GuidZP400 |
f60fd2ff-526a-41a5-a3db-86de3a39c3ee
|
Biuletyn |
517995-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Pielgrzymka
|
Regon |
39064766000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pielgrzymka
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pielgrzymka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59524
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
076 8775013
|
Zamawiajacy fax |
076 8775013 w. 116
|
Zamawiajacy email |
inwestycje@pielgrzymka.gminarp.pl
|
Adres strony url |
http://bip.pielgrzymka.biz/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie planowane jest do realizacji przy udziale środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020, Działania 2.1 e-usługi publiczne, Poddziałania 2.1.3 e-usługi publiczne – ZIT AJ. Tworzenie lub rozwój (poprawa e-dojrzałości) e-usług publicznych zakładające rozwój elektronicznych usług publicznych w zakresie e-administracji
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.pielgrzymka.biz
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy, 59-524 Pielgrzymka 109/1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Budowa systemu zasilania awaryjnego ze źródłem zasilania energią elektryczną w oparciu o agregat prądotwórczy i centralny UPS, modernizacja infrastruktury sieciowej i przebudowa serwerowni celem dostosowania do standardów IT, dostawa zestawu radiowego na maszt, budowa przyłącza światłowodowego wraz z usługą dostępu do sieci Internet, realizowane w ramach I etapu projektu „e-Pielgrzymka.biz - wdrożenie e-usług w Gminie Pielgrzymka wraz z zakupem niezbędnej infrastruktury”
|
Numer referencyjny |
ZP.271.2.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie jest wielorodzajowe, którego głównym celem są dostawy, a towarzyszącymi roboty budowlane i usługi. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego z podziałem na cztery poniższe części:
CZĘŚĆ I – Budowa systemu zasilania awaryjnego ze źródłem zasilania energią elektryczną w oparciu o agregat prądotwórczy i centralny UPS,
CZĘŚĆ II – Modernizacja infrastruktury sieciowej i przebudowa serwerowni celem dostosowania do standardów IT,
CZĘŚĆ III – Dostawa zestawu radiowego na maszt,
CZĘŚĆ IV - Budowa przyłącza światłowodowego wraz z usługą dostępu do sieci Internet.
Przedmiotem I części zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz budowa systemu zasilania awaryjnego w oparciu o agregat prądotwórczy i centralny UPS obejmujące:
· sporządzenie koncepcji,
· wykonanie inwentaryzacji budowlanej do celów projektowych, niezbędnych analiz, koncepcji i ekspertyz,
· sporządzenie projektu budowlanego,
· sporządzenie dokumentacji wykonawczej i powykonawczej,
· uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii, pozwoleń i uzgodnień wymaganych przepisami szczegółowymi ustawy Prawo budowlane,
· opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
· opracowanie instrukcji współpracy agregatu i UPS z istniejącymi instalacjami,
· dostawa sprzętu,
· wykonanie wszystkich robót związanych z zadaniem,
· przeprowadzenie rozruchu technologicznego i przekazanie urządzeń do eksploatacji,
· uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczegółowymi, niezbędnych do uzyskania zgody na użytkowanie i eksploatację,
· przeszkolenie przyszłego personelu w zakresie obsługi i konserwacji,
· bezpłatne usługi serwisowe urządzeń w okresie gwarancyjnym.
Przedmiotem II części zamówienia jest dostawa, montaż i rozruch urządzeń sieciowych oraz przebudowa serwerowni poprzez ustawienie ścianki działowej. Ścianka działowa o konstrukcji opartej na profilach aluminiowych z wypełnieniem panelowym PVC i przeszkleniem, drzwiami.
Przedmiotem III części zamówienia jest dostawa zestawu urządzeń radiowych takich jak radiolinia, antena do radiolinii, radio 2,4 GHz, antena sektorowa, switch.
W ramach IV części zamówienia wykonane zostanie przyłącze światłowodowe oraz świadczenie przez okres 60 miesięcy usługi w zakresie dostępu dostępu do sieci Internet. Przyłącze światłowodowe w postaci doziemnej linii kablowej (światłowodowej) – rurociąg kablowy wraz z umieszczonym w nim kablem światłowodowym między węzłem dystrybucyjnym WD51 Dolnośląskiej Sieci Szkieletowej, a serwerownią budynku administracyjnego Zamawiającego. Rurociąg kablowy wykonany rurą typu HDPE ułożoną bezpośrednio w gruncie.
|
Cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
236853,66
|
Waluta calosc |
zł
|
Okreslenie warunkow |
1) Zamawiający dla II i III części zamówienia nie stawia warunku w ww. zakresie.
2) Zamawiający dla I części zamówienia – „Budowa systemu zasilania awaryjnego ze źródłem zasilania energią elektryczną w oparciu o agregat prądotwórczy i centralny UPS”, uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje lub ma możliwość dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w osobie na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych.
3) Zamawiający dla IV części zamówienia – „Budowa przyłącza światłowodowego” na etapie budowy przyłącza światłowodowego, uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje lub ma możliwość dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w osobie na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającej uprawnienia budowlane o specjalności telekomunikacyjnej do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń.
Zamawiający dopuszcza składanie przez osoby będące obywatelami państw członkowskich Unii Euro¬pejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym dokumentów potwierdzających nabycie kwalifikacji zawodowych do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykony¬waniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grud¬nia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.
W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych pań¬stwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawo¬dowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65).
Zamawiający dopuszcza łączne spełnienie warunku w przypadku Wykonawców występujących wspólnie lub przez Wykonawcę i podmiot udostępniający lub przez Wykonawców występujących wspólnie i podmiot udostępniający
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie. Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie w/g wzoru stanowiącego część dokumentacji postępowania.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) Zamawiający dla I, II i III części zamówienia nie stawia warunków w ww. zakresie.
2) Zamawiający dla IV części zamówienia - „Budowa przyłącza światłowodowego wraz z usługą dostępu do sieci Internet” uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie infrastruktury teleinformacyjnej o wartości brutto min 100 000,00 zł z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego robota ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji , w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust5 pkt1 ustawy Pzp
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
4) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ (dotyczy części IV zamówienia).
5) dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
6) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ (dotyczy części I i IV zamówienia).
7) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego o których mowa w pkt. 5.3 lit a-c. SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy opisane zostały we wzorach umów stanowiących dokumentację postępowania.
|
IV 4 4 data |
2017-06-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Budowa systemu zasilania awaryjnego ze źródłem zasilania energią elektryczną w oparciu o agregat prądotwórczy i centralny UPS
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31122000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
100932,52
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem I części zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz budowa systemu zasilania awaryjnego w oparciu o agregat prądotwórczy i centralny UPS obejmujące:
· sporządzenie koncepcji,
· wykonanie inwentaryzacji budowlanej do celów projektowych, niezbędnych analiz, koncepcji i ekspertyz,
· sporządzenie projektu budowlanego,
· sporządzenie dokumentacji wykonawczej i powykonawczej,
· uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii, pozwoleń i uzgodnień wymaganych przepisami szczegółowymi ustawy Prawo budowlane,
· opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
· opracowanie instrukcji współpracy agregatu i UPS z istniejącymi instalacjami,
· dostawa sprzętu,
· wykonanie wszystkich robót związanych z zadaniem,
· przeprowadzenie rozruchu technologicznego i przekazanie urządzeń do eksploatacji,
· uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczegółowymi, niezbędnych do uzyskania zgody na użytkowanie i eksploatację,
· przeszkolenie przyszłego personelu w zakresie obsługi i konserwacji,
· bezpłatne usługi serwisowe urządzeń w okresie gwarancyjnym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Modernizacja infrastruktury sieciowej i przebudowa serwerowni celem dostosowania do standardów IT
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32417000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
77721,14
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem II części zamówienia jest dostawa, montaż i rozruch urządzeń sieciowych oraz przebudowa serwerowni poprzez ustawienie ścianki działowej. Ścianka działowa o konstrukcji opartej na profilach aluminiowych z wypełnieniem panelowym PVC i przeszkleniem, drzwiami
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa zestawu radiowego na maszt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32344210-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
6200,0
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem III części zamówienia jest dostawa zestawu urządzeń radiowych takich jak radiolinia, antena do radiolinii, radio 2,4 GHz, antena sektorowa, switch
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Budowa przyłącza światłowodowego wraz z usługą dostępu do sieci Internet
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32562300-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
58000,0
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
64
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
OKRES REALIZACJI:
- budowa przyłącza światłowodowego - 120 dni
- świadczenie sługi dostępu do internetu - 60 miesęcy
|
Zalacznik krotki opis |
W ramach IV części zamówienia wykonane zostanie przyłącze światłowodowe oraz świadczenie przez okres 60 miesięcy usługi w zakresie dostępu do sieci Internet.
Przyłącze światłowodowe w postaci doziemnej linii kablowej (światłowodowej) – rurociąg kablowy wraz z umieszczonym w nim kablem światłowodowym między węzłem dystrybucyjnym WD51 Dolnośląskiej Sieci Szkieletowej, a serwerownią budynku administracyjnego Zamawiającego. Rurociąg kablowy wykonany rurą typu HDPE ułożoną bezpośrednio w gruncie.
|
| |