Zakup i dostawa artykułów spożywczych

Data publikacji 2017-05-25
Data zakończenia 2017-06-02 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 44 w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 518168-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 32200009, 151000009, 31425003, 153311008, 152200006, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby bieżącego żywienia w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik do SIWZ w formacie EXCEL. Przedmiot zamówienia został określony w następujących częściach: Cz. 1 – warzywa i owoce, Cz. 2 – mięso, drób i wędliny, Cz. 3 - jajka, Cz. 4 – produkty ogólnospożywcze nabiał i produkty mleczarskie, Cz. 5 - mrożonki, Cz. 6 – ryby mrożone, Cz. 7 - pieczywo. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na maksymalnie 2 z ww. części. W przypadku złożenia oferty na więcej niż 2 części, Zamawiający odrzuci ofertę w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy PZP.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 13d6c313-f4cb-41ba-8ffb-622a8410508a
Biuletyn 518168-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 44 w Białymstoku
Regon 128775900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rumiankowa
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15665
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 856 614 605
Zamawiajacy fax 856 635 752
Zamawiajacy email sp44@um.bialystok.pl
Adres strony url www.sp44.bialystok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl ACTUS Zamówienia Publiczne Daniel Ambrożej; tel. 601611353
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sp44.bialystok.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Rumiankowa 13, 15-665 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa artykułów spożywczych
Numer referencyjny ZP-1/SP44/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 7
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby bieżącego żywienia w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik do SIWZ w formacie EXCEL. Przedmiot zamówienia został określony w następujących częściach: Cz. 1 – warzywa i owoce, Cz. 2 – mięso, drób i wędliny, Cz. 3 - jajka, Cz. 4 – produkty ogólnospożywcze nabiał i produkty mleczarskie, Cz. 5 - mrożonki, Cz. 6 – ryby mrożone, Cz. 7 - pieczywo. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na maksymalnie 2 z ww. części. W przypadku złożenia oferty na więcej niż 2 części, Zamawiający odrzuci ofertę w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy PZP.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający z uwagi na możliwość uzyskania oszczędności m.in. z tytułu absencji osób objętych żywieniem, przewiduje dostawy dodatkowe w zależności od potrzeb, które nie przekroczą 30 % wartości zamówienia podstawowego.
Data zakonczenia 2018-06-29T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, której nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie jest to zawinione przez Strony, 2) w celu prawidłowego wykonania Umowy niezbędna i konieczna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania przez Wykonawcę, czego nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie jest to zawinione przez Strony, 3) niezbędna i konieczna jest zmiana terminu wykonania Umowy ze względu na zaistnienie okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, których nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie są one zawinione przez Strony, w szczególności zmian w harmonogramie roku szkolnego, 4) zmiany miejsca dostawy ze względu na zmiany organizacyjne po stronie Zamawiającego, 5) zmiany danych teleadresowych Zamawiającego lub Wykonawcy, 6) zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, w zakresie ceny umownej: 7) ceny jednostkowe towarów mogą być waloryzowane nie częściej niż co kwartał, a podstawą waloryzacji będzie faktyczny wzrost cen za ubiegły kwartał zgodnie ze wskazaniem wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszanych przez Prezesa GUS. Waloryzacja przysługuje Wykonawcy w sytuacji jeżeli podany wzrost cen w kwartale osiągnie co najmniej 3%. Zmiany cen w/w mogą być dokonywane tylko w formie pisemnej, 8) ze względu na zaistnienie okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy, których nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie są one zawinione przez Strony, o ile Zamawiający dysponuje odpowiednimi środkami finansowymi.
IV 4 4 data 2017-06-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03220000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zamawiający przewiduje zamówienie częściowe w trakcie realizacji zamówienia. Podane w załączniku do SIWZ (plik EXCEL) ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa mięso, drób i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zamawiający przewiduje zamówienie częściowe w trakcie realizacji zamówienia. Podane w załączniku do SIWZ (plik EXCEL) ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa jajka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zamawiający przewiduje zamówienie częściowe w trakcie realizacji zamówienia. Podane w załączniku do SIWZ (plik EXCEL) ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa produkty ogólnospożywcze nabiał i produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zamawiający przewiduje zamówienie częściowe w trakcie realizacji zamówienia. Podane w załączniku do SIWZ (plik EXCEL) ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zamawiający przewiduje zamówienie częściowe w trakcie realizacji zamówienia. Podane w załączniku do SIWZ (plik EXCEL) ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa ryby mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zamawiający przewiduje zamówienie częściowe w trakcie realizacji zamówienia. Podane w załączniku do SIWZ (plik EXCEL) ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zamawiający przewiduje zamówienie częściowe w trakcie realizacji zamówienia. Podane w załączniku do SIWZ (plik EXCEL) ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas realizacji dostawy dodatkowej złożonej w dniu dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)