GuidZP400 |
5513c666-1186-4dd6-95b6-b50be9a85c70
|
Biuletyn |
514138-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej
|
Regon |
59168500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nadwiślańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
213
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Józefów k/Otwocka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05420
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
0-22 7693300
|
Zamawiajacy fax |
0-22 7693356
|
Zamawiajacy email |
cnbop@cnbop.pl
|
Adres strony url |
www.cnbop.pl/pl/bip/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowy Instytut Badawczy
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.cnbop.pl/pl/bip/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cnbop.pl/pl/bip/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w fomie pisemnej
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla CNBOP-PIB zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia
|
Numer referencyjny |
TGZ/04/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla CNBOP-PIB zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-06-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunkow tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunkow tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący zdolności zawodowej (posiadania wiedzy
i doświadczenia) jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował – a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizuje - co najmniej 2 dostawy sprzętu informatycznego o wartości minimum 60 000,- zł brutto każda, odpowiadające lub zbliżone swoim zakresem i parametrami przedmiotowi zamówienia opisanemu w niniejszej SIWZ wraz z OPZ, i wykaże że zostały one zrealizowane w sposób należyty.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w celu potwierdzenia spełniania wskazanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu jest zobowiązany do złożenia
w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego ( nie krótszym niż 5 dni) następujących dokumentów:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - (art. 24 ust.5 pkt 8 ustawy Pzp) ;
2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; (art. 24 ust.5 pkt 8 ustawy Pzp) ;
3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
4) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych,
o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych
(Dz.U. z 2016 r. poz. 716) ;
5) Wykazu zrealizowanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, wg załącznika Nr 6 do SIWZ, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku z pkt. V.2.2).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, wg wzoru zamieszczonego w SIWZ
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Oświadczenie o spełnieniu warunków w zakresie przesłanek wykluczenia z postępowania, wg wzoru zamieszczonego w SIWZ
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy w przypadkach określonym we wzorze umowy, w tym :
1) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z ofertą i SIWZ, przez siłę wyższą strony rozumieją klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania terrorystyczne, strajk powszechny, nowe akty prawne lub decyzje właściwych władz, a także działania lub zaniechania działania organów państwowych, samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację zamówienia, o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody w wykonaniu zamówienia,
2) zmiany danin publicznoprawnych, w tym obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana ta będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę,
3) zmian wynikających z przepisów prawa,
4) gdy konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
5) gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 15 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, bez konieczności uzasadnienia.
2. W przypadku zmiany danin publicznoprawnych, w tym obowiązującej stawki VAT, jeśli zmiana ta będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę.
W przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę bez konieczności sporządzenia aneksu do umowy.
3. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.
|
IV 4 4 data |
2017-05-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|