Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII-XII 2017 r.

Data publikacji 2017-05-23
Data zakończenia 2017-05-31 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Przetworzone produkty spożywcze,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 512791-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009, 155000003, 158100009, 158000006, 32000003, 152000000, 158943004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r.

Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r.
Dostawy mięsa i jego przetworów w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 1674 kg, wędliny – łącznie 2286 kg, mięso drobiowe - łącznie 1758 kg, wędliny drobiowe - łącznie 489 kg;

Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r.
Dostawy mleka i jego przetworów w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: mleko, śmietana - łącznie 11610 L, masło, margaryna - łącznie 1062 kg, sery różne - łącznie 1953 kg, jogurt, kefir, zsiadłe mleko- łącznie 1530 L,

Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r.
Dostawy pieczywa w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: chleb pszenno-żytni, graham - łącznie 13380 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 50640 szt., bułka tarta - 180 kg, placek drożdżowy - 144 kg, pączek - 1560 szt.;

Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r.
Dostawy różnych artykułów spożywczych w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: cukier, cukier puder - łącznie 1122 kg, cukier waniliowy, miód - łącznie 216 szt., herbata, kawa, kakao - łącznie 1554 szt., makaron - 480 kg, mąka pszenna tortowa, mąka krupczatka, mąka ziemniaczana - łącznie 780 kg, kasze różne, ryż, płatki - łącznie 750 kg, musztarda, majonez - łącznie 420 szt., olej, - 240 L, frytura - 18 kg, przyprawy - łącznie ok. 1836 szt., sól 300 kg, przyprawy cukiernicze - łącznie 192 kg, przetwory owocowe i warzywne - łącznie ok. 4050 szt., budynie i kisiele – 1500 szt., fasola, groch, śliwki, grzyby suszone – łącznie 138 kg, ocet, sól – łącznie 360 kg, andrut, groszek ptysiowy, suchary - łącznie 126 szt, soki , woda mineralna – łącznie 4824 szt. łącznie jaja - 17280 szt.;
Dostawa artykułów spożywczych dla diabetyków w okresie od 01.01.2017 r. do 30.06.2017 r.: herbatniki, wafle - łącznie 720 szt.,

Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r.
Dostawa warzyw i owoców od 01.07.2017 r. do 30.09.2017 r.: warzywa: łącznie 3017 kg, kalafior młody, sałata zielona, brokuł – łącznie 775 szt., szczypiorek , rzodkiewka - łącznie 390 pęczków, ziemniaki 4800 kg, owoce - łącznie 700 kg
Dostawa warzyw i owoców od 01.10.2017 r. do 31.12.2017 r.: warzywa, owoce: marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, pietruszka zielona, kapusta, cebula, koper - łącznie 2556 kg, ziemniaki 4725 kg, kapusta kiszona, ogórki kiszone - łącznie 420 kg, sałata lodowa, sałata zielona, por, czosnek, szczypiorek - łącznie 855 szt., ogórek zielony, pomidor , pieczarka - łącznie 360 kg, cytrusy, banany, kiwi – łącznie 732 kg, jabłka 1440 kg;

Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: VII - XII 2017 r.
Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: warzywa i owoce mrożone, ryby - warzywa i owoce mrożone - łącznie 2820 kg, ryby mrożone - 360 kg, makrela wędzona - 144 kg, tuńczyk w kawałkach, szprot w pomidorach, w oleju, filet z makreli w pomidorach, w oleju - łącznie 1980 szt., śledź solony matjas, karp – łącznie - 222 kg,

Część G: Dostawa artykułów garmażeryjnych dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r.
Dostawa artykułów garmażeryjnych w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: pyzy z mięsem, ręcznie robione, niemrożone – 100 kg, pierogi ruskie ręcznie robione, niemrożone, pierogi z kapustą i grzybami ręcznie robione, niemrożone, pierogi z mięsem ręcznie robione, niemrożone, pierogi z serem ręcznie robione, niemrożone - łącznie 400 kg, uszka z kapustą i grzybami ręcznie robione, niemrożone - łącznie 50 kg;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 873abaa6-455e-4214-9c85-7d8e6ccebd84
Biuletyn 512791-N-2017
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie
Regon 29267500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Adolfa Nowaczyńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30336
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 255 41 61
Zamawiajacy fax 122 691 057
Zamawiajacy email dps@dpsnowaczynskiego.pl
Adres strony url www.dpsnowaczynskiego.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Opieka społeczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dpsnowaczynskiego.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dpsnowaczynskiego.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta, ul. Nowaczyńskiego 1, 30-336 Kraków - Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII-XII 2017 r.
Numer referencyjny 3/PZP/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r. Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r. Dostawy mięsa i jego przetworów w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 1674 kg, wędliny – łącznie 2286 kg, mięso drobiowe - łącznie 1758 kg, wędliny drobiowe - łącznie 489 kg; Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r. Dostawy mleka i jego przetworów w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: mleko, śmietana - łącznie 11610 L, masło, margaryna - łącznie 1062 kg, sery różne - łącznie 1953 kg, jogurt, kefir, zsiadłe mleko- łącznie 1530 L, Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r. Dostawy pieczywa w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: chleb pszenno-żytni, graham - łącznie 13380 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 50640 szt., bułka tarta - 180 kg, placek drożdżowy - 144 kg, pączek - 1560 szt.; Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r. Dostawy różnych artykułów spożywczych w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: cukier, cukier puder - łącznie 1122 kg, cukier waniliowy, miód - łącznie 216 szt., herbata, kawa, kakao - łącznie 1554 szt., makaron - 480 kg, mąka pszenna tortowa, mąka krupczatka, mąka ziemniaczana - łącznie 780 kg, kasze różne, ryż, płatki - łącznie 750 kg, musztarda, majonez - łącznie 420 szt., olej, - 240 L, frytura - 18 kg, przyprawy - łącznie ok. 1836 szt., sól 300 kg, przyprawy cukiernicze - łącznie 192 kg, przetwory owocowe i warzywne - łącznie ok. 4050 szt., budynie i kisiele – 1500 szt., fasola, groch, śliwki, grzyby suszone – łącznie 138 kg, ocet, sól – łącznie 360 kg, andrut, groszek ptysiowy, suchary - łącznie 126 szt, soki , woda mineralna – łącznie 4824 szt. łącznie jaja - 17280 szt.; Dostawa artykułów spożywczych dla diabetyków w okresie od 01.01.2017 r. do 30.06.2017 r.: herbatniki, wafle - łącznie 720 szt., Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r. Dostawa warzyw i owoców od 01.07.2017 r. do 30.09.2017 r.: warzywa: łącznie 3017 kg, kalafior młody, sałata zielona, brokuł – łącznie 775 szt., szczypiorek , rzodkiewka - łącznie 390 pęczków, ziemniaki 4800 kg, owoce - łącznie 700 kg Dostawa warzyw i owoców od 01.10.2017 r. do 31.12.2017 r.: warzywa, owoce: marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, pietruszka zielona, kapusta, cebula, koper - łącznie 2556 kg, ziemniaki 4725 kg, kapusta kiszona, ogórki kiszone - łącznie 420 kg, sałata lodowa, sałata zielona, por, czosnek, szczypiorek - łącznie 855 szt., ogórek zielony, pomidor , pieczarka - łącznie 360 kg, cytrusy, banany, kiwi – łącznie 732 kg, jabłka 1440 kg; Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: VII - XII 2017 r. Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: warzywa i owoce mrożone, ryby - warzywa i owoce mrożone - łącznie 2820 kg, ryby mrożone - 360 kg, makrela wędzona - 144 kg, tuńczyk w kawałkach, szprot w pomidorach, w oleju, filet z makreli w pomidorach, w oleju - łącznie 1980 szt., śledź solony matjas, karp – łącznie - 222 kg, Część G: Dostawa artykułów garmażeryjnych dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r. Dostawa artykułów garmażeryjnych w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: pyzy z mięsem, ręcznie robione, niemrożone – 100 kg, pierogi ruskie ręcznie robione, niemrożone, pierogi z kapustą i grzybami ręcznie robione, niemrożone, pierogi z mięsem ręcznie robione, niemrożone, pierogi z serem ręcznie robione, niemrożone - łącznie 400 kg, uszka z kapustą i grzybami ręcznie robione, niemrożone - łącznie 50 kg;
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy PZP w oparci o podpisane Oświadczenie Wykonawcy ZAŁĄCZNIK Nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy PZP w oparci o podpisane Oświadczenie Wykonawcy ZAŁĄCZNIK Nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy PZP w oparci o podpisane Oświadczenie Wykonawcy ZAŁĄCZNIK Nr 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Inne dokumenty niewymienione Określone w pkt X SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, 2. Nie wszystkie rodzaje produktów muszą być zakupione lub zakupione w pełnym zakresie ilościowym. Ilość zamawianych towarów, może ulec obniżeniu w razie zmniejszenia się liczby osób korzystających z wyżywienia oraz w związku z ustaleniami w jadłospisach spowodowanymi względami zdrowotnymi mieszkańców. Zamówienie artykułów w mniejszej ilości, niż podane w zestawieniu ilościowo-asortymentowym w ofercie nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku nieprzewidzianych, incydentalnych potrzeb Zamawiającego. Łączna wartość zmian jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia podstawowego. 4. Ceny jednostkowe netto określone w Załączniku Nr 1 do umowy nie mogą ulec zwiększeniu w okresie obowiązywania umowy. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki VAT w ramach niniejszej umowy. Zmiana ta następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. 6. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości dostaw w okresie trwania umowy. W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy (np.: zaprzestanie produkcji, brak importu do Polski, wprowadzenie nowego asortymentu w miejsce dotychczas produkowanego), Wykonawca niezwłocznie zaproponuje Zamawiającemu zamienny produkt o nie gorszych właściwościach niż dotychczas dostarczany. Cena zamiennego produktu nie może być wyższa od ceny produktu objętego niniejszą umową. 7. W sytuacji gdy na rynku obrotu asortymentem stanowiącym przedmiot dostaw, brak będzie również produktów zamiennych a są produkty, których cena rynkowa w sposób znaczący jest wyższa od produktu objętego umową (sprzedaż w cenie z umowy groziłaby powstaniem rażącej straty u Wykonawcy), Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego, załączając do pisma dokumenty na dowód istnienia takiej sytuacji, przedstawiając uzasadnienie wystąpienia ewentualnej rażącej straty po jego stronie. 8. Zmiana produktów na zasadach, o których mowa w ust. 6 lub ust. 7 jest możliwa wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego. 9. W trakcie obowiązywania umowy, dopuszcza się również w uzasadnionych wypadkach, zmianę wielkości opakowania dostarczanego przedmiotu zamówienia. Zmiana wielkości opakowania nie może mieć wpływu na zmianę ogólnej ilości (kg, szt.) produktów objętych przedmiotową umową. Zmiana może nastąpić po uprzedniej, pisemnej akceptacji Zamawiającego.
IV 4 4 data 2017-05-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:45
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawy mięsa i jego przetworów w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 1674 kg, wędliny – łącznie 2286 kg, mięso drobiowe - łącznie 1758 kg, wędliny drobiowe - łącznie 489 kg;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawy mleka i jego przetworów w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: mleko, śmietana - łącznie 11610 L, masło, margaryna - łącznie 1062 kg, sery różne - łącznie 1953 kg, jogurt, kefir, zsiadłe mleko- łącznie 1530 L
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawy pieczywa w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: chleb pszenno-żytni, graham - łącznie 13380 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 50640 szt., bułka tarta - 180 kg, placek drożdżowy - 144 kg, pączek - 1560 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawy różnych artykułów spożywczych w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: cukier, cukier puder - łącznie 1122 kg, cukier waniliowy, miód - łącznie 216 szt., herbata, kawa, kakao - łącznie 1554 szt., makaron - 480 kg, mąka pszenna tortowa, mąka krupczatka, mąka ziemniaczana - łącznie 780 kg, kasze różne, ryż, płatki - łącznie 750 kg, musztarda, majonez - łącznie 420 szt., olej, - 240 L, frytura - 18 kg, przyprawy - łącznie ok. 1836 szt., sól 300 kg, przyprawy cukiernicze - łącznie 192 kg, przetwory owocowe i warzywne - łącznie ok. 4050 szt., budynie i kisiele – 1500 szt., fasola, groch, śliwki, grzyby suszone – łącznie 138 kg, ocet, sól – łącznie 360 kg, andrut, groszek ptysiowy, suchary - łącznie 126 szt, soki , woda mineralna – łącznie 4824 szt. łącznie jaja - 17280 szt.; Dostawa artykułów spożywczych dla diabetyków w okresie od 01.01.2017 r. do 30.06.2017 r.: herbatniki, wafle - łącznie 720 szt.,
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03200000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa warzyw i owoców od 01.07.2017 r. do 30.09.2017 r.: warzywa: łącznie 3017 kg, kalafior młody, sałata zielona, brokuł – łącznie 775 szt., szczypiorek , rzodkiewka - łącznie 390 pęczków, ziemniaki 4800 kg, owoce - łącznie 700 kg Dostawa warzyw i owoców od 01.10.2017 r. do 31.12.2017 r.: warzywa, owoce: marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, pietruszka zielona, kapusta, cebula, koper - łącznie 2556 kg, ziemniaki 4725 kg, kapusta kiszona, ogórki kiszone - łącznie 420 kg, sałata lodowa, sałata zielona, por, czosnek, szczypiorek - łącznie 855 szt., ogórek zielony, pomidor , pieczarka - łącznie 360 kg, cytrusy, banany, kiwi – łącznie 732 kg, jabłka 1440 kg;
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: VII - XII 2017 r.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: warzywa i owoce mrożone, ryby - warzywa i owoce mrożone - łącznie 2820 kg, ryby mrożone - 360 kg, makrela wędzona - 144 kg, tuńczyk w kawałkach, szprot w pomidorach, w oleju, filet z makreli w pomidorach, w oleju - łącznie 1980 szt., śledź solony matjas, karp – łącznie - 222 kg,
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część G: Dostawa artykułów garmażeryjnych dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15894300-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów garmażeryjnych w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: pyzy z mięsem, ręcznie robione, niemrożone – 100 kg, pierogi ruskie ręcznie robione, niemrożone, pierogi z kapustą i grzybami ręcznie robione, niemrożone, pierogi z mięsem ręcznie robione, niemrożone, pierogi z serem ręcznie robione, niemrożone - łącznie 400 kg, uszka z kapustą i grzybami ręcznie robione, niemrożone - łącznie 50 kg;
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)