GuidZP400 |
8b3a1d0d-e796-4304-b695-b30e5717f465
|
Biuletyn |
513237-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
AMW REWITA Sp. z o.o.
|
Regon |
142990254
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. św. J. Odrowąża
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-310
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48221885150
|
Zamawiajacy fax |
+48221885163
|
Zamawiajacy email |
zp@rewita.pl
|
Adres strony url |
www.rewita.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rewita.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
AMW REWITA Sp. z o.o., ul. Św. Jacka Odrowąża 15, 03-310 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziałów AMW REWITA Sp. z o.o.
|
Numer referencyjny |
DW/PZP/5/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych tekstyliów hotelowych wraz z załadunkiem, rozładunkiem do Oddziałów AMW REWITA Sp. z o.o. w ilościach i asortymencie określonym w 7 częściach: część NR 1 - Dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Jurata; część nr 2 - Dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Mielno; część nr 3 - Dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Rogowo; część nr 4 - Dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Międzyzdroje; część nr 5 - Dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Pieczyska; część nr 6 - Dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Zakopane; część nr 7 - Dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Solina. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy tekstyliów hotelowych, w tym co najmniej jedną z nich o wartości nie mniejszej niż kwota stanowiąca wartość złożonej oferty brutto dla danej części zamówienia.
W przypadku ubiegania się o zamówienie w więcej niż w jednej części, Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy tekstyliów hotelowych, w tym co najmniej jedną z nich o wartości nie mniejszej niż suma równa co najmniej łącznej wartości ofert brutto złożonych dla danych części.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
3. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykazu dostaw (zgodnie z Rozdziałem V pkt. 1.2) lit. a) SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości brutto, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami takimi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenia Wykonawcy;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Certyfikat Oeko Tex Standard 100 lub deklarację zgodności producenta lub równoważny dokument stwierdzający, że oferowane produkty są wolne od substancji szkodliwych
w stężeniach mających negatywny wpływ na stan zdrowia człowieka m.in. pestycydów, chlorofendoli, barwników alergizujących, zabronionych barwników azowych i ekstrachamowalnych metali ciężkich – Rozporządzenie Rady Ministrów z 2004 r. Dz.U. Nr 81 poz. 743 z późniejszymi zmianami oraz istniejących w UE regulacji prawnych w zakresie stosowania barwników azowych lub równoważny.
2. Świadectwo Jakości Zdrowotnej PZH lub Certyfikatu Producenta potwierdzającego antyalergiczność produktu (potwierdzający właściwości antyalergiczne oferowanych kołder
i poduszek) lub równoważny.
3. Opis techniczny oferowanych tekstyliów z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 12 do SIWZ – (załącznik ten należy wypełnić oddzielnie dla każdej pozycji asortymentu wskazanej części zamówienia).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w następujących wysokościach: część nr 1 - 2 000,00 PLN; część nr 2 - 800,00 PLN; część nr 3 - 1 000,00 PLN; część nr 4 - 1 300,00 PLN; część nr 5 - 400,00 PLN; część nr 6 - 900,00 PLN; część nr 7 - 400,00 PLN
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Umowy w przypadku:
a) zmian wynikających z siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
b) zmiany podwykonawcy, w zakresie wskazanym w zamówieniu, z powodu ogłoszenia upadłości podwykonawcy, zakończenia współpracy Wykonawcy z podwykonawcą lub innych okoliczności uniemożliwiających dalszą współpracę z dotychczasowym podwykonawcą.
2. Wszelkie zmiany, o których mowa powyżej wchodzą w życie pod warunkiem zawarcia aneksu do Umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Okres obowiązywania Umowy wskazany w ust. 1 powyżej może ulec zmianie w przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji, o którym mowa w § 10 Umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego przesunięcia terminu dostawy Towaru o okres 60 dni, w sytuacji zaistnienia przyczyn od Zamawiającego niezależnych, o czym Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa przesunięcia terminu dostawy nie wymaga zmiany Umowy.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu i wartości zamówienia o 20% z zastosowaniem cen podanych w Formularzu ofertowo-cenowym.
6. Dostarczany w ramach prawa opcji Towar musi być taki sam jak zaoferowane w zamówieniu podstawowym oraz w cenach jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcę w swojej ofercie. Możliwość skorzystania z prawa opcji jest jedynie prawem Zamawiającego – nie stanowi żadnego wiążącego go zobowiązania, nawet po ziszczeniu się wskazanej przesłanki i będzie realizowane na podstawie odrębnego pisma do Wykonawcy, w którym Zamawiający poinformuje o sposobie i ilości realizowanej opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, albo w przypadku skorzystania w niepełnym zakresie, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga zmiany Umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Jurata
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca może zaproponować krótszy okres realizacji zamówienia względem granicznych terminów realizacji wskazanych powyżej – szczegóły w Sekcji dotyczącej kryterium oceny ofert.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w następujących wysokościach: część nr 1 - 2 000,00 PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Jurata. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym stanowi Załącznik
nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Mielno
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca może zaproponować krótszy okres realizacji zamówienia względem granicznych terminów realizacji wskazanych powyżej – szczegóły w Sekcji dotyczącej kryterium oceny ofert.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w następujących wysokościach: część nr 2 - 800,00 PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Mielno. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym stanowi Załącznik
nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Rogowo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca może zaproponować krótszy okres realizacji zamówienia względem granicznych terminów realizacji wskazanych powyżej – szczegóły w Sekcji dotyczącej kryterium oceny ofert.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w następujących wysokościach: część nr 3 - 1 000,00 PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawy tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Rogowo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym stanowi Załącznik
nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Międzyzdroje
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca może zaproponować krótszy okres realizacji zamówienia względem granicznych terminów realizacji wskazanych powyżej – szczegóły w Sekcji dotyczącej kryterium oceny ofert.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w następujących wysokościach: część nr 4 - 1 300,00 PLN.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Międzyzdroje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Pieczyska
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca może zaproponować krótszy okres realizacji zamówienia względem granicznych terminów realizacji wskazanych powyżej – szczegóły w Sekcji dotyczącej kryterium oceny ofert.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w następujących wysokościach: część nr 5 - 400,00 PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Pieczyska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Zakopane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca może zaproponować krótszy okres realizacji zamówienia względem granicznych terminów realizacji wskazanych powyżej – szczegóły w Sekcji dotyczącej kryterium oceny ofert.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w następujących wysokościach: część nr 6 - 900,00 PLN.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Zakopane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Solina
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca może zaproponować krótszy okres realizacji zamówienia względem granicznych terminów realizacji wskazanych powyżej – szczegóły w Sekcji dotyczącej kryterium oceny ofert.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w następujących wysokościach: część nr 7 - 400,00 PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Solina. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |