GuidZP400 |
effe7f3e-d31f-485e-bb49-1aa0868f854a
|
Biuletyn |
516532-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Brzeziński
|
Regon |
75073171100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sienkiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Brzeziny
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
95060
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
046 8741111, 8743164
|
Zamawiajacy fax |
468 741 111
|
Zamawiajacy email |
promocja@powiat-brzeziny.wici.pl
|
Adres strony url |
www.powiat-brzeziny.4bip.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiat-brzeziny.4bip.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW, BUDYNKÓW I LOKALI DLA OBRĘBÓW KOTULIN, ZACYWILKI - GMINY ROGÓW, POWIAT BRZEZIŃSKI, WOJEWÓDZTWO ŁÓDZKIE”
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów, budynków i lokali dla obrębów Kotulin, Zacywilki - Gmina Rogów, powiat brzeziński, województwo łódzkie. Zakres prac został szczegółowo określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30221000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-12-01T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Wykonawca dostarczy zamawiającemu do kontroli projekt operatu opisowo-kartograficznego wraz z roboczą wersją obiektowej bazy działek, budynków, użytków i konturów klasyfikacyjnych w systemie EWMAPA w terminie do dnia 15 września 2017 r.
2. W przypadku pozytywnej oceny projektu Zamawiający poda do publicznej wiadomości informację o terminie i miejscu wyłożenia projektu operatu opisowo-kartograficznego, zgodnie z art. 24a ust. 4 i 5 ustawy z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 1629 ze zm.). Termin publikacji ogłoszenia nie powinien być późniejszy niż 6 października 2017 r.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że spełnia łącznie wszystkie poniższe warunki:
a) Wykonawca wykazał się wykonaniem lub wykonywaniem w czasie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zadań polegających na wykonywaniu modernizacji gruntów i budynków, o wartości każdego zamówienia wynoszącej co najmniej 50 000 złotych brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączył dowody, czy usługi te zostały lub są wykonywane należycie.
b) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, w przypadku Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują co najmniej trzema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne ( z zakresu 1 i 2), co najmniej jedną osobą uprawnioną do przeprowadzania gleboznawczej klasyfikacji gruntów, posiadającymi licencjonowane oprogramowanie niezbędne do wykonania zadań informatycznych lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów w trakcie wykonywania zamówienia. W zakresie kwalifikacji osoby do przeprowadzania gleboznawczej klasyfikacji gruntów Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli osoba będzie legitymowała się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów, lub dokumentem poświadczającym ukończenie kursu dla klasyfikatorów, lub jest wpisana na jedną z list prowadzonych przez wojewodów:
- osób upoważnionych do wykonywania projektów gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
- osób pełniących funkcje inspektorów do spraw klasyfikacji.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: posiadających uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2, zgodnie z art.43 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 1629 ze zm.), oraz osób uprawnionych do przeprowadzania gleboznawczej klasyfikacji gruntów - wraz z informacją o prawie do dysponowania tymi osobami o treści zgodnej z Załącznikiem nr 4 do SIWZ,
2) wykaz wykonanych lub wykonywanych prac zgodnie polegających na modernizacji ewidencji gruntów w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz dowody, czy usługi te zostały lub są wykonywane należycie- Załącznik nr 5 do SIWZ,
3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, a w przypadku Wykonawcy posiadającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Polski informację z odpowiedniego rejestru, a w przypadku braku takiego rejestru inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
Wadium musi być złożone przed upływem terminu składania ofert na konto Powiatu Brzezińskiego, numer: 57 8781 0006 0042 5281 2000 0080 Bank Spółdzielczy w Andrespolu Oddział w Brzezinach.
Wadium może być wniesione w formach wymienionych w art.45 ust 6 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w szczególności:
1) nastąpiła zmiana przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
2) nastąpiło wydłużenie trwania procedur administracyjnych, niezależnych od wykonawcy, które mają wpływ na termin wykonania zamówienia,
3) wystąpiły zdarzenia losowe niezależne od Wykonawcy, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy przez osoby przewidziane do wykonania zamówienia.
Zmiany umowy mogą dotyczyć terminu realizacji lub osób przewidzianych do wykonania zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2017-06-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|