GuidZP400 |
ffdeda6a-1aa5-4ff3-a147-d39c53d4a2e9
|
Biuletyn |
514001-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
WS SPZOZ
|
Regon |
970774733
|
Zamawiajacy adres ulica |
Chałbińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowa Sól
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
67-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
(68)3882285
|
Zamawiajacy fax |
(68)3871281
|
Zamawiajacy email |
zpszpital.krystyna@wp.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-nowasol.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
WS SP ZOZ Nowa Sól
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-nowasol.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-nowasol.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól- pokój 34-Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy opatrunków, kontrastów i formaliny buforowanej na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
|
Numer referencyjny |
DZP-280-64/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywne dostawy opatrunków, kontrastów i formaliny buforowanej na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia, w tym zakresie warunku na spełnienie udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia, w tym zakresie warunku na spełnienie udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia Wykonawca, który wykaże wykonanie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał lub wykonuje:
1) w Pakiecie I jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż
6 000,00 zł brutto,
2) w Pakiecie II jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż
600,00 zł brutto,
3) w Pakiecie III jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż
4 000,00 zł brutto,
4) w Pakiecie IV jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż
350 000,00 zł brutto,
5) w Pakiecie V jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż
9 500,00 zł brutto,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa ,są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz którego dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy . W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
UWAGA
W przypadku składania oferty np na Pakiet I i II można zsumować ww. wartości i wykazać się dostawą obejmującą przedmiot zamówienia na łączną kwotę 6 600,00 zł brutto.
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2)Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. zgodnie załącznikiem nr 5 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje
1) w Pakiecie I jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż
6 000,00 zł brutto,
2) w Pakiecie II jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż
600,00 zł brutto,
3) w Pakiecie III jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż
4 000,00 zł brutto,
4) w Pakiecie IV jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż
350 000,00 zł brutto,
5) w Pakiecie V jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż
9 500,00 zł brutto
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa ,są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz którego dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy . W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- według wzoru załącznik nr 4 do SIWZ- NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 7 rozdziału XIV SIWZ).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
12.1 Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r.
o wyrobach medycznych (Dz. U. 2015r. poz. 876 z późn. zm.) odpowiedni Certyfikat CE lub Deklarację zgodności potwierdzające spełnienie przez wyrób wymagań zasadniczych o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych, lub w zakresie, w jakim stwierdzono ich zgodność z odpowiednimi krajowymi normami przyjętymi na podstawie norm ogłoszonych
w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej jako normę zharmonizowane z dyrektywą lub oświadczenie o ich posiadaniu i dostarczeniu na każde żądanie Zamawiającego.
12.2 Opatrunki zaoferowane w Pakiecie III muszą posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu na terenie Polski- załączyć do oferty.
12.3 Prospekty, foldery, ulotki lub inne materiały producenta oferowanego asortymentu potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia-
z zaznaczeniem, którego Pakietu i pozycji dotyczą.
|
Inne dokumenty niewymienione |
14. Inne oświadczenia i dokumenty.
1. Wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ;
2. Wypełniony Formularz cenowy – wg załącznika 2.1-2.5 do SIWZ
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; - jeśli dotyczy..
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany dokonywane będą w oparciu i zgonie z zapisami § 9 Projektu Umowy- Załacznik nr 6 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2017-06-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy środków kontrastowych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy środków kontrastowych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa produktów leczniczych do ciężkich oparzeń
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet IV
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów opatrunkowych (gaza, kompresy nie jałowe, opaski
elastyczne, siatki opatrunkowe, opaski gipsowe, kompresy jałowe).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet V
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Formalina buforowana
|
| |