GuidZP400 |
92a6e475-e51d-4214-8c53-e32916cdc072
|
Biuletyn |
510247-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Spraw Zagranicznych
|
Regon |
00017791600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. J. Ch. Szucha
|
Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00580
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 523 99 10
|
Zamawiajacy fax |
022 523 81 19
|
Zamawiajacy email |
bzp@msz.gov.pl
|
Adres strony url |
www.msz.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.msz.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.msz.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie - ofertę należy złożyć w Ministerstwie Spraw Zagranicznych, Dziennik Podawczy (al. J.Ch. Szucha 21) lub przesłać za pośrednictwem kuriera lub poczty
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ministerstwie Spraw Zagranicznych, 00-580 Warszawa al. J. Ch. Szucha 21 - Dziennik Podawczy lub przesłać za pośrednictwem kuriera lub poczty
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby spotkań służbowych MSZ
|
Numer referencyjny |
BDG.741.018.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia stanowi zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby spotkań służbowych MSZ
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin wykonania zamówienia wynosi 24 (słownie: dwadzieścia cztery) miesiące, jednak nie dłużej niż do dnia wyczerpania środków finansowych przewidzianych na Maksymalne Wynagrodzenie
2. Pierwsze zlecenie zostanie przekazane po wygaśnięciu zobowiązań Zamawiającego wynikających z poprzedniej umowy na dostawę artykułów spożywczych, nie później niż 30 (trzydzieści) dni od zawarcia umowy.
3. Zamówienie Jednostkowe będzie zrealizowane przez Wykonawcę w terminie nie dłuższym niż 3 (słownie: trzy) dni robocze od dnia przesłania Zamówienia Jednostkowego przez Zamawiającego
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania Zamówień Jednostkowych od wartości 500 (słownie: pięćset) zł brutto wzwyż
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada ważną decyzję o zatwierdzeniu lub warunkowym zatwierdzeniu zakładu ze wskazaniem zakresu działalności lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów, wystawione przez właściwego państwowego inspektora sanitarnego lub państwowego granicznego inspektora sanitarnego w sprawie rejestracji i zatwierdzenia zakładu na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 594 z późn. zm .).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 1 dostawę artykułów spożywczych o wartości minimum 20 000,00 zł brutto.
Przez dostawę artykułów spożywczych Zamawiający rozumie dostawę polegającą na dostarczeniu minimum trzech rodzajów art. spożywczych spośród wymienionych poniżej:
15511000-3 Mleko
15820000-2 Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości
15830000-5 Cukier i produkty pokrewne
15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty
15840000-8 Kakao, czekolada i wyroby cukiernicze
15332300-7 Przetworzone orzechy
15320000-7 Soki owocowe i warzywne
15981000-8 Wody mineralne.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1. W ramach przedmiotowego warunku Zamawiający uzna zarówno dostawę (umowę) obejmującą jednorazową dostawę artykułów spożywczych o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto, jak również dostawę (umowę) obejmującą sukcesywną dostawę artykułów spożywczych, w ramach której zrealizowano co najmniej jedno jednostkowe zamówienie (pojedynczą dostawę) o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto.
2. W przypadku, gdy wartości, o których mowa powyżej, będą wyrażone w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN po kursie ogłaszanym przez Narodowy Bank Polski wg kursu średniego z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Ważną decyzję o zatwierdzeniu lub warunkowym zatwierdzeniu zakładu ze wskazaniem zakresu działalności lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów, wystawione przez właściwego państwowego inspektora sanitarnego lub państwowego granicznego inspektora sanitarnego w sprawie rejestracji i zatwierdzenia zakładu na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 594 z późn. zm.).
2. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, złożone w oryginale.
3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
o ile powyższe informacje nie wynikają z dokumentów dołączonych do oferty, o których mowa w pkt III.7) pkt 2) Ogłoszenia o zamówieniu.
4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmującego przedmiot umowy dopuszczalna jest jedynie w następujących przypadkach i zakresie:
1) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa - w zakresie tych postanowień umowy, na które zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa ma wpływ;
2) w przypadkach:
a) w wypadku zaprzestania produkcji zaoferowanych przez Wykonawcę artykułów spożywczych, bądź ich nieosiągalności z przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności (w szczególności działania siły wyższej), dopuszcza się zastąpienie ich innymi artykułami spełniającymi Wymóg Równoważności pod warunkiem, że nie spowoduje to zwiększenia ceny w porównaniu do ceny zastępowanego artykułu,
b) zmiany przez producenta gramatury lub ilości sztuk w opakowaniu danego artykułu spożywczego. W takiej sytuacji cena jednostkowa brutto artykułu, którego dotyczyć będzie zmiana gramatury, zostanie odpowiednio przeliczona, proporcjonalnie do dokonanej zmiany gramatury lub ilości sztuk w opakowaniu i będzie ceną obowiązującą dla dostaw danego artykułu spożywczego dokonywanych po zmianie jego gramatury. Zmiana ta nie wpłynie na wysokość Wynagrodzenia Maksymalnego i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
2. Poza przypadkami wymienionymi w ust. 1 powyżej, Zamawiający dopuszcza również dokonanie zmiany umowy w odniesieniu do wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
|
IV 4 4 data |
2017-05-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Ze względu na obowiązujące wewnętrzne przepisy Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego dla dopuszczenia poszczególnych osób do dokonywania dostaw w ramach realizacji umowy. W tym celu Wykonawca nie później niż w terminie 3 (słownie: trzech) dni od podpisania umowy zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji o: imionach, nazwiskach oraz numerach PESEL wszystkich osób, które będą dokonywały przewidzianych umową dostaw oraz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów, którymi dostawy będą realizowane. Dane wymagane w niniejszym ustępie służą wewnętrznym procedurom kontrolnym Zamawiającego i nie będą przez niego rozpowszechniane. W przypadku odrzucenia w wyniku postępowania sprawdzającego którejkolwiek z tych osób Zamawiający nie jest zobowiązany do jakiegokolwiek uzasadniania takiej decyzji. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy inną osobę do realizacji dostaw w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego informacji o odrzuceniu zgłoszonej przez Wykonawcę osoby. Wykonawca jest zobowiązany przekazywać aktualny Wykaz osób co 6 miesięcy przez okres obowiązywania niniejszej umowy bądź każdorazowo w przypadku wymiany którejkolwiek z osób z 14 dniowym wyprzedzeniem przed podjęciem obowiązków przez taką nową osobę.
2. Nie później niż w terminie 3 (słownie: trzech) dni od podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji aktualnej na dzień składania ofert o stawkach podatku od towarów i usług (VAT) dla wszystkich zaoferowanych produktów.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. odstąpienia od zamówienia dostawy niektórych z artykułów lub zmiany ilości zamawianych artykułów w stosunku do ilości. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z Prawa Opcji, wysokość Maksymalnego Wynagrodzenia może być obniżona o maksymalnie 20 (słownie: dwadzieścia) %, tj. Wykonawca otrzyma z tytułu realizacji umowy wynagrodzenie w kwocie równej co najmniej 80 (słownie: osiemdziesięciu) % Maksymalnego Wynagrodzenia.
|