GuidZP400 |
83d67cc8-f1e9-4da3-a977-ff722d9bcc4e
|
Biuletyn |
515099-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta
|
Regon |
63965281900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Polna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wronki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64510
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
67 254 07 48
|
Zamawiajacy email |
sekretariat_gim_wro@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
gimwronki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych we Wronkach
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Publiczne Gimnazjum
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
gimnazjumwronki.bip.gov.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych we Wronkach ul. Powstańców Wlkp. 23 64-510 Wronki - II Piętro pokój nr 2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r
|
Numer referencyjny |
SG-6/01/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej w okresie od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r.
Opis Przedmiotu zamówienia jest zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV z podziałem na 12 części w ilości i zakresie wskazanym w Części II SIWZ:
Część I zamówienia:
Mięso i produkty mięsne wieprzowo - wołowe
KOD CPV 15130000-8
Część II zamówienia:
Mięso i produkty mięsne drobiowe
KOD CPV 15112000-6
Część III zamówienia:
Produkty zwierzęce - jaja
KOD CPV 03142500-3
Część IV zamówienia:
Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
KOD CPV 15400000-2
Część V zamówienia:
Owoce i warzywa świeże, ziemniaki
KOD CPV 03220000-9, 03212100-1
Część VI zamówienia:
Owoce, warzywa mrożone
KOD CPV 15330000-0
Część VII zamówienia:
Owoce, warzywa przetworzone i konserwowe
KOD CPV 15330000-0
Część VIII zamówienia:
Produkty przemiału ziarna , skrobi i produktów skrobiowych
KOD CPV 15600000-4
Część IX zamówienia:
Ryby przetworzone i konserwowe
KOD CPV 15200000-0
Część X zamówienia:
Produkty mleczarskie
KOD CPV 15500000-3
Część XI zamówienia:
Różne produkty spożywcze,
KOD CPV 15800000-6
Część XII zamówienia:
Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
KOD CPV 15810000-9
3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane we Wzorze Umowy (Część III SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2017-09-04T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp,
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt. 13-14, 16-20 Ustawy Pzp stanowi załącznik nr 4 do siwz składany wraz z ofertą. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby składa wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia stanowiące załącznik nr 6 do siwz. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do siwz.
4. W przypadku gdy Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy składa wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia podmiotów będących podwykonawcami – załącznik nr 7 do siwz.
5. Pełnomocnictwo
7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 8 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiany nazwy, adresu(siedziby Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych
2) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę
3) zmiany osoby do kontaktu określonej w § 1 pkt. 4 wzoru umowy
4) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany podatku VAT
|
IV 4 4 data |
2017-05-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i produkty mięsne wieprzowo - wołowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-09-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r.
2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy artykułów:
- Schab bez kości (z tuszy wieprzowej klasy I) - 400kg
- Karkówka bez kości (z tuszy wieprzowej klasy I) - 300kg
- Łopatka wieprzowa bez kości (z tuszy wieprzowej klasy I) - 400kg
- Wołowina bez kości (z tuszy wieprzowej klasy I) - 200kg
- Szynka surowa wieprzowa bez kości (klasa I) - 250kg
- Mięso gulaszowe wieprzowe (z tuszy wieprzowej klasy II A) - 600kg
- Mięso mielone z łopatki (z tuszy wieprzowej klasy II A) - 250kg
- Kości wieprzowe od schabu świeże - 250kg
- Kości wieprzowe wędzone od schabu - 80kg
- Boczek surowy wędzony wieprzowy z półtuszy klasy I - 140kg
- Kiełbasa śląska (mięso wieprzowo - wołowego o zawartości mięsa 80% w 100g produktu) - 150kg
- Kiełbasa biała parzona (mięso wieprzowo -wołowe o zawartości mięsa: 80% w 100g produktu) - 50kg
- Blok z mielonki wieprzowej ( z tuszy wieprzowej Klasy II) - 80kg
- Szynka gotowana (z tuszy wieprzowej klasy I) - 80kg
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i produkty mięsne drobiowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-09-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r.
2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
4. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
5. Przedmiot zamówienia:
- Filet z piersi z kurczaka pojedyńczy (z tuszy drobiowej klasy A) - 1500kg
- Porcje rosołowe (z tuszy drobiowej klasy A) - 280kg
- Wątroba drobiowa (z tuszy drobiowej klasy A) - 150kg
- Mięso drobne z indyka (z tuszy drobiowej klasy A) - 250kg
- Udziec z kurczaka (z tuszy drobiowej klasy A) - 200kg
- Parówki drobiowe – cienkie (z tuszy drobiowej klasy A, min 80% mięsa drobiowego w 100g produktu - 50kg
- Filet z piersi z indyka (z tuszy drobiowej klasy A) - 150kg
- Szynka drobiowa min. 90% mięsa drobiowego w 100 g produktu (z tuszy drobiowej klasy A) - 100kg
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Produkty zwierzęce - jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-09-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r.
2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6.. Wykaz ilościowy artykułów: Jaja M (10 szt. w opakowaniu) - 8000szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-09-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r.
2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy artykułów:
- Olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia rafinowany (3l w opakowaniu) - 700L
- Oliwa z oliwek opakowanie butelka szklana 1l) - 20L
- Smalec wieprzowy czysty (opakowanie - kubek 250g.) - 20kg
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Owoce i warzywa świeże, ziemniaki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-09-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r.
2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy artykułów:
- Marchew - 700kg
- Seler korzeń - 250kg
- Pietruszka korzeń - 200kg
- Czosnek (kraj pochodzenia Polska) - 25kg
- Natka pietruszki – ( pęczek o wadze min 0,05kg) - 2000p.
- Kapusta biała - 500kg
- Fasola Jaś karłowy - 200kg
- Koperek ( pęczek o wadze min 0,03kg) - 2000p.
- Ziemniaki - 10000kg
- Cebula biała - 200kg
- Ogórek szklarniowy (kraj pochodzenia Polska) - 300kg
- Groch łuskany połówki - 100kg
- Pieczarki klasa I - 250kg
- Kapusta pekińska - 200kg
- Pomidor klasa I - 150g
- Sałata lodowa klasa I - 100kg
- Buraki - 400kg
- Szczypiorek naciowy – ( pęczek o wadze min 0,01kg) - 300p.
- Kapusta modra - 150kg
- Sałata masłowa - 200szt.
- Por - 400szt.
- Banan - 2000kg
- Jabłko klasa I - 9000kg
- Pomarańcza - 800kg
- Gruszka klas I - 600kg
- Mandarynka klasa I - 600g
- Cytryna - 200kg
- Rzodkiewka – ( pęczek o wadze min 0,1kg) - 200p.
- Kalafior - 150szt.
- Papryka świeża klasa I - 200kg
- Kapusta włoska - 100kg
- Nektarynki klasa I - 1000kg
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Owoce, warzywa mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-09-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r.
2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy artykułów:
Fasolka żółta cięta mrożona (opakowanie worek 2- 2,5kg) - 250kg
Marchewka w kostce mrożona (opakowanie worek 2 - 2,5 kg) - 700kg
Brukselka mrożona (opakowanie worek 2-2,5 kg) - 120kg
Brokuły mrożone (opakowanie worek 2-2,5 kg) - 150kg
Kalafior mrożony (opakowanie worek 2-2,5kg) - 200kg
Groszek mrożony (opakowanie worek 2-2,5 kg) - 120kg
Fasolka szparagowa żółta cała mrożona (opakowanie worek 2-2,5 kg) - 100kg
Warzywa na patelnie mrożone (opakowanie worek 2-2,5 kg) - 100kg
Mieszanka chińska mrożona bez dodatku ziemniaków (opakowanie worek 2-2,5 kg) - 200kg
Szpinak liść mrożony (opakowanie worek 2-2,5 kg) - 200kg
Mieszanka warzywna typu bukiet warzyw składający się co najmniej z 4 rodzajów warzyw (opakowanie worek 2-2,5 kg) - 500g
Papryka czerwona mrożona – paski (opakowanie worek 2-2,5 kg) - 60kg
Truskawka mrożona (opakowanie worek 2-2,5 kg ) - 120kg
Barszcz ukraiński mrożony (opakowanie od 1kg – 2 kg) - 32kg
Malina mrożona (opakowanie worek 2-2,5 kg) - 100kg
Wiśnia mrożona (opakowanie worek 2-2,5 kg) - 20kg
Kukurydza ziarno mrożona (opakowanie worek 2-2,5 kg) - 50kg
Zupa jarzynowa (włoszczyzna i inne warzywa z wyjątkiem ziemniaków – opakowanie 2-2,5kg - 100kg
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Owoce, warzywa przetworzone i konserwowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-09-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r.
2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy artykułów:
Chrzan tarty (opakowanie wiaderko o masie od 0,80kg – 1kg) - 10kg
Ogórek kwaszony (opakowanie wiaderko o masie netto 3kg.) - 300kg
Kapusta kwaszona surówkowa (opakowanie wiaderko o masie netto 5 kg) - 800kg
Ogórek konserwowy (opakowanie od 1kg – 5kg) - 600kg
Papryka konserwowa czerwona ( opakowanie od 1kg – 3kg) - 120kg
Koncentrat pomidorowy 30% ekstraktu (opakowanie od 800g do 3 kg) - 220kg
Ketchup łagodny min. 158g pomidorów na 100g produktu (opakowanie od 1kg - 5kg) - 40kg
Musztarda delikatesowa (opakowanie 1kg) - 20kg
Dżem o smaku owoce leśne niskosłodzony o zawartości owoców min 45g w 100g produktu (opakowanie od 0,80 kg do 5,5 kg)- 20kg
Dżem o smaku truskawkowym niskosłodzony o zawartości owoców min 45g w 100g produktu (opakowanie od 0,80 kg do 5,5 kg) - 20kg
Dżem o smaku malinowy niskosłodzony o zawartości owoców min 45g w 100g produktu (opakowanie od 3 do 5,5 kg) - 20kg
Naturalny sok jabłkowo - truskawkowy tłoczony z całych owoców bez dodatku cukru, naturalnie słodzony ( opakowanie od 2l do 5l)- 600L
Naturalny sok jabłkowo - marchwiowo - bananowy tłoczony z całych owoców bez dodatku cukru, naturalnie słodzony ( opakowanie od 2l do 5l ) - 600L
Naturalny sok jabłkowo - pomarańczowy tłoczony z całych owoców bez dodatku cukru, naturalnie słodzony ( opakowanie od 2l do 5l ) - 600L
Naturalny sok jabłkowo - malinowy tłoczony z całych owoców bez dodatku cukru, naturalnie słodzony ( opakowanie od 2l do 5l) - 600L
Naturalny sok jabłkowo - czarna porzeczka tłoczony z całych owoców bez dodatku cukru, naturalnie słodzony ( opakowanie od 2l do 5l ) - 600L
Brzoskwinia w puszce (opakowanie od 850g do 3 kg) - 60kg
Ananas w puszce (opakowanie od 850g do 3 kg) - 60kg
Kukurydza konserwowa (opakowanie od 2 - 2,5kg) - 40kg
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Produkty przemiału ziarna , skrobi i produktów skrobiowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-09-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r.
2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy artykułów:
Kasza jęczmienna opakowanie 5 kg - 500kg
Mąka pszenna wrocławska typ 500 - opakowanie 1 kg - 700kg
Ryż paraboliczny (opakowanie 5 kg) - 500kg
Kasza manna (opakowanie 1 kg) - 100kg
Mąka ziemniaczana – skrobia superior (opakowanie 1 kg) - 30kg
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Ryby przetworzone i konserwowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-09-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r.
2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy artykułów:
Filet śledziowy solony - matias (opakowanie wiaderko 3 kg) - 60kg
Filet z miruny głęboko mrożony - 600kg
Filet z dorsza głęboko mrożony - 530kg
Paluszki rybne min 65 % fileta z Mintaja - 180kg
Krokiet rybny z serem min 45 % fileta z Mintaja - 180kg
Filet śledziowy w zalewie octowej (opakowanie wiaderko 3 kg) - 120kg
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-09-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r.
2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy artykułów:
Masło extra o zawartości tłuszczu 82% (opakowanie kostka 200g) - 1000szt.
Śmietana zawartość tłuszczu 30% (opakowanie folia 500ml) - 420L
Mleko zawartość tłuszczu 2% ( butelka 1l) - 2200L
Śmietana ukwaszana zawartość tłuszczu 18 % (opakowanie kubek 250 g) - 300kg
Twaróg tłusty zawartość tłuszczu 8g/100g produktu (opakowanie kostka 250g) - 200kg
Ser żółty tarty typu "Gouda" - (zawartość tłuszczu min 26g/ 100g produktu; białka min 25g/100g produktu; węglowodany i tłuszcze 0g/100g produktu; opakowanie 0,5 kg) - 30kg
Jogurt naturalny gęsty (opakowanie od 370g do 3 kg) - 60kg
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-09-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r.
2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy artykułów:
Ocet spirytusowy 10% kwasowości (opakowanie butelka 500 ml) - 60L
Sól spożywcza jodowana (opakowanie 1 kg) - 250kg
Sól sodowo - potasowa (opakowanie od 350g do 1,5kg) - 200kg
Budyń śmietankowy bez cukru (opakowanie od 1 kg do 1,3 kg) - 70kg
Budyń waniliowy bez cukru (opakowanie od 1 kg do 1,3 kg) - 70kg
Liść laurowy (opakowanie 100g) - 2kg
Ziele angielskie kulki (opakowanie 600 g) - 3,2kg
Żurek śląski zakwas (opakowanie butelka 0,5 l) - 50L
Cukier biały (opakowania 1 kg) - 800kg
Majeranek suszony (opakowanie od 250g - 500g) - 15kg
Kisiel truskawkowy bez dodatku cukru (opakowanie od 1 - 1,3 kg ) - 60kg
Kisiel żurawinowy bez dodatku cukru (opakowanie od 1 - 1,3 kg ) - 60kg
Pieprz czarny mielony (opakowanie 1 kg) - 8kg
Pierogi z serem- opakowanie 2,5 kg (ciasto z mąki pszennej)- 200kg
Pyzy (opakowanie 12 lub 9 sztuk) - 1800op.
Galaretka truskawkowa (opakowanie 1,3kg) - 50kg
Galaretka pomarańczowa (opakowanie 1,3kg) - 50kg
Makaron świderki z pszenicy durum zawierający jaja (opakowanie 2,5-3kg) - 250kg
Makaron rurki z pszenicy durum zawierający jaja (opakowanie 2,5-3kg) - 300kg
Makaron spaghetti (opakowanie 2,5-3kg) - 250kg
Sezam- ziarno 100% naturalny (opakowanie 0,5 kg lub 1kg) - 10kg
Słonecznik łuskany (opakowanie 0,5 kg lub 1kg) - 15kg
Pestki dyni łuskane świeże (opakowanie 0,5 kg lub 1kg) - 15kg
Woda mineralna niegazowana (opakowanie butelka plastikowa 0,5l) - 8000szt.
Cukier puder (opakowanie 0,5 kg) - 10kg
Cukier waniliowy (opakowanie od 0,16g do 32g) - 20kg
Drożdże (opakowanie od 0,5kg do 1kg) - 5kg
Herbata expresowa czarna (opakowanie min 108g) - 100op.
Herbata expresowa cytrynowa (opakowanie min 108g) - 200op.
Herbata expresowa malinowa (opakowanie min 108g) - 200op.
Herbata expresowa czarna pozeczka (opakowanie min 108g) - 200op.
Bazylia (opakowanie o masie 1kg) - 5kg
Zioła prowansalskie (opakowanie o masie 1kg) - 10kg
Papryka słodka ( opakowanie o masie 1kg) - 15kg
Papryka ostra ( opakowanie o masie 1kg) - 5kg
Czosnek suszony - granulowany (opakowanie o masie 1kg) - 32kg
Tymianek (opakowanie o masie 1kg) - 5kg
Kminek mielony (opakowanie o masie 0,5 kg) - 2kg
Przyprawa Curry (opakowanie o masie 0,5 kg) - 15kg
Rozmaryn (opakowanie o masie 1kg) - 5kg
Imbir mielony (opakowanie o masie 0,5kg) - 3kg
Miód wielokwiatowy (opakowanie słoik 1l) - 300L
Żelatyna naturalna (opakowanie 0,5 kg do 1kg) - 40kg
Makaron nitki rosołowy z pszenicy durum zawierający jaja (opakowanie od 1kg – 3kg) - 150kg
Przyprawa warzywna do potraw naturalna (opak. 0,5 kg do 1 kg) - 50kg
Herbata miętowa expresowa ( opakowanie min. 100g) - 200op.
Groszek ptysiowy (opakowanie od 50g do1 kg) - 10kg.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-09-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r.
2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy artykułów:
Bułka tarta pszenna - opakowanie od 0,5 kg do 1 kg -180kg
Bułka pszenna o wadze 0,06kg - 9000szt.
Chleb razowy z ziarnami krojony o wadze min. od 0,5kg – 0,6 kg - 800szt.
Drożdżówka z serem słodzona miodem o wadze min. 100g - bez dodatku cukru pudru - 2000szt.
Drożdżówka z owocem słodzona miodem o wadze min. 100g - bez dodatku cukru pudru - 2000szt.
Drożdżówka z budyniem słodzona miodem o wadze min. 100g - bez dodatku cukru pudru 2000szt.
Koperta z jabłkiem z ciasta francuskiego o wadze min. 100g - 2000szt.
Chleb pszenno – żytni krojony waga od 700 g do 800g - 800szt.
|
| |