamówienia stanowi kryterium oceniane
2. Dla niniejszego zadania wykonanie zamówienia liczone jest od dnia podpisania umowy.
3. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 90 szt. krawatów PSP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.10 do SIWZ.
|
| |