Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych.

Data publikacji 2017-05-24
Data zakończenia 2017-06-01 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Radomia
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 515616-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa n/w artykułów biurowych:
1 Blok szkolny – listowy format A4, w kratkę - 50 szt.
2 Blok szkolny – listowy format A5, w kratkę - 50 szt.
3 Brulion A4, 96 kartek w kratkę, szyty - 60 szt.
4 Brulion A5, 96 kartek w kratkę - 100 szt.
5 Cienkopis kolor tuszu czarny - 200 szt.
6 Cienkopis kolor tuszu czerwony - 200 szt.
7 Cienkopis kolor tuszu zielony - 200 szt.
8 Cienkopis kolor tuszu niebieski - 200 szt.
9 Klip do papieru 32 mm - 50 op.
10 Klip do papieru 51 mm - 100 op.
11 Długopis na sprężynce z samoprzylepną podstawą - 50 szt.
12 Długopis: przeźroczysta obudowa pozwalająca na kontrolę poziomu tuszu - 1000 szt.
13 Dziennik korespondencyjny, format A4, 96 kart - 50 szt.
14 Dziennik korespondencyjny, format A4, 192 karty – 100 szt.
15 Dziurkacz metalowy . Dziurkuje min. 20 kartek. – 100 szt.
16 Gumki recepturki rozmiar 50 mm w opak. 1 kg - 10 kg
17 Gumka ołówkowa biała, - 200 szt.
18 Grzbiety do bindowania szerokość "8" op. 100 szt. - 5 op.
19 Grzbiety do bindowania szerokość "10" op. 100 szt. - 5 op.
20 Grzbiety do bindowania szerokość "12,5" op. 100 szt. - 10 op.
21 Grzbiety do bindowania szerokość "14" op. 100 szt. - 5 op.
22 Okładki do bindowania A4 wykonane z folii bezbarwnej, przeźroczystej - 30 op.
23 Okładki do bindowania A4 wykonane z kartonu, dwustronnie kolorowe - 30 op.
24 Karteczki samoprzylepne 7,5 x 7,5 cm, bloczki po 100 kartek - 500 szt.
25 Klej introligatorski CR w tubach, co najmniej 75 g. - 150 szt.
26 Klej w sztyfcie w opakowaniach, co najmniej 20 g. - 500 szt.
27 Korektor w płynie, w okrągłym piórze, w opak. o poj. min. 7 ml. - 200 szt.
28 Korektor w płynie, opakowanie o pojemności 20 ml., z gąbeczką do rozprowadzania fluidu - 100 szt.
29 Kostka kolorowa 8,5 x 8,5 cm wkład do pojemnika - 200 szt.
30 Koszulki groszkowe A4 wykonane z folii PP, otwierane od góry, A4, multiperforowane -100 op.
31 Linijka długość 30 cm, wykonana z wytrzymałego polistyrenu, przeźroczysta – 50 op.
32 Marker do opisywania płyt CD/DVD, tusz niezmywalny o neutralnym zapachu, nieścieralny i wodoodporny po wyschnięciu, grubość linii pisania 0,5 – 1,0 mm; tusz w kolorze czarnym -
50 szt.
33 Marker olejowy, wodoodporny, szybkoschnący, niezmywalny, do pisania na wszystkich powierzchniach grubość linii pisania 2 - 3 mm, tusz w kolorze czarnym - 50 szt.
34 Marker permanentny igłowy grubość linii pisania 0,4 - 0,5 , wodoodporny, nieścieralny, kolor tuszu czarny – 50 szt.
35 Nożyczki ze stali nierdzewnej o długości min. 175 mm, - 50 szt.
36 Ofertówki sztywne format A4 - 50 op.
37 Ołówki odporne na złamanie, z gumką , twardość HB - 400 szt.
38 Pinezki tablicowe z plastikową główką op. o pojemności 30 szt. - 30 op.
39 Pojemnik plastikowy z wkładem kolorowym 8,5 x 8,5 x 8,5 cm - 50 szt.
40 Pojemnik magnetyczny ze spinaczami o długości 28 mm. – 50 szt.
41 Segregator A4 szerokość grzbietu 50 mm, - 350 szt.
42 Segregator A4 szerokość grzbietu 75 mm, - 1600 szt.
43 Skoroszyt zawieszany, wykonany z folii polipropylenowej op. 20 szt. - 100 op.
44 Skorowidz A4, 96 kartek w kratkę, szyty, oprawa twarda sztuka - 10 szt.
45 Spinacze metalowe owalne, o długości 28 mm, w opakowaniu 100 szt. - 500 op.
46 Spinacze metalowe owalne, o długości 50 mm, w opakowaniu 100 szt. - 300 op.
47 Sznurek dratwa na szpuli 0,5 kg - 50 szt.
48 Sznurek konopny na szpuli 0,5 kg - 30 szt.
49 Szuflady organizery na biurko do przechowywania dokumentów formatu A4, - 50 szt.
50 Taśma klejąca, jednostronna - 500 szt.
51 Taśma pakowa, brązowa. - 200 szt.
52 Teczka skrzydłowa na dokumenty formatu A4, zapinana na 2 rzepy, - 20 szt.
53 Teczka do przechowywania dokumentów formatu A4, wyposażona w plastikową rączkę - 20 szt.
54 Teczka z klipem -sztywna podkładka do pisania, format A4. – 10 szt.
55 Teczka do podpisu wykonana ze sztywnej tektury powleczonej okleiną, 15 przegródek -
30 szt.
56 Teczka biurowa do dokumentów formatu A4, wykonana z preszpanu o gramaturze
min. 390 g/m2 - 150 szt.
57 Temperówki pojedyńcze w obudowie metalowej, stalowe ostrze mocowane wkrętem z obudową - 100 szt.
58 Tusz do stempli uniwersalny, wodny, opak. o pojemn. 25 ml. kolor czarny - 50 szt.
59 Tusz do stempli uniwersalny, wodny, opak. o pojemn. 25 ml. kolor czerwony – 100 szt.
60 Zakładki indeksujące w bloczku 4 kolory po 50 kartek, rozmiar 20 x 50 mm - 400 szt.
61 Zakreślacze z fluorescencyjnym tuszem na bazie wody, ze ściętą końcówką – 700 szt.
62 Zeszyt A5, 60 kartek w kratkę – 100 szt.
63 Zszywacz cały wykonany z metalu do zszywek 24/6 zszywający jednorazowo min. 20 kartek - 100 szt.
64 Zszywacz mocny, mechanizm wykonany z metalu, zszywający jednorazowo min. 80 kartek - 5 szt.
65 Zszywki metalowe 24/6, w opakowaniu 1000 szt. - 1000 op.
66 Zszywki metalowe 23/10, w opakowaniu 1000 szt. – 30 op.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a691afa7-33fa-466b-9d9a-8a8c08f89b91
Biuletyn 515616-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Radomia
Regon 670223451
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (48)3620283
Zamawiajacy fax (48)3620289
Zamawiajacy email bzp@umradom.pl
Adres strony url http://www.bip.radom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.radom.pl/ra/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.radom.pl/ra/zamowienia-publiczne
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Radomiu Biuro Zamówień Publicznych, ul. Jana Kilińskiego 30, pok. nr 189 (wejście od ul. Żeromskiego 53, I piętro), 26-600 Radom
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych.
Numer referencyjny BZP.271.1.354.2017.KK
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa n/w artykułów biurowych: 1 Blok szkolny – listowy format A4, w kratkę - 50 szt. 2 Blok szkolny – listowy format A5, w kratkę - 50 szt. 3 Brulion A4, 96 kartek w kratkę, szyty - 60 szt. 4 Brulion A5, 96 kartek w kratkę - 100 szt. 5 Cienkopis kolor tuszu czarny - 200 szt. 6 Cienkopis kolor tuszu czerwony - 200 szt. 7 Cienkopis kolor tuszu zielony - 200 szt. 8 Cienkopis kolor tuszu niebieski - 200 szt. 9 Klip do papieru 32 mm - 50 op. 10 Klip do papieru 51 mm - 100 op. 11 Długopis na sprężynce z samoprzylepną podstawą - 50 szt. 12 Długopis: przeźroczysta obudowa pozwalająca na kontrolę poziomu tuszu - 1000 szt. 13 Dziennik korespondencyjny, format A4, 96 kart - 50 szt. 14 Dziennik korespondencyjny, format A4, 192 karty – 100 szt. 15 Dziurkacz metalowy . Dziurkuje min. 20 kartek. – 100 szt. 16 Gumki recepturki rozmiar 50 mm w opak. 1 kg - 10 kg 17 Gumka ołówkowa biała, - 200 szt. 18 Grzbiety do bindowania szerokość "8" op. 100 szt. - 5 op. 19 Grzbiety do bindowania szerokość "10" op. 100 szt. - 5 op. 20 Grzbiety do bindowania szerokość "12,5" op. 100 szt. - 10 op. 21 Grzbiety do bindowania szerokość "14" op. 100 szt. - 5 op. 22 Okładki do bindowania A4 wykonane z folii bezbarwnej, przeźroczystej - 30 op. 23 Okładki do bindowania A4 wykonane z kartonu, dwustronnie kolorowe - 30 op. 24 Karteczki samoprzylepne 7,5 x 7,5 cm, bloczki po 100 kartek - 500 szt. 25 Klej introligatorski CR w tubach, co najmniej 75 g. - 150 szt. 26 Klej w sztyfcie w opakowaniach, co najmniej 20 g. - 500 szt. 27 Korektor w płynie, w okrągłym piórze, w opak. o poj. min. 7 ml. - 200 szt. 28 Korektor w płynie, opakowanie o pojemności 20 ml., z gąbeczką do rozprowadzania fluidu - 100 szt. 29 Kostka kolorowa 8,5 x 8,5 cm wkład do pojemnika - 200 szt. 30 Koszulki groszkowe A4 wykonane z folii PP, otwierane od góry, A4, multiperforowane -100 op. 31 Linijka długość 30 cm, wykonana z wytrzymałego polistyrenu, przeźroczysta – 50 op. 32 Marker do opisywania płyt CD/DVD, tusz niezmywalny o neutralnym zapachu, nieścieralny i wodoodporny po wyschnięciu, grubość linii pisania 0,5 – 1,0 mm; tusz w kolorze czarnym - 50 szt. 33 Marker olejowy, wodoodporny, szybkoschnący, niezmywalny, do pisania na wszystkich powierzchniach grubość linii pisania 2 - 3 mm, tusz w kolorze czarnym - 50 szt. 34 Marker permanentny igłowy grubość linii pisania 0,4 - 0,5 , wodoodporny, nieścieralny, kolor tuszu czarny – 50 szt. 35 Nożyczki ze stali nierdzewnej o długości min. 175 mm, - 50 szt. 36 Ofertówki sztywne format A4 - 50 op. 37 Ołówki odporne na złamanie, z gumką , twardość HB - 400 szt. 38 Pinezki tablicowe z plastikową główką op. o pojemności 30 szt. - 30 op. 39 Pojemnik plastikowy z wkładem kolorowym 8,5 x 8,5 x 8,5 cm - 50 szt. 40 Pojemnik magnetyczny ze spinaczami o długości 28 mm. – 50 szt. 41 Segregator A4 szerokość grzbietu 50 mm, - 350 szt. 42 Segregator A4 szerokość grzbietu 75 mm, - 1600 szt. 43 Skoroszyt zawieszany, wykonany z folii polipropylenowej op. 20 szt. - 100 op. 44 Skorowidz A4, 96 kartek w kratkę, szyty, oprawa twarda sztuka - 10 szt. 45 Spinacze metalowe owalne, o długości 28 mm, w opakowaniu 100 szt. - 500 op. 46 Spinacze metalowe owalne, o długości 50 mm, w opakowaniu 100 szt. - 300 op. 47 Sznurek dratwa na szpuli 0,5 kg - 50 szt. 48 Sznurek konopny na szpuli 0,5 kg - 30 szt. 49 Szuflady organizery na biurko do przechowywania dokumentów formatu A4, - 50 szt. 50 Taśma klejąca, jednostronna - 500 szt. 51 Taśma pakowa, brązowa. - 200 szt. 52 Teczka skrzydłowa na dokumenty formatu A4, zapinana na 2 rzepy, - 20 szt. 53 Teczka do przechowywania dokumentów formatu A4, wyposażona w plastikową rączkę - 20 szt. 54 Teczka z klipem -sztywna podkładka do pisania, format A4. – 10 szt. 55 Teczka do podpisu wykonana ze sztywnej tektury powleczonej okleiną, 15 przegródek - 30 szt. 56 Teczka biurowa do dokumentów formatu A4, wykonana z preszpanu o gramaturze min. 390 g/m2 - 150 szt. 57 Temperówki pojedyńcze w obudowie metalowej, stalowe ostrze mocowane wkrętem z obudową - 100 szt. 58 Tusz do stempli uniwersalny, wodny, opak. o pojemn. 25 ml. kolor czarny - 50 szt. 59 Tusz do stempli uniwersalny, wodny, opak. o pojemn. 25 ml. kolor czerwony – 100 szt. 60 Zakładki indeksujące w bloczku 4 kolory po 50 kartek, rozmiar 20 x 50 mm - 400 szt. 61 Zakreślacze z fluorescencyjnym tuszem na bazie wody, ze ściętą końcówką – 700 szt. 62 Zeszyt A5, 60 kartek w kratkę – 100 szt. 63 Zszywacz cały wykonany z metalu do zszywek 24/6 zszywający jednorazowo min. 20 kartek - 100 szt. 64 Zszywacz mocny, mechanizm wykonany z metalu, zszywający jednorazowo min. 80 kartek - 5 szt. 65 Zszywki metalowe 24/6, w opakowaniu 1000 szt. - 1000 op. 66 Zszywki metalowe 23/10, w opakowaniu 1000 szt. – 30 op. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w/w warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w/w warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w/w warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Pełnomocnictwo w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. 3) W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.4): • składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, • składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 4 data 2017-06-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)