Dostawa części komputerowych i serwerowych

Data publikacji 2017-05-24
Data zakończenia 2017-06-01 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 516618-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302371000, 302361106, 302331411
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa części komputerowych i serwerowych, zwanych dalej „częściami” lub „podzespołami”. Oferowane podzespoły muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji: 2016 lub 2017), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny podzespołów w okresie gwarancji.
2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup podzespołów wraz z dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. W części B postępowania zakres zamówienia obejmuje również montaż.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
- dla części A – załącznik nr 2A do SIWZ;
- dla części B – załącznik nr 2B do SIWZ;
- dla części C – załącznik nr 2C do SIWZ;
4) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z podziałem:
a) część A - różne części komputerowe
b) część B - pamięć RAM
c) część C - macierz dyskowa, serwer plików z dyskami
5) Zamawiający nie ogranicza liczby części, na którą Wykonawca może złożyć ofertę ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy.
6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7) Zamówienie powinno zostać zrealizowane w maksymalnym terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ.
8) Adres dostawy:
a) części A, C: Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
b) cześć B: Wydział Artystyczny Uniwersytetu Śląskiego, ul. Bielska 62, 43-400 Cieszyn
9) Wymagane minimalne okresy gwarancji na dostarczone podzespoły:
a) w zakresie części A:
- poz. 1, 3, 12: 36 miesięcy;
- poz. 2: 60 miesięcy;
- poz. 4, 5, 6, 9, 10, 11, 13, 16: 24 miesiące;
- poz. 7, 8, 14, 15: 12 miesięcy;
b) w zakresie części B – 12 miesięcy;
c) w zakresie części C (wszystkie pozycje) – 60 miesięcy;
Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru.
10) Okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowanie dłuższego niż minimalny wymagany okres gwarancji, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ.
3) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 919e0852-0e9a-45da-9124-0b7d502ee6c9
Biuletyn 516618-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Zamawiajacy adres ulica ul. Bankowa
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40007
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 323 592 048
Zamawiajacy fax 323 592 048
Zamawiajacy email dzp-l@us.edu.pl
Adres strony url dzp.us.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w Dziale Zamówień Publicznych UŚ w Katowicach
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice pok. 69
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa części komputerowych i serwerowych
Numer referencyjny DZP.381.030.2017.DW
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa części komputerowych i serwerowych, zwanych dalej „częściami” lub „podzespołami”. Oferowane podzespoły muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji: 2016 lub 2017), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny podzespołów w okresie gwarancji. 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup podzespołów wraz z dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. W części B postępowania zakres zamówienia obejmuje również montaż. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: - dla części A – załącznik nr 2A do SIWZ; - dla części B – załącznik nr 2B do SIWZ; - dla części C – załącznik nr 2C do SIWZ; 4) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z podziałem: a) część A - różne części komputerowe b) część B - pamięć RAM c) część C - macierz dyskowa, serwer plików z dyskami 5) Zamawiający nie ogranicza liczby części, na którą Wykonawca może złożyć ofertę ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy. 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7) Zamówienie powinno zostać zrealizowane w maksymalnym terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ. 8) Adres dostawy: a) części A, C: Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice. b) cześć B: Wydział Artystyczny Uniwersytetu Śląskiego, ul. Bielska 62, 43-400 Cieszyn 9) Wymagane minimalne okresy gwarancji na dostarczone podzespoły: a) w zakresie części A: - poz. 1, 3, 12: 36 miesięcy; - poz. 2: 60 miesięcy; - poz. 4, 5, 6, 9, 10, 11, 13, 16: 24 miesiące; - poz. 7, 8, 14, 15: 12 miesięcy; b) w zakresie części B – 12 miesięcy; c) w zakresie części C (wszystkie pozycje) – 60 miesięcy; Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru. 10) Okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowanie dłuższego niż minimalny wymagany okres gwarancji, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ. 3) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30237100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2 stosuje się odpowiednio.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis techniczny oferowanych podzespołów/części wraz ze wskazaniem wszystkich elementów składowych i parametrów technicznych w odniesieniu do wymagań Zamawiającego, określonych w niniejszej SIWZ (załączniki 2A-C do SIWZ). Forma: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma: Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: 1) konieczności zmiany terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy Wykonawcy, 2) konieczności zmiany terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 3) konieczności zmiany adresu dostawy, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub okoliczności, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności (np. siła wyższa), 4) zakończenia serii produkcyjnej danego podzespołu oraz rozpoczęcia produkcji podzespołu o parametrach technicznych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania DZP.381.030.2017.DW, poprzedzającego zawarcie umowy, 5) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta podzespołu lub głównego dystrybutora na terenie RP, 6) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę, a także zmiany lub rezygnacji z podwykonawców, 7) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 8) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy, 9) zmiany cen w sytuacji, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron.
IV 4 4 data 2017-06-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część A - różne części komputerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część B - pamięć RAM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236110-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2B do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa część C - macierz dyskowa, serwer plików z dyskami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30233141-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2C do SIWZ
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)