Dostawa urządzeń drukujących i skanerów dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach

Data publikacji 2017-05-22
Data zakończenia 2017-05-30 00:00:00
Instytucja Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 511122-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302321500
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa urządzeń drukujących i skanerów: drukarka atramentowa 1-1szt, drukarka atramentowa 2 -1szt, drukarka atramentowa 3 -1szt, urządzenie laserowe 1 -5szt, urządzenie laserowe 2 -1szt, drukarka igłowa -1szt, drukarka etykiet 1 -1szt, drukarka etykiet 2 -1szt, skaner 1 -1szt, skaner 2 -1szt,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8fa57fc7-8882-4d96-80a6-0269fb2e0974
Biuletyn 511122-N-2017
Zamawiajacy nazwa Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Regon 000289035
Zamawiajacy adres ulica Poniatowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-055
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2083547
Zamawiajacy fax 32 2083568
Zamawiajacy email mstanderska@sum.edu.pl
Adres strony url www.sum.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sum.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wpływ do kancelarii Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Poniatowskiego 15, Katowice 40-055
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń drukujących i skanerów dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Numer referencyjny RZP/PN/191/I/16/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa urządzeń drukujących i skanerów: drukarka atramentowa 1-1szt, drukarka atramentowa 2 -1szt, drukarka atramentowa 3 -1szt, urządzenie laserowe 1 -5szt, urządzenie laserowe 2 -1szt, drukarka igłowa -1szt, drukarka etykiet 1 -1szt, drukarka etykiet 2 -1szt, skaner 1 -1szt, skaner 2 -1szt,
Cpv glowny przedmiot 30232150-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie definiuje
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie definiuje
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie definiuje
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.sum.edu.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. zmiany terminu realizacji zamówienia, poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane np. przez tzw. siłę wyższą. 2. zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. 3. wydłużenie terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez Producenta/Wykonawcę. 4. zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub części zamówienia, przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą. 5. poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów. Zmiana nastąpić może przy zachowaniu dotychczasowych cen jednostkowych.
IV 4 4 data 2017-05-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60
  
Kryteria inne parametry
Znaczenie 40
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)