Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Pociąg do edukacji - podniesienie jakości edukacji poprzez wzrost poziomu kompetencji kluczowych wśród uczniów i kwalifikacji nauczycieli; nr umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0090/15-00 w podziale na 4 części

Data publikacji 2017-05-22
Data zakończenia 2017-06-07 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska Rumia
Miejscowość Rumia
Województwo pomorskie
Branża
  • Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 513972-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391620005, 391620006, 380000005, 221143005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w celu realizacji zajęć dodatkowych dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i liceum z terenu miasta Rumi w ramach projektu: „Pociąg do edukacji - podniesienie jakości edukacji poprzez wzrost poziomu kompetencji kluczowych wśród uczniów i kwalifikacji nauczycieli” nr umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0090/15-00 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa. Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania, 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:
1) CZĘŚĆ I – Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Biologiczna
2) CZĘŚĆ II - Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Fizyczna
3) CZĘŚĆ III - Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Geograficzna
4) CZĘŚĆ IV – Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Chemiczna.
Wyposażenie sal przedmiotowych obejmować będzie komplet pomocy dydaktycznych i środków trwałych. Planuje się łącznie zakup pomocy dydaktycznych dla zaadaptowanej jednej sali multidyscyplinarnej w każdej ze szkół (4 szkoły podstawowe, 3 gimnazja, 1 liceum), przy czym II LO i SP9, stanowiące Zespół Szkół Ogólnokształcących liczymy jako dwie placówki oświatowe. Tym samym wyposażonych zostanie 8 sal multidyscyplinarnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f1618516-50c4-48cf-8341-05e66394c6c4
Biuletyn 513972-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska Rumia
Regon 52525700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sobieskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Rumia
Zamawiajacy kod pocztowy 84230
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 586 719 410
Zamawiajacy fax 586 796 517
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@um.rumia.pl
Adres strony url bip.rumia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Pociąg do edukacji - podniesienie jakości edukacji poprzez wzrost poziomu kompetencji kluczowych wśród uczniów i kwalifikacji nauczycieli” nr umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0090/15-00 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa. Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania, 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.rumia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.rumia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Rumi, ul. Sobieskiego 7, 84-230 Rumia
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Pociąg do edukacji - podniesienie jakości edukacji poprzez wzrost poziomu kompetencji kluczowych wśród uczniów i kwalifikacji nauczycieli; nr umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0090/15-00 w podziale na 4 części
Numer referencyjny ZP 271.21.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w celu realizacji zajęć dodatkowych dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i liceum z terenu miasta Rumi w ramach projektu: „Pociąg do edukacji - podniesienie jakości edukacji poprzez wzrost poziomu kompetencji kluczowych wśród uczniów i kwalifikacji nauczycieli” nr umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0090/15-00 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa. Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania, 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: 1) CZĘŚĆ I – Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Biologiczna 2) CZĘŚĆ II - Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Fizyczna 3) CZĘŚĆ III - Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Geograficzna 4) CZĘŚĆ IV – Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Chemiczna. Wyposażenie sal przedmiotowych obejmować będzie komplet pomocy dydaktycznych i środków trwałych. Planuje się łącznie zakup pomocy dydaktycznych dla zaadaptowanej jednej sali multidyscyplinarnej w każdej ze szkół (4 szkoły podstawowe, 3 gimnazja, 1 liceum), przy czym II LO i SP9, stanowiące Zespół Szkół Ogólnokształcących liczymy jako dwie placówki oświatowe. Tym samym wyposażonych zostanie 8 sal multidyscyplinarnych.
Cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia z wolnej ręki, polegającego na zwiększeniu bieżących dostaw. Łączna wartość tych zamówień nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. 2) Zakres dostaw jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego i polega na zwiększeniu ilości produktów objętych zamówieniem podstawowym tj. „zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w celu realizacji zajęć dodatkowych dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i liceum z terenu miasta Rumi w ramach projektu: „Pociąg do edukacji - podniesienie jakości edukacji poprzez wzrost poziomu kompetencji kluczowych wśród uczniów i kwalifikacji nauczycieli” nr umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0090/15-00 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa. Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej” oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Okres w dniach 31
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub zawodowej musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: jedno zamówienie polegające na dostawie pomocy dydaktycznych o wartości minimum 15.000,00 zł dla każdej części niniejszego postępowania. UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę na jedną/dwie/trzy lub cztery części zamówienia wystarczy, iż Wykonawca wykaże spełnienie warunku udziału dla jednej części zamówienia. UWAGA! Zamawiający, w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia, w wyznaczonym terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu tj.: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 2) wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Należy wypełnić załącznik nr 8 do SIWZ. a) Dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, w a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. b) W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wykazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających czy te dostawy zostały wykonane należycie. d) W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz dostaw lub dowody potwierdzające czy zostały wykonane należycie budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ; 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia ( załącznik nr 7 do SIWZ); 4) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy); 5) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-06-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Biologiczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik krotki opis W ramach wyposażenia pracowni biologicznej zakupionych zostanie 8 zestawów, w skład których wchodzą: Mikroskop z podłączeniem do komputera, Mikroskop optyczny, Mikroskop terenowy , Waga laboratoryjna, Skalpele i Nożyczki , Lornetki , Lupy, Stopery, Ciśnieniomierz, Taśmy miernicze , Model szkieletu człowieka , Model budowy anatomicznej człowieka , Preparaty mikroskopowe , Zlewki różnej wielkości , Cylindry miarowe , Próbki z statywem , Bagietki do mieszania , Igły preparacyjne, Naczynia perforowane do przechowywania obiektów żywych w terenie , Czerpak do pobierania próbek wody, Termometry laboratoryjne.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie sal przemiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Chemiczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik krotki opis W ramach wyposażenia pracowni chemicznej zakupionych zostanie 8 zestawów, w skład których wchodzą: Statywy, Stojaki na probówki, Szkiełka laboratoryjne, Cylindry miarowe , Termometry, Lejki laboratoryjne, Krystalizatory , Rozdzielacze , Parowniczki , Tryskawki, Elektrody grafitowe , Łapy do probówek drewniane , Łyżki laboratoryjne, Łyżki do spalań , Szczypce metalowe , Waga laboratoryjna z dokł. do 0,1 g , Probówki, Zlewki , Sączki laboratoryjne , Bibuła laboratoryjna, Kolby stożkowe , Kolba okrągłodenna .
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyposażenie sal przemiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Geograficzna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22114300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik krotki opis W ramach wyposażenia pracowni geograficznej zakupionych zostanie 8 zestawów, w skład których wchodzą: GPS, Nawigacje satelitarne, Kompas, Atlasy, Mapy ścienne świata: ogólno-geograficzna, Mapy ścienne świata: polityczna, Mapy ścienne świata: krajobrazowa, Mapa świata klimatyczna, Globusy większe, Mapa ścienna wspólna dla płyt limfatycznych i zjawisk wulkanicznych oraz obszarów sejsmicznych, Mapa ścienna Polski podział administracyjny, Mapa ścienna Polski ogólno geograficzna.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)