GuidZP400 |
2e46dc53-cb89-4207-96aa-19c4f3c0a9f9
|
Biuletyn |
515773-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Starostwo Powiatowe w Lesznie
|
Regon |
41110291700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Leszno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
655 296 834
|
Zamawiajacy email |
sporg@powiat-leszczynski.pl
|
Adres strony url |
www.bip.powiat-leszczynski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Tworzenie, modernizacja i aktualizacja geodezyjnych rejestrów publicznych i standardowych opracowań kartograficznych gromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym Starostwa Powiatowego w Lesznie i ich udostępnianie za pomocą e-usług.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiat-leszczynski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiat-leszczynski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci elektronicznej. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Lesznie, Wydział Organizacyjno-Prawny, Promocji i Obsługi Rady, Pl. Kościuszki 4B, 64-100 Leszno, pokój nr 103
|
Nazwa nadana zamowieniu |
pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad projektem pod nazwą: „Tworzenie, modernizacja i aktualizacja geodezyjnych rejestrów publicznych i standardowych opracowań kartograficznych gromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym Starostwa Powiatowego w Lesznie i ich udostępnianie za pomocą e-usług”.
|
Numer referencyjny |
OR.VI.272.6.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad projektem pod nazwą: „Tworzenie, modernizacja i aktualizacja geodezyjnych rejestrów publicznych i standardowych opracowań kartograficznych gromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym Starostwa Powiatowego w Lesznie i ich udostępnianie za pomocą e-usług”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72224000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał dwie usługi polegające na doradztwie, nadzorze i koordynacji wdrażania projektu dofinansowanego z funduszy europejskich, w tym wsparcia w jego rozliczeniu, przy czym każda z usług obejmowała swoim zakresem wszystkie następujące zadania: zarządzanie projektem w zakresie planowania, harmonogramowania, zarządzania ryzykiem, zarządzania zmianami, zarządzania jakością, monitorowania realizacji, kontroli i odbioru prac oraz:
- wartość każdego z projektów nie była mniejsza niż 1 mln zł brutto,
- co najmniej jeden z projektów dotyczył wdrożenia systemu informatycznego lub e-usług dla administracji publicznej,
b) trzy usługi dotyczące przygotowania dokumentacji przetargowej dla postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., z czego:
- co najmniej jedna w zakresie założenia i/lub harmonizacji, modernizacji baz danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, gdzie jedną z baz danych była baza danych ewidencji gruntów i budynków,
- co najmniej jedna w zakresie dostawy infrastruktury technicznej i uruchomienia e usług (sprzęt, oprogramowanie),
c) dysponuje lub będzie dysponować osobami pełniącymi następujące funkcje i spełniającymi następujące warunki:
- kierownik zespołu Inżyniera Projektu – osoba posiadająca wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz szkolenie lub certyfikat PRINCE2 Foundation lub inny jemu równoważny z metodyki zarządzania projektami; ponadto osoba ta kierowała zespołem w co najmniej dwóch projektach współfinansowanych ze środków europejskich o wartości nie mniejszej niż 1 mln złotych brutto każdy, z czego co najmniej jeden z projektów w swoim zakresie zawierał zadania dotyczące opracowania i wdrożenia albo zakupu i wdrożenia rozwiązań e-usług dla administracji publicznej;
- specjalista ds. zamówień publicznych – osoba, która nabyła doświadczenie zawodowe związane ze wsparciem czynności związanych z prowadzeniem postępowań o zamówienie publiczne w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych w co najmniej jednej usłudze polegającej na przygotowaniu i udziale w prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego powyżej progu unijnego, zakończonego zawarciem umowy;
- specjalista ds. funduszy unijnych i rozliczenia dofinansowań – osoba, która posiada doświadczenie finansowo-księgowe w zarządzaniu projektami, tworzyła dokumentację, na podstawie której projekt otrzymał dofinansowanie ze środków europejskich oraz doświadczenie w rozliczaniu co najmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków europejskich o wartości nie mniejszej niż 1 mln złotych brutto.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w zdaniach poprzedzających powinny być wystawione w terminach odpowiednich dla dokumentów wymienionych w pkt 2. 4) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 Pzp składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ). 2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ. 3) pisemne zobowiązanie podmiotów udostępniających swoje zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeśli Wykonawca będzie polegać na potencjale innych podmiotów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) dowód wniesienia wadium, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 3) wykaz wskazujący osobę dedykowaną przez wykonawcę do kierowania zespołem inżyniera projektu posiadającą uprawnienia (szkolenie lub certyfikat PRINCE2 Foundation lub jemu równoważny z metodyki zarządzania projektami) i doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania projektami oraz określający projekty współfinansowane ze środków europejskich o wartości nie mniejszej niż 1 mln zł brutto każdy, przy których wskazana osoba w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, kierowała zespołem; 4) wykaz wskazujący osobę dedykowaną przez wykonawcę do prowadzenia spraw w zakresie zamówień publicznych posiadającą doświadczenie zawodowe w prowadzeniu postępowań o udzielenie o zamówienia publicznego w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych powyżej progu unijnego oraz określający zamówienia publiczne o wartości nie mniejszej niż 1 mln zł brutto, zakończone zawarciem umowy, które wskazana osoba w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, przygotowała i brała w nich udział; 5) wykaz wskazujący osobę dedykowaną przez wykonawcę do prowadzenia spraw w zakresie funduszy unijnych i rozliczenia dofinansowań posiadającą doświadczenie zawodowe w tworzeniu dokumentacji niezbędnej do uzyskania przez projekt dofinansowania ze środków europejskich oraz określający projekty dofinansowane ze środków unijnych o wartości nie mniejszej niż 1 mln zł brutto, dla których wskazana osoba, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, stworzyła dokumentację, na podstawie której projekt otrzymał dofinansowanie ze środków europejskich i które zostały rozliczone przez tę osobę.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp w wysokości: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście zł 00/100). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: 26 1560 0013 2537 1022 0694 0004 w Getin Banku S.A. z dopiskiem: Wadium – pełnienie funkcji inżyniera projektu 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. Konieczne jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 4. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Kasie Starostwa Powiatowego w Lesznie. Do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. 5. Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 6. Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone [art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp]. 9. Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować cały okres związania ofertą.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy dotyczących: 1) aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp., 2) terminu wykonania przedmiotu umowy, który może ulec zmianie ze względu na przesunięcie daty zakończenia realizacji Projektu, wynikające z okoliczności niedotyczących Wykonawcy, w szczególności w związku z decyzją Instytucji Zarządzającej Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. W sytuacji zaistnienia wymienionej okoliczności, termin wykonania niniejszej umowy może zostać wydłużony o okres niezbędny do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, na podstawie zatwierdzonego harmonogramu rzeczowo-finansowego przez Zamawiającego i Instytucję Zarządzającą Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Przedłużenie terminu nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy i nie stanowi jego zwiększenia. 3) przekształcenia lub zmiany siedziby którejkolwiek ze stron umowy, 4) zmiany osób reprezentujących strony oraz innych osób z nazwiska wymienionych w umowie, 5) dostosowania umowy do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2017-06-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|