GuidZP400 |
f1618516-50c4-48cf-8341-05e66394c6c4
|
Biuletyn |
513972-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miejska Rumia
|
Regon |
52525700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sobieskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rumia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
84230
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
586 719 410
|
Zamawiajacy fax |
586 796 517
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@um.rumia.pl
|
Adres strony url |
bip.rumia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Pociąg do edukacji - podniesienie jakości edukacji poprzez wzrost poziomu kompetencji kluczowych wśród uczniów i kwalifikacji nauczycieli” nr umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0090/15-00 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa. Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania, 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.rumia.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.rumia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Rumi, ul. Sobieskiego 7, 84-230 Rumia
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Pociąg do edukacji - podniesienie jakości edukacji poprzez wzrost poziomu kompetencji kluczowych wśród uczniów i kwalifikacji nauczycieli; nr umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0090/15-00 w podziale na 4 części
|
Numer referencyjny |
ZP 271.21.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w celu realizacji zajęć dodatkowych dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i liceum z terenu miasta Rumi w ramach projektu: „Pociąg do edukacji - podniesienie jakości edukacji poprzez wzrost poziomu kompetencji kluczowych wśród uczniów i kwalifikacji nauczycieli” nr umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0090/15-00 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa. Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania, 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:
1) CZĘŚĆ I – Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Biologiczna
2) CZĘŚĆ II - Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Fizyczna
3) CZĘŚĆ III - Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Geograficzna
4) CZĘŚĆ IV – Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Chemiczna.
Wyposażenie sal przedmiotowych obejmować będzie komplet pomocy dydaktycznych i środków trwałych. Planuje się łącznie zakup pomocy dydaktycznych dla zaadaptowanej jednej sali multidyscyplinarnej w każdej ze szkół (4 szkoły podstawowe, 3 gimnazja, 1 liceum), przy czym II LO i SP9, stanowiące Zespół Szkół Ogólnokształcących liczymy jako dwie placówki oświatowe. Tym samym wyposażonych zostanie 8 sal multidyscyplinarnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia z wolnej ręki, polegającego na zwiększeniu bieżących dostaw. Łączna wartość tych zamówień nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego.
2) Zakres dostaw jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego i polega na zwiększeniu ilości produktów objętych zamówieniem podstawowym tj. „zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w celu realizacji zajęć dodatkowych dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i liceum z terenu miasta Rumi w ramach projektu: „Pociąg do edukacji - podniesienie jakości edukacji poprzez wzrost poziomu kompetencji kluczowych wśród uczniów i kwalifikacji nauczycieli” nr umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0090/15-00 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa. Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej” oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
|
Okres w dniach |
31
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub zawodowej musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: jedno zamówienie polegające na dostawie pomocy dydaktycznych o wartości minimum 15.000,00 zł dla każdej części niniejszego postępowania.
UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę na jedną/dwie/trzy lub cztery części zamówienia wystarczy, iż Wykonawca wykaże spełnienie warunku udziału dla jednej części zamówienia.
UWAGA! Zamawiający, w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia, w wyznaczonym terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu tj.:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Należy wypełnić załącznik nr 8 do SIWZ.
a) Dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, w a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
b) W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
c) W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wykazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających czy te dostawy zostały wykonane należycie.
d) W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz dostaw lub dowody potwierdzające czy zostały wykonane należycie budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ;
2) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ;
3) zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia ( załącznik nr 7 do SIWZ);
4) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy);
5) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-06-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Biologiczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
31
|
Zalacznik krotki opis |
W ramach wyposażenia pracowni biologicznej zakupionych zostanie 8 zestawów, w skład których wchodzą: Mikroskop z podłączeniem do komputera, Mikroskop optyczny, Mikroskop terenowy , Waga laboratoryjna, Skalpele i Nożyczki , Lornetki , Lupy, Stopery, Ciśnieniomierz, Taśmy miernicze , Model szkieletu człowieka , Model budowy anatomicznej człowieka , Preparaty mikroskopowe , Zlewki różnej wielkości , Cylindry miarowe , Próbki z statywem , Bagietki do mieszania , Igły preparacyjne, Naczynia perforowane do przechowywania obiektów żywych w terenie , Czerpak do pobierania próbek wody, Termometry laboratoryjne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie sal przemiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Chemiczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
31
|
Zalacznik krotki opis |
W ramach wyposażenia pracowni chemicznej zakupionych zostanie 8 zestawów, w skład których wchodzą: Statywy, Stojaki na probówki, Szkiełka laboratoryjne, Cylindry miarowe , Termometry, Lejki laboratoryjne, Krystalizatory , Rozdzielacze , Parowniczki , Tryskawki, Elektrody grafitowe , Łapy do probówek drewniane , Łyżki laboratoryjne, Łyżki do spalań , Szczypce metalowe , Waga laboratoryjna z dokł. do 0,1 g , Probówki, Zlewki , Sączki laboratoryjne , Bibuła laboratoryjna, Kolby stożkowe , Kolba okrągłodenna .
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie sal przemiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Geograficzna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22114300-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
31
|
Zalacznik krotki opis |
W ramach wyposażenia pracowni geograficznej zakupionych zostanie 8 zestawów, w skład których wchodzą: GPS, Nawigacje satelitarne, Kompas, Atlasy, Mapy ścienne świata: ogólno-geograficzna, Mapy ścienne świata: polityczna, Mapy ścienne świata: krajobrazowa, Mapa świata klimatyczna, Globusy większe, Mapa ścienna wspólna dla płyt limfatycznych i zjawisk wulkanicznych oraz obszarów sejsmicznych, Mapa ścienna Polski podział administracyjny, Mapa ścienna Polski ogólno geograficzna.
|
| |