Dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziałów AMW REWITA Sp. z o.o.

Data publikacji 2017-05-24
Data zakończenia 2017-06-01 00:00:00
Instytucja AMW REWITA Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Bielizna pościelowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 513237-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395120004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych tekstyliów hotelowych wraz z załadunkiem, rozładunkiem do Oddziałów AMW REWITA Sp. z o.o. w ilościach i asortymencie określonym w 7 częściach: część NR 1 - Dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Jurata; część nr 2 - Dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Mielno; część nr 3 - Dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Rogowo; część nr 4 - Dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Międzyzdroje; część nr 5 - Dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Pieczyska; część nr 6 - Dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Zakopane; część nr 7 - Dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Solina. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8b3a1d0d-e796-4304-b695-b30e5717f465
Biuletyn 513237-N-2017
Zamawiajacy nazwa AMW REWITA Sp. z o.o.
Regon 142990254
Zamawiajacy adres ulica ul. św. J. Odrowąża
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-310
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48221885150
Zamawiajacy fax +48221885163
Zamawiajacy email zp@rewita.pl
Adres strony url www.rewita.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rewita.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres AMW REWITA Sp. z o.o., ul. Św. Jacka Odrowąża 15, 03-310 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziałów AMW REWITA Sp. z o.o.
Numer referencyjny DW/PZP/5/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych tekstyliów hotelowych wraz z załadunkiem, rozładunkiem do Oddziałów AMW REWITA Sp. z o.o. w ilościach i asortymencie określonym w 7 częściach: część NR 1 - Dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Jurata; część nr 2 - Dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Mielno; część nr 3 - Dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Rogowo; część nr 4 - Dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Międzyzdroje; część nr 5 - Dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Pieczyska; część nr 6 - Dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Zakopane; część nr 7 - Dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Solina. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy tekstyliów hotelowych, w tym co najmniej jedną z nich o wartości nie mniejszej niż kwota stanowiąca wartość złożonej oferty brutto dla danej części zamówienia. W przypadku ubiegania się o zamówienie w więcej niż w jednej części, Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy tekstyliów hotelowych, w tym co najmniej jedną z nich o wartości nie mniejszej niż suma równa co najmniej łącznej wartości ofert brutto złożonych dla danych części.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 3. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Zakresie warunkow udzialu 1. wykazu dostaw (zgodnie z Rozdziałem V pkt. 1.2) lit. a) SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości brutto, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami takimi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenia Wykonawcy;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Certyfikat Oeko Tex Standard 100 lub deklarację zgodności producenta lub równoważny dokument stwierdzający, że oferowane produkty są wolne od substancji szkodliwych w stężeniach mających negatywny wpływ na stan zdrowia człowieka m.in. pestycydów, chlorofendoli, barwników alergizujących, zabronionych barwników azowych i ekstrachamowalnych metali ciężkich – Rozporządzenie Rady Ministrów z 2004 r. Dz.U. Nr 81 poz. 743 z późniejszymi zmianami oraz istniejących w UE regulacji prawnych w zakresie stosowania barwników azowych lub równoważny. 2. Świadectwo Jakości Zdrowotnej PZH lub Certyfikatu Producenta potwierdzającego antyalergiczność produktu (potwierdzający właściwości antyalergiczne oferowanych kołder i poduszek) lub równoważny. 3. Opis techniczny oferowanych tekstyliów z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 12 do SIWZ – (załącznik ten należy wypełnić oddzielnie dla każdej pozycji asortymentu wskazanej części zamówienia).
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w następujących wysokościach: część nr 1 - 2 000,00 PLN; część nr 2 - 800,00 PLN; część nr 3 - 1 000,00 PLN; część nr 4 - 1 300,00 PLN; część nr 5 - 400,00 PLN; część nr 6 - 900,00 PLN; część nr 7 - 400,00 PLN
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Umowy w przypadku: a) zmian wynikających z siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; b) zmiany podwykonawcy, w zakresie wskazanym w zamówieniu, z powodu ogłoszenia upadłości podwykonawcy, zakończenia współpracy Wykonawcy z podwykonawcą lub innych okoliczności uniemożliwiających dalszą współpracę z dotychczasowym podwykonawcą. 2. Wszelkie zmiany, o których mowa powyżej wchodzą w życie pod warunkiem zawarcia aneksu do Umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Okres obowiązywania Umowy wskazany w ust. 1 powyżej może ulec zmianie w przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji, o którym mowa w § 10 Umowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego przesunięcia terminu dostawy Towaru o okres 60 dni, w sytuacji zaistnienia przyczyn od Zamawiającego niezależnych, o czym Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa przesunięcia terminu dostawy nie wymaga zmiany Umowy. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu i wartości zamówienia o 20% z zastosowaniem cen podanych w Formularzu ofertowo-cenowym. 6. Dostarczany w ramach prawa opcji Towar musi być taki sam jak zaoferowane w zamówieniu podstawowym oraz w cenach jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcę w swojej ofercie. Możliwość skorzystania z prawa opcji jest jedynie prawem Zamawiającego – nie stanowi żadnego wiążącego go zobowiązania, nawet po ziszczeniu się wskazanej przesłanki i będzie realizowane na podstawie odrębnego pisma do Wykonawcy, w którym Zamawiający poinformuje o sposobie i ilości realizowanej opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, albo w przypadku skorzystania w niepełnym zakresie, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga zmiany Umowy.
IV 4 4 data 2017-06-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Jurata
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca może zaproponować krótszy okres realizacji zamówienia względem granicznych terminów realizacji wskazanych powyżej – szczegóły w Sekcji dotyczącej kryterium oceny ofert. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w następujących wysokościach: część nr 1 - 2 000,00 PLN
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Jurata. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Mielno
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca może zaproponować krótszy okres realizacji zamówienia względem granicznych terminów realizacji wskazanych powyżej – szczegóły w Sekcji dotyczącej kryterium oceny ofert. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w następujących wysokościach: część nr 2 - 800,00 PLN
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Mielno. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawy tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Rogowo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca może zaproponować krótszy okres realizacji zamówienia względem granicznych terminów realizacji wskazanych powyżej – szczegóły w Sekcji dotyczącej kryterium oceny ofert. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w następujących wysokościach: część nr 3 - 1 000,00 PLN
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawy tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Rogowo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawy tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Międzyzdroje
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca może zaproponować krótszy okres realizacji zamówienia względem granicznych terminów realizacji wskazanych powyżej – szczegóły w Sekcji dotyczącej kryterium oceny ofert. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w następujących wysokościach: część nr 4 - 1 300,00 PLN.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Międzyzdroje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawy tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Pieczyska
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca może zaproponować krótszy okres realizacji zamówienia względem granicznych terminów realizacji wskazanych powyżej – szczegóły w Sekcji dotyczącej kryterium oceny ofert. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w następujących wysokościach: część nr 5 - 400,00 PLN
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Pieczyska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawy tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Zakopane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca może zaproponować krótszy okres realizacji zamówienia względem granicznych terminów realizacji wskazanych powyżej – szczegóły w Sekcji dotyczącej kryterium oceny ofert. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w następujących wysokościach: część nr 6 - 900,00 PLN.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Zakopane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawy tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Solina
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca może zaproponować krótszy okres realizacji zamówienia względem granicznych terminów realizacji wskazanych powyżej – szczegóły w Sekcji dotyczącej kryterium oceny ofert. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w następujących wysokościach: część nr 7 - 400,00 PLN
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa tekstyliów hotelowych dla Oddziału Rewita Solina. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10
  
Kryteria Cena
Znaczenie 90
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)