GuidZP400 |
349b257c-d92c-4608-8fcf-2147d7cb3561
|
Biuletyn |
510001-N-2017
|
Zamawiajacy email |
zampubl@ron.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
2
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
1. Baza Lotnictwa Transpego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.1bltr.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.1bltr.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
1. Baza Lotnictwa Transportowego, ul. Żwirki i Wigury 1c, 00-909 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa części zamiennych do samochodów osobowych i ciężarowych oraz pojazdów specjalistycznych, akumulatorów, ogumienia do pojazdów, materiałów techniczno-eksploatacyjnych, środków konserwujących i materiałów jednorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
14/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa części zamiennych do samochodów osobowych i ciężarowych oraz pojazdów specjalistycznych, akumulatorów, ogumienia do pojazdów, materiałów techniczno-eksploatacyjnych, środków konserwujących i materiałów jednorazowego użytku” wg opisu przedmiotu zamówienia.
2. Kod CPV: 34330000-9 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów; 24000000-4 - Produkty chemiczne
3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Załączniku nr 1
– (Opis przedmiotu zamówienia) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej w skrócie SIWZ.
4. Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie zadania, lub na wybrane przez siebie zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane z poszczególnych zadań pozycje. Wykonawca może złożyć ofertę na dane zadanie bez oferowania Zamawiającemu „asortymentu określonego” w opisie przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
34330000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Dokument dotyczący podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, (w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy);
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) W przypadku składania oferty na zadanie nr III na asortyment określony, Wykonawca dołącza dla każdych zaoferowanych opon etykiety zgodne
z załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) 1222/2009 z dnia 25.11.2009 r. w sprawie etykietowania opon pod kątem efektywności paliwowej i innych zasadniczych parametrów.
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
1
|
Ograniczenie liczby uczestnikow |
3
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
Z wykonawcami, którzy złożyli trzy najkorzystniejsze oferty dla danego zadania, niepodlegające odrzuceniu, zostaną podpisane umowy ramowe dla każdego zadania oddzielnie zgodne ze wzorem, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku liczby ofert, niepodlegających odrzuceniu, w danym zadaniu mniejszej niż 3, umowy zostaną zawarte z mniejszą ilością Wykonawców.
|
IV 4 4 data |
2017-06-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa części zamiennych do samochodów osobowych i ciężarowych oraz pojazdów specjalistycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34330000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa części zamiennych do samochodów osobowych i ciężarowych oraz pojazdów specjalistycznych, wg opisu przedmiotu zamówienia.
2. Kod CPV: 34330000-9 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów;
3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Załączniku nr 1 – (Opis przedmiotu zamówienia) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej w skrócie SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa akumulatorów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34330000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa części zamiennych do samochodów osobowych i ciężarowych oraz pojazdów specjalistycznych, akumulatorów, ogumienia do pojazdów, materiałów techniczno-eksploatacyjnych, środków konserwujących i materiałów jednorazowego użytku” wg opisu przedmiotu zamówienia.
2. Kod CPV: 34330000-9 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów;
3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Załączniku nr 1 – (Opis przedmiotu zamówienia) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej w skrócie SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa opon do pojazdów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34330000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa ogumienia do pojazdów wg opisu przedmiotu zamówienia.
2. Kod CPV: 34330000-9 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów;
3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Załączniku nr 1 – (Opis przedmiotu zamówienia) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej w skrócie SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów techniczno-eksploatacyjnych, środków konserwacyjnych i jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa materiałów techniczno-eksploatacyjnych, środków konserwujących i materiałów jednorazowego użytku” wg opisu przedmiotu zamówienia.
2. Kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Załączniku nr 1 – (Opis przedmiotu zamówienia) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej w skrócie SIWZ.
|
| |