Sukcesywna dostawa akcydensów i druków na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego

Data publikacji 2017-05-24
Data zakończenia 2017-06-01 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Druki i produkty podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 515845-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 220000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa akcydensów i druków na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego, w podziale na dwie [ 2 ] części, tj.:
1.Część nr 1: Sukcesywny druk i dostawa akcydensów, druków nietypowych oraz okolicznościowych – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.
2.Część nr 2: Sukcesywna dostawa druków, świadectw, dyplomów, legitymacji – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 78d6f6b6-2502-46bb-a65d-e418b1369214
Biuletyn 515845-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Opolski
Regon 138200000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 11 A
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 077 5 415977
Zamawiajacy fax 775 415 930
Zamawiajacy email zamowienia@uni.opole.pl
Adres strony url http://www.zamowienia.uni.opole.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Nazwy i numery identyfikacyjne projektów wskazano w SIWZ w pkt. 3.9.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zamowienia.uni.opole.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zamowienia.uni.opole.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, 45-040 Opole, Pl. Kopernika 11A, pokój nr 2-3
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa akcydensów i druków na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
Numer referencyjny D/13/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa akcydensów i druków na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego, w podziale na dwie [ 2 ] części, tj.: 1.Część nr 1: Sukcesywny druk i dostawa akcydensów, druków nietypowych oraz okolicznościowych – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. 2.Część nr 2: Sukcesywna dostawa druków, świadectw, dyplomów, legitymacji – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 22000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1.Przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie w ciągu dwunastu [ 12 ] miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania limitu kwoty określonej w ofercie złożonej przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Umowa (odpowiednio do części) wygasa mimo niewykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia, po upływie terminu obowiązywania umowy lub w momencie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia mimo nieupłynięcia okresu, o którym mowa w zdaniu pierwszym. 2.Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie sukcesywnie maksymalnie w ciągu: a) dla części nr 1 – siedmiu [ 7 ] dni roboczych, b) dla części nr 2 – ośmiu [ 8 ] dni roboczych, od zgłoszenia przez Zamawiającego każdego bieżącego Zamówienia przez cały okres, o którym mowa w pkt. 1. 3.Termin zawarcia umowy zostanie wyznaczony przez Zamawiającego, niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty (zgodnie z art. 94 ustawy). Miejscem zawarcia umowy będzie siedziba Zamawiającego. 4.W przypadku niestawiennictwa Wykonawcy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i miejscu, umowa (podpisana ze strony Zamawiającego) zostanie przesłana Wykonawcy za pośrednictwem poczty tradycyjnej. Jednocześnie data zawarcia umowy pozostanie niezmienna, zgodna z terminem zawarcia umowy wyznaczonym przez Zamawiającego (zgodnie z pkt. 3). 5.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na podstawie Zamówienia, które Zamawiający prześle Wykonawcy za pośrednictwem: 5.1. dla części nr 1 – poczty elektronicznej wraz z plikiem PDF będącym podstawą druku, 5.2. dla części nr 2 – faksu lub poczty elektronicznej. 6.Termin dostawy przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 2 jest terminem maksymalnym. Wykonawca w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) może uwzględnić krótszy termin dostawy przedmiotu zamówienia. (odpowiednio do części)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Z treści dostarczonych (zgodnie z pkt. 8. SIWZ) dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunek określony w art. 22 ust. 1b pkt 3 ustawy – dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentu będzie wynikać, że w okresie ostatnich trzech [ 3 ] lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał: minimum dwie [ 2 ] dostawy tożsame z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość minimum trzydzieści pięć tysięcy [ 35.000,00 ] złotych brutto każda
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części , polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1.Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2.Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 – 22 ustawy. 3.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 3.1.Zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 3.2.Zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy, tj.: braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku jeżeli Wykonawca nie dostarczy Zamawiającemu tegoż oświadczania zgodnie z pkt 7. SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 3 ustawy – zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę: 1.Wykazu dostaw wykonanych (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech [ 3 ] lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy [ 3 ] miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę Specyfikacji cenowej (zgodnie z załącznikiem nr 1A’ i 1B’ do SIWZ) wraz z wypełnionymi wszystkimi kolumnami dotyczącymi informacji o cenach jednostkowych przedmiotu zamówienia oraz wartościach złotych brutto za całość przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Zawartość oferty: 1.Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2.Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.2. SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ). 3.Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 4.Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). 5.Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 5.A.1. SIWZ – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 6.Próbki trzech [ 3 ] akcydensów (zgodnie z pkt. 19.7. SIWZ). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W sytuacji, w której Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu oceny przez Zamawiającego, czy będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, które określają w szczególności: 1.Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu. 2.Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 3.Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 4.Czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5.Ponadto zgodnie z art. 36b ust. 1a ustawy Wykonawca podaje nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 5.1.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu (o którym mowa w pkt. 5), na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV 4 4 data 2017-06-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywny druk i dostawa akcydensów, druków nietypowych oraz okolicznościowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywny druk i dostawa akcydensów, druków nietypowych oraz okolicznościowych – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa druków, świadectw, dyplomów, legitymacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa druków, świadectw, dyplomów, legitymacji – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)