Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby spotkań służbowych MSZ

Data publikacji 2017-05-23
Data zakończenia 2017-05-31 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 510247-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby spotkań służbowych MSZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 92a6e475-e51d-4214-8c53-e32916cdc072
Biuletyn 510247-N-2017
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Regon 00017791600000
Zamawiajacy adres ulica Al. J. Ch. Szucha
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00580
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 523 99 10
Zamawiajacy fax 022 523 81 19
Zamawiajacy email bzp@msz.gov.pl
Adres strony url www.msz.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.msz.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.msz.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie - ofertę należy złożyć w Ministerstwie Spraw Zagranicznych, Dziennik Podawczy (al. J.Ch. Szucha 21) lub przesłać za pośrednictwem kuriera lub poczty
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ministerstwie Spraw Zagranicznych, 00-580 Warszawa al. J. Ch. Szucha 21 - Dziennik Podawczy lub przesłać za pośrednictwem kuriera lub poczty
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby spotkań służbowych MSZ
Numer referencyjny BDG.741.018.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia stanowi zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby spotkań służbowych MSZ
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow 1. Termin wykonania zamówienia wynosi 24 (słownie: dwadzieścia cztery) miesiące, jednak nie dłużej niż do dnia wyczerpania środków finansowych przewidzianych na Maksymalne Wynagrodzenie 2. Pierwsze zlecenie zostanie przekazane po wygaśnięciu zobowiązań Zamawiającego wynikających z poprzedniej umowy na dostawę artykułów spożywczych, nie później niż 30 (trzydzieści) dni od zawarcia umowy. 3. Zamówienie Jednostkowe będzie zrealizowane przez Wykonawcę w terminie nie dłuższym niż 3 (słownie: trzy) dni robocze od dnia przesłania Zamówienia Jednostkowego przez Zamawiającego 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania Zamówień Jednostkowych od wartości 500 (słownie: pięćset) zł brutto wzwyż
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada ważną decyzję o zatwierdzeniu lub warunkowym zatwierdzeniu zakładu ze wskazaniem zakresu działalności lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów, wystawione przez właściwego państwowego inspektora sanitarnego lub państwowego granicznego inspektora sanitarnego w sprawie rejestracji i zatwierdzenia zakładu na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 594 z późn. zm .).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 1 dostawę artykułów spożywczych o wartości minimum 20 000,00 zł brutto. Przez dostawę artykułów spożywczych Zamawiający rozumie dostawę polegającą na dostarczeniu minimum trzech rodzajów art. spożywczych spośród wymienionych poniżej: 15511000-3 Mleko 15820000-2 Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości 15830000-5 Cukier i produkty pokrewne 15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty 15840000-8 Kakao, czekolada i wyroby cukiernicze 15332300-7 Przetworzone orzechy 15320000-7 Soki owocowe i warzywne 15981000-8 Wody mineralne.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. W ramach przedmiotowego warunku Zamawiający uzna zarówno dostawę (umowę) obejmującą jednorazową dostawę artykułów spożywczych o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto, jak również dostawę (umowę) obejmującą sukcesywną dostawę artykułów spożywczych, w ramach której zrealizowano co najmniej jedno jednostkowe zamówienie (pojedynczą dostawę) o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto. 2. W przypadku, gdy wartości, o których mowa powyżej, będą wyrażone w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN po kursie ogłaszanym przez Narodowy Bank Polski wg kursu średniego z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Ważną decyzję o zatwierdzeniu lub warunkowym zatwierdzeniu zakładu ze wskazaniem zakresu działalności lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów, wystawione przez właściwego państwowego inspektora sanitarnego lub państwowego granicznego inspektora sanitarnego w sprawie rejestracji i zatwierdzenia zakładu na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 594 z późn. zm.). 2. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, złożone w oryginale. 3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; o ile powyższe informacje nie wynikają z dokumentów dołączonych do oferty, o których mowa w pkt III.7) pkt 2) Ogłoszenia o zamówieniu. 4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmującego przedmiot umowy dopuszczalna jest jedynie w następujących przypadkach i zakresie: 1) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa - w zakresie tych postanowień umowy, na które zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa ma wpływ; 2) w przypadkach: a) w wypadku zaprzestania produkcji zaoferowanych przez Wykonawcę artykułów spożywczych, bądź ich nieosiągalności z przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności (w szczególności działania siły wyższej), dopuszcza się zastąpienie ich innymi artykułami spełniającymi Wymóg Równoważności pod warunkiem, że nie spowoduje to zwiększenia ceny w porównaniu do ceny zastępowanego artykułu, b) zmiany przez producenta gramatury lub ilości sztuk w opakowaniu danego artykułu spożywczego. W takiej sytuacji cena jednostkowa brutto artykułu, którego dotyczyć będzie zmiana gramatury, zostanie odpowiednio przeliczona, proporcjonalnie do dokonanej zmiany gramatury lub ilości sztuk w opakowaniu i będzie ceną obowiązującą dla dostaw danego artykułu spożywczego dokonywanych po zmianie jego gramatury. Zmiana ta nie wpłynie na wysokość Wynagrodzenia Maksymalnego i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 2. Poza przypadkami wymienionymi w ust. 1 powyżej, Zamawiający dopuszcza również dokonanie zmiany umowy w odniesieniu do wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
IV 4 4 data 2017-05-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Ze względu na obowiązujące wewnętrzne przepisy Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego dla dopuszczenia poszczególnych osób do dokonywania dostaw w ramach realizacji umowy. W tym celu Wykonawca nie później niż w terminie 3 (słownie: trzech) dni od podpisania umowy zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji o: imionach, nazwiskach oraz numerach PESEL wszystkich osób, które będą dokonywały przewidzianych umową dostaw oraz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów, którymi dostawy będą realizowane. Dane wymagane w niniejszym ustępie służą wewnętrznym procedurom kontrolnym Zamawiającego i nie będą przez niego rozpowszechniane. W przypadku odrzucenia w wyniku postępowania sprawdzającego którejkolwiek z tych osób Zamawiający nie jest zobowiązany do jakiegokolwiek uzasadniania takiej decyzji. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy inną osobę do realizacji dostaw w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego informacji o odrzuceniu zgłoszonej przez Wykonawcę osoby. Wykonawca jest zobowiązany przekazywać aktualny Wykaz osób co 6 miesięcy przez okres obowiązywania niniejszej umowy bądź każdorazowo w przypadku wymiany którejkolwiek z osób z 14 dniowym wyprzedzeniem przed podjęciem obowiązków przez taką nową osobę. 2. Nie później niż w terminie 3 (słownie: trzech) dni od podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji aktualnej na dzień składania ofert o stawkach podatku od towarów i usług (VAT) dla wszystkich zaoferowanych produktów. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. odstąpienia od zamówienia dostawy niektórych z artykułów lub zmiany ilości zamawianych artykułów w stosunku do ilości. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z Prawa Opcji, wysokość Maksymalnego Wynagrodzenia może być obniżona o maksymalnie 20 (słownie: dwadzieścia) %, tj. Wykonawca otrzyma z tytułu realizacji umowy wynagrodzenie w kwocie równej co najmniej 80 (słownie: osiemdziesięciu) % Maksymalnego Wynagrodzenia.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)