Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r

Data publikacji 2017-05-23
Data zakończenia 2017-05-31 00:00:00
Instytucja Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta
Miejscowość Wronki
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 515099-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej w okresie od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r.
Opis Przedmiotu zamówienia jest zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV z podziałem na 12 części w ilości i zakresie wskazanym w Części II SIWZ:
Część I zamówienia:
Mięso i produkty mięsne wieprzowo - wołowe
KOD CPV 15130000-8
Część II zamówienia:
Mięso i produkty mięsne drobiowe
KOD CPV 15112000-6
Część III zamówienia:
Produkty zwierzęce - jaja
KOD CPV 03142500-3
Część IV zamówienia:
Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
KOD CPV 15400000-2
Część V zamówienia:
Owoce i warzywa świeże, ziemniaki
KOD CPV 03220000-9, 03212100-1
Część VI zamówienia:
Owoce, warzywa mrożone
KOD CPV 15330000-0
Część VII zamówienia:
Owoce, warzywa przetworzone i konserwowe
KOD CPV 15330000-0
Część VIII zamówienia:
Produkty przemiału ziarna , skrobi i produktów skrobiowych
KOD CPV 15600000-4
Część IX zamówienia:
Ryby przetworzone i konserwowe
KOD CPV 15200000-0
Część X zamówienia:
Produkty mleczarskie
KOD CPV 15500000-3
Część XI zamówienia:
Różne produkty spożywcze,
KOD CPV 15800000-6
Część XII zamówienia:
Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
KOD CPV 15810000-9
3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane we Wzorze Umowy (Część III SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 83d67cc8-f1e9-4da3-a977-ff722d9bcc4e
Biuletyn 515099-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta
Regon 63965281900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Polna
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Wronki
Zamawiajacy kod pocztowy 64510
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 67 254 07 48
Zamawiajacy email sekretariat_gim_wro@poczta.onet.pl
Adres strony url gimwronki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych we Wronkach
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Publiczne Gimnazjum
Zamieszczona bedzie specyfikacja gimnazjumwronki.bip.gov.pl
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych we Wronkach ul. Powstańców Wlkp. 23 64-510 Wronki - II Piętro pokój nr 2
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r
Numer referencyjny SG-6/01/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej w okresie od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r. Opis Przedmiotu zamówienia jest zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV z podziałem na 12 części w ilości i zakresie wskazanym w Części II SIWZ: Część I zamówienia: Mięso i produkty mięsne wieprzowo - wołowe KOD CPV 15130000-8 Część II zamówienia: Mięso i produkty mięsne drobiowe KOD CPV 15112000-6 Część III zamówienia: Produkty zwierzęce - jaja KOD CPV 03142500-3 Część IV zamówienia: Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne KOD CPV 15400000-2 Część V zamówienia: Owoce i warzywa świeże, ziemniaki KOD CPV 03220000-9, 03212100-1 Część VI zamówienia: Owoce, warzywa mrożone KOD CPV 15330000-0 Część VII zamówienia: Owoce, warzywa przetworzone i konserwowe KOD CPV 15330000-0 Część VIII zamówienia: Produkty przemiału ziarna , skrobi i produktów skrobiowych KOD CPV 15600000-4 Część IX zamówienia: Ryby przetworzone i konserwowe KOD CPV 15200000-0 Część X zamówienia: Produkty mleczarskie KOD CPV 15500000-3 Część XI zamówienia: Różne produkty spożywcze, KOD CPV 15800000-6 Część XII zamówienia: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie KOD CPV 15810000-9 3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane we Wzorze Umowy (Część III SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2017-09-04T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp,
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt. 13-14, 16-20 Ustawy Pzp stanowi załącznik nr 4 do siwz składany wraz z ofertą. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby składa wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia stanowiące załącznik nr 6 do siwz. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do siwz. 4. W przypadku gdy Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy składa wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia podmiotów będących podwykonawcami – załącznik nr 7 do siwz. 5. Pełnomocnictwo 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 8 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany nazwy, adresu(siedziby Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych 2) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę 3) zmiany osoby do kontaktu określonej w § 1 pkt. 4 wzoru umowy 4) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany podatku VAT
IV 4 4 data 2017-05-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30 dni

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso i produkty mięsne wieprzowo - wołowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r. 2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą. 4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. 5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 6. Wykaz ilościowy artykułów: - Schab bez kości (z tuszy wieprzowej klasy I) - 400kg - Karkówka bez kości (z tuszy wieprzowej klasy I) - 300kg - Łopatka wieprzowa bez kości (z tuszy wieprzowej klasy I) - 400kg - Wołowina bez kości (z tuszy wieprzowej klasy I) - 200kg - Szynka surowa wieprzowa bez kości (klasa I) - 250kg - Mięso gulaszowe wieprzowe (z tuszy wieprzowej klasy II A) - 600kg - Mięso mielone z łopatki (z tuszy wieprzowej klasy II A) - 250kg - Kości wieprzowe od schabu świeże - 250kg - Kości wieprzowe wędzone od schabu - 80kg - Boczek surowy wędzony wieprzowy z półtuszy klasy I - 140kg - Kiełbasa śląska (mięso wieprzowo - wołowego o zawartości mięsa 80% w 100g produktu) - 150kg - Kiełbasa biała parzona (mięso wieprzowo -wołowe o zawartości mięsa: 80% w 100g produktu) - 50kg - Blok z mielonki wieprzowej ( z tuszy wieprzowej Klasy II) - 80kg - Szynka gotowana (z tuszy wieprzowej klasy I) - 80kg
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mięso i produkty mięsne drobiowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r. 2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą. 4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. 4. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia: - Filet z piersi z kurczaka pojedyńczy (z tuszy drobiowej klasy A) - 1500kg - Porcje rosołowe (z tuszy drobiowej klasy A) - 280kg - Wątroba drobiowa (z tuszy drobiowej klasy A) - 150kg - Mięso drobne z indyka (z tuszy drobiowej klasy A) - 250kg - Udziec z kurczaka (z tuszy drobiowej klasy A) - 200kg - Parówki drobiowe – cienkie (z tuszy drobiowej klasy A, min 80% mięsa drobiowego w 100g produktu - 50kg - Filet z piersi z indyka (z tuszy drobiowej klasy A) - 150kg - Szynka drobiowa min. 90% mięsa drobiowego w 100 g produktu (z tuszy drobiowej klasy A) - 100kg
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Produkty zwierzęce - jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r. 2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą. 4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. 5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 6.. Wykaz ilościowy artykułów: Jaja M (10 szt. w opakowaniu) - 8000szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r. 2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą. 4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. 5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 6. Wykaz ilościowy artykułów: - Olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia rafinowany (3l w opakowaniu) - 700L - Oliwa z oliwek opakowanie butelka szklana 1l) - 20L - Smalec wieprzowy czysty (opakowanie - kubek 250g.) - 20kg
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Owoce i warzywa świeże, ziemniaki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r. 2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą. 4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. 5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 6. Wykaz ilościowy artykułów: - Marchew - 700kg - Seler korzeń - 250kg - Pietruszka korzeń - 200kg - Czosnek (kraj pochodzenia Polska) - 25kg - Natka pietruszki – ( pęczek o wadze min 0,05kg) - 2000p. - Kapusta biała - 500kg - Fasola Jaś karłowy - 200kg - Koperek ( pęczek o wadze min 0,03kg) - 2000p. - Ziemniaki - 10000kg - Cebula biała - 200kg - Ogórek szklarniowy (kraj pochodzenia Polska) - 300kg - Groch łuskany połówki - 100kg - Pieczarki klasa I - 250kg - Kapusta pekińska - 200kg - Pomidor klasa I - 150g - Sałata lodowa klasa I - 100kg - Buraki - 400kg - Szczypiorek naciowy – ( pęczek o wadze min 0,01kg) - 300p. - Kapusta modra - 150kg - Sałata masłowa - 200szt. - Por - 400szt. - Banan - 2000kg - Jabłko klasa I - 9000kg - Pomarańcza - 800kg - Gruszka klas I - 600kg - Mandarynka klasa I - 600g - Cytryna - 200kg - Rzodkiewka – ( pęczek o wadze min 0,1kg) - 200p. - Kalafior - 150szt. - Papryka świeża klasa I - 200kg - Kapusta włoska - 100kg - Nektarynki klasa I - 1000kg
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Owoce, warzywa mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r. 2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą. 4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. 5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 6. Wykaz ilościowy artykułów: Fasolka żółta cięta mrożona (opakowanie worek 2- 2,5kg) - 250kg Marchewka w kostce mrożona (opakowanie worek 2 - 2,5 kg) - 700kg Brukselka mrożona (opakowanie worek 2-2,5 kg) - 120kg Brokuły mrożone (opakowanie worek 2-2,5 kg) - 150kg Kalafior mrożony (opakowanie worek 2-2,5kg) - 200kg Groszek mrożony (opakowanie worek 2-2,5 kg) - 120kg Fasolka szparagowa żółta cała mrożona (opakowanie worek 2-2,5 kg) - 100kg Warzywa na patelnie mrożone (opakowanie worek 2-2,5 kg) - 100kg Mieszanka chińska mrożona bez dodatku ziemniaków (opakowanie worek 2-2,5 kg) - 200kg Szpinak liść mrożony (opakowanie worek 2-2,5 kg) - 200kg Mieszanka warzywna typu bukiet warzyw składający się co najmniej z 4 rodzajów warzyw (opakowanie worek 2-2,5 kg) - 500g Papryka czerwona mrożona – paski (opakowanie worek 2-2,5 kg) - 60kg Truskawka mrożona (opakowanie worek 2-2,5 kg ) - 120kg Barszcz ukraiński mrożony (opakowanie od 1kg – 2 kg) - 32kg Malina mrożona (opakowanie worek 2-2,5 kg) - 100kg Wiśnia mrożona (opakowanie worek 2-2,5 kg) - 20kg Kukurydza ziarno mrożona (opakowanie worek 2-2,5 kg) - 50kg Zupa jarzynowa (włoszczyzna i inne warzywa z wyjątkiem ziemniaków – opakowanie 2-2,5kg - 100kg
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Owoce, warzywa przetworzone i konserwowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r. 2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą. 4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. 5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 6. Wykaz ilościowy artykułów: Chrzan tarty (opakowanie wiaderko o masie od 0,80kg – 1kg) - 10kg Ogórek kwaszony (opakowanie wiaderko o masie netto 3kg.) - 300kg Kapusta kwaszona surówkowa (opakowanie wiaderko o masie netto 5 kg) - 800kg Ogórek konserwowy (opakowanie od 1kg – 5kg) - 600kg Papryka konserwowa czerwona ( opakowanie od 1kg – 3kg) - 120kg Koncentrat pomidorowy 30% ekstraktu (opakowanie od 800g do 3 kg) - 220kg Ketchup łagodny min. 158g pomidorów na 100g produktu (opakowanie od 1kg - 5kg) - 40kg Musztarda delikatesowa (opakowanie 1kg) - 20kg Dżem o smaku owoce leśne niskosłodzony o zawartości owoców min 45g w 100g produktu (opakowanie od 0,80 kg do 5,5 kg)- 20kg Dżem o smaku truskawkowym niskosłodzony o zawartości owoców min 45g w 100g produktu (opakowanie od 0,80 kg do 5,5 kg) - 20kg Dżem o smaku malinowy niskosłodzony o zawartości owoców min 45g w 100g produktu (opakowanie od 3 do 5,5 kg) - 20kg Naturalny sok jabłkowo - truskawkowy tłoczony z całych owoców bez dodatku cukru, naturalnie słodzony ( opakowanie od 2l do 5l)- 600L Naturalny sok jabłkowo - marchwiowo - bananowy tłoczony z całych owoców bez dodatku cukru, naturalnie słodzony ( opakowanie od 2l do 5l ) - 600L Naturalny sok jabłkowo - pomarańczowy tłoczony z całych owoców bez dodatku cukru, naturalnie słodzony ( opakowanie od 2l do 5l ) - 600L Naturalny sok jabłkowo - malinowy tłoczony z całych owoców bez dodatku cukru, naturalnie słodzony ( opakowanie od 2l do 5l) - 600L Naturalny sok jabłkowo - czarna porzeczka tłoczony z całych owoców bez dodatku cukru, naturalnie słodzony ( opakowanie od 2l do 5l ) - 600L Brzoskwinia w puszce (opakowanie od 850g do 3 kg) - 60kg Ananas w puszce (opakowanie od 850g do 3 kg) - 60kg Kukurydza konserwowa (opakowanie od 2 - 2,5kg) - 40kg
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Produkty przemiału ziarna , skrobi i produktów skrobiowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r. 2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą. 4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. 5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 6. Wykaz ilościowy artykułów: Kasza jęczmienna opakowanie 5 kg - 500kg Mąka pszenna wrocławska typ 500 - opakowanie 1 kg - 700kg Ryż paraboliczny (opakowanie 5 kg) - 500kg Kasza manna (opakowanie 1 kg) - 100kg Mąka ziemniaczana – skrobia superior (opakowanie 1 kg) - 30kg
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Ryby przetworzone i konserwowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r. 2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą. 4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. 5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 6. Wykaz ilościowy artykułów: Filet śledziowy solony - matias (opakowanie wiaderko 3 kg) - 60kg Filet z miruny głęboko mrożony - 600kg Filet z dorsza głęboko mrożony - 530kg Paluszki rybne min 65 % fileta z Mintaja - 180kg Krokiet rybny z serem min 45 % fileta z Mintaja - 180kg Filet śledziowy w zalewie octowej (opakowanie wiaderko 3 kg) - 120kg
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r. 2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą. 4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. 5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 6. Wykaz ilościowy artykułów: Masło extra o zawartości tłuszczu 82% (opakowanie kostka 200g) - 1000szt. Śmietana zawartość tłuszczu 30% (opakowanie folia 500ml) - 420L Mleko zawartość tłuszczu 2% ( butelka 1l) - 2200L Śmietana ukwaszana zawartość tłuszczu 18 % (opakowanie kubek 250 g) - 300kg Twaróg tłusty zawartość tłuszczu 8g/100g produktu (opakowanie kostka 250g) - 200kg Ser żółty tarty typu "Gouda" - (zawartość tłuszczu min 26g/ 100g produktu; białka min 25g/100g produktu; węglowodany i tłuszcze 0g/100g produktu; opakowanie 0,5 kg) - 30kg Jogurt naturalny gęsty (opakowanie od 370g do 3 kg) - 60kg
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r. 2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą. 4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. 5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 6. Wykaz ilościowy artykułów: Ocet spirytusowy 10% kwasowości (opakowanie butelka 500 ml) - 60L Sól spożywcza jodowana (opakowanie 1 kg) - 250kg Sól sodowo - potasowa (opakowanie od 350g do 1,5kg) - 200kg Budyń śmietankowy bez cukru (opakowanie od 1 kg do 1,3 kg) - 70kg Budyń waniliowy bez cukru (opakowanie od 1 kg do 1,3 kg) - 70kg Liść laurowy (opakowanie 100g) - 2kg Ziele angielskie kulki (opakowanie 600 g) - 3,2kg Żurek śląski zakwas (opakowanie butelka 0,5 l) - 50L Cukier biały (opakowania 1 kg) - 800kg Majeranek suszony (opakowanie od 250g - 500g) - 15kg Kisiel truskawkowy bez dodatku cukru (opakowanie od 1 - 1,3 kg ) - 60kg Kisiel żurawinowy bez dodatku cukru (opakowanie od 1 - 1,3 kg ) - 60kg Pieprz czarny mielony (opakowanie 1 kg) - 8kg Pierogi z serem- opakowanie 2,5 kg (ciasto z mąki pszennej)- 200kg Pyzy (opakowanie 12 lub 9 sztuk) - 1800op. Galaretka truskawkowa (opakowanie 1,3kg) - 50kg Galaretka pomarańczowa (opakowanie 1,3kg) - 50kg Makaron świderki z pszenicy durum zawierający jaja (opakowanie 2,5-3kg) - 250kg Makaron rurki z pszenicy durum zawierający jaja (opakowanie 2,5-3kg) - 300kg Makaron spaghetti (opakowanie 2,5-3kg) - 250kg Sezam- ziarno 100% naturalny (opakowanie 0,5 kg lub 1kg) - 10kg Słonecznik łuskany (opakowanie 0,5 kg lub 1kg) - 15kg Pestki dyni łuskane świeże (opakowanie 0,5 kg lub 1kg) - 15kg Woda mineralna niegazowana (opakowanie butelka plastikowa 0,5l) - 8000szt. Cukier puder (opakowanie 0,5 kg) - 10kg Cukier waniliowy (opakowanie od 0,16g do 32g) - 20kg Drożdże (opakowanie od 0,5kg do 1kg) - 5kg Herbata expresowa czarna (opakowanie min 108g) - 100op. Herbata expresowa cytrynowa (opakowanie min 108g) - 200op. Herbata expresowa malinowa (opakowanie min 108g) - 200op. Herbata expresowa czarna pozeczka (opakowanie min 108g) - 200op. Bazylia (opakowanie o masie 1kg) - 5kg Zioła prowansalskie (opakowanie o masie 1kg) - 10kg Papryka słodka ( opakowanie o masie 1kg) - 15kg Papryka ostra ( opakowanie o masie 1kg) - 5kg Czosnek suszony - granulowany (opakowanie o masie 1kg) - 32kg Tymianek (opakowanie o masie 1kg) - 5kg Kminek mielony (opakowanie o masie 0,5 kg) - 2kg Przyprawa Curry (opakowanie o masie 0,5 kg) - 15kg Rozmaryn (opakowanie o masie 1kg) - 5kg Imbir mielony (opakowanie o masie 0,5kg) - 3kg Miód wielokwiatowy (opakowanie słoik 1l) - 300L Żelatyna naturalna (opakowanie 0,5 kg do 1kg) - 40kg Makaron nitki rosołowy z pszenicy durum zawierający jaja (opakowanie od 1kg – 3kg) - 150kg Przyprawa warzywna do potraw naturalna (opak. 0,5 kg do 1 kg) - 50kg Herbata miętowa expresowa ( opakowanie min. 100g) - 200op. Groszek ptysiowy (opakowanie od 50g do1 kg) - 10kg.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r. 2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą. 4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. 5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 6. Wykaz ilościowy artykułów: Bułka tarta pszenna - opakowanie od 0,5 kg do 1 kg -180kg Bułka pszenna o wadze 0,06kg - 9000szt. Chleb razowy z ziarnami krojony o wadze min. od 0,5kg – 0,6 kg - 800szt. Drożdżówka z serem słodzona miodem o wadze min. 100g - bez dodatku cukru pudru - 2000szt. Drożdżówka z owocem słodzona miodem o wadze min. 100g - bez dodatku cukru pudru - 2000szt. Drożdżówka z budyniem słodzona miodem o wadze min. 100g - bez dodatku cukru pudru 2000szt. Koperta z jabłkiem z ciasta francuskiego o wadze min. 100g - 2000szt. Chleb pszenno – żytni krojony waga od 700 g do 800g - 800szt.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)