wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji prac polegających na modernizacji systemu instalacji wody lodowej poprzez wymianę agregatu na nowy w budynku Zespołu Dydaktyczno-Bibliotecznego i Wejścia Głównego Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, przy ul. Gronostajowej 7 wraz z integracją nowego agregatu z systemem BMS wraz z wizualizacją.

Data publikacji 2017-05-23
Data zakończenia 2017-05-31 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Jagielloński
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 505395-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397172003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8db30a80-e6e5-4379-a0ea-86bd92c2d4b9
Biuletyn 505395-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Jagielloński
Regon ---
Zamawiajacy adres ulica ul. Gołębia
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-007
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 124 324 450
Zamawiajacy fax 124 324 451
Zamawiajacy email bzp@adm.uj.edu.pl
Adres strony url www.uj.edu.pl
Adres strony internetowej http://przetargi.adm.uj.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.adm.uj.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w wersji papierowej należy złożyć w Dziale Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul.Straszewskiego 25/2, 31-113 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji prac polegających na modernizacji systemu instalacji wody lodowej poprzez wymianę agregatu na nowy w budynku Zespołu Dydaktyczno-Bibliotecznego i Wejścia Głównego Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, przy ul. Gronostajowej 7 wraz z integracją nowego agregatu z systemem BMS wraz z wizualizacją.
Numer referencyjny 80.272.97.2017
Rodzaj zamowienia 1
Cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Okreslenie warunkow Wykonawca składający ofertę musi dysponować certyfikatem wskazanym w ustawie z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. 2015 poz. 881ze zm.)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: 2.1 posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy (PLN), 2.2 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy (PLN).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 3. Zdolność techniczna lub zawodowa - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: 3.1 dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: 3.1.1. co najmniej 1 osobę posiadającą aktualne uprawnienia F-GAZOWE w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych oraz certyfikaty zgodne z ustawą z dnia 15 maja 2015 t. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. 2015 poz. 881ze zm.), 3.1.2. co najmniej 1 osobę posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacji przyznane przez komisje kwalifikacyjne w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. 2017 poz. 220 ze zm.) uprawniające do eksploatacji i dozoru urządzeń elektroenergetycznych grupa I i grupa II , 3.1.3. co najmniej 1 osobę posiadającą aktualne zaświadczenie lekarza służby medycyny pracy dopuszczające ją do prac na wysokościach powyżej 3 m, wydane na mocy rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. 1996 Nr 96 poz. 332 ze zm.), 3.1.4. co najmniej 1 osobę posiadającą aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do obsługi dźwigów kategorii II, wydane przez UDT zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. 2001 Nr 79 poz. 849, tekst uwzględniający zmiany wprowadzone rozporządzeniem opublikowanym w Dz. U. 2003 Nr 50 poz. 426), wydane na podstawie art. 23 ust. 5 ustawy o dozorze technicznym (t. j. Dz. U. 2015 poz. 1125 ze zm.). 3.2 posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali jedną dostawę wraz z modernizacją systemu instalacji wody lodowej o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 PLN brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowych lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 4.1 certyfikat dla Wykonawcy wskazany w ustawie z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. 2015 poz. 881ze zm.) 4.2 informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 200.000 zł (słownie: dwieście tysięcy PLN), wystawiona w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, 4.3 dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na co najmniej sumę gwarancyjną w wysokości 300.000 zł (słownie: trzysta tysięcy PLN), 4.4 dowody określające czy dostawy zamieszczone w „wykazie dostaw”, zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 4.5 jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2 i/lub 4.3, wykonawca może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 6.Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę według treści postanowień niniejszej SIWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, w szczególności oferta winna zawierać: 6.1 wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią). 6.2 opis/y techniczny/e i/lub funkcjonalny/e, lub wydruk/i ze stron internetowych, lub katalog/i producenta/ów dla oferowanego przedmiotu zamówienia. 6.3 oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), notarialnie poświadczoną kopię lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika.
Czy wadium 1
Wadium 9) Wymagania dotyczące wadium. 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy PLN). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U.z 2016 r., poz. 359. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina). 4. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Załącznik nr 3 do SIWZ
IV 4 4 data 2017-05-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia
Znaczenie 60
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)