GuidZP400 |
c4111183-7645-4cd1-b7cb-3af98f8204f2
|
Biuletyn |
518062-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
|
Regon |
29558000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żołnierska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-561
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 89 5393472
|
Zamawiajacy fax |
+48 602816545
|
Zamawiajacy email |
przetargi@wssd.olsztyn.pl
|
Adres strony url |
www.wssdolsztyn.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.wssdolsztyn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wssdolsztyn.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wssdolsztyn.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie, forma papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
10-561 Olszyn ul. Żołnierska 18a
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Implantacja kręgosłupa po urazach
|
Numer referencyjny |
SZP-332-23PN-217
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest:
PAKIET NR I
- pozycja nr 1. Stabilizacja transpedikularna z dostępu tylnego w skoliozie długoodcinkowej piersiowo-lędźwiowej 6,35 z monitorowaniem funkcji rdzenia kręgowego – zamawiana ilość - 8 kpl. wraz z użyczeniem na czas zabiegu niezbędnego instrumentarium do implantacji oraz zapewnieniem na czas zabiegów systemu i elektrod do monitorowania przewodzenia struktur nerwowych
- pozycja nr 2. Stabilizacja transpedikularna z dostępu tylnego w skoliozie krótkoodcinkowej w odcinku piersiowym 5,5- zamawiana ilość 18kpl. wraz z użyczeniem na czas zabiegu niezbędnego instrumentarium do implantacji
- pozycja nr 3. Stabilizacja transpedikularna z dostępu tylnego w skoliozie krótkoodcinkowej w odcinku piersiowym 4,5- zamawiana ilość 2kpl. wraz z użyczeniem na czas zabiegu niezbędnego instrumentarium do implantacji
- pozycja nr 4. Zestaw do stabilizacji odcinka piersiowo – lędźwiowego z dostępu przedniego - zamawiana ilość 2kpl. wraz z użyczeniem na czas zabiegu niezbędnego instrumentarium do implantacji
- pozycja nr 5. Płytka szyjna w złamaniach kręgosłupa – zamawiana ilość 5 kompletów wraz z użyczeniem na czas zabiegu niezbędnego instrumentarium do implantacji
- pozycja nr 6. Zestaw do stabilizacji potyliczno-kręgosłupowej – zamawiana ilość 2kpl. wraz z użyczeniem na czas zabiegu niezbędnego instrumentarium do implantacji
- pozycja nr 7. Cage typu PLIF/TLIF – ilość zamawiana 2 kpl. wraz z użyczeniem na czas zabiegu niezbędnego instrumentarium do implantacji
- pozycja nr 8 – Implant międzytrzonowy typu TLIF do odcinka lędźwiowego (materiał PEEK oraz Tytan – Sterylny) Zamawiana ilość – 1 kpl. z użyczeniem na czas zabiegu niezbędnego instrumentarium do implantacji
- pozycja nr 9 – Implant międzytrzonowy typu TLIF do odcinka lędźwiowego (materiał PEEK z domieszka włókien węglowych Carbon Fiber Reinforced Polimer (CFRP) – poliwęglan) ) Zamawiana ilość – 1 kpl. z użyczeniem na czas zabiegu niezbędnego instrumentarium do implantacji
- pozycja nr 10. Proteza trzonu piersiowo-lędźwiowego rozsuwana – zamawiana ilość 1 kpl. wraz z użyczeniem na czas zabiegu niezbędnego instrumentarium do implantacji
- pozycja 11 – Proteza trzonu szyjnego, piersiowowego i lędźwiowego – koszyk do zabiegów urazowych. Ilość zamawiana – 1 kkpl z użyczeniem na czas zabiegu niezbędnego instrumentarium do implantacji
- pozycja nr 12. Stabilizacja transpedikularna przez skórna kręgosłupa piersiowo-lędźwiowego – zamawiana ilość 2 kpl. wraz z użyczeniem na czas zabiegu niezbędnego instrumentarium do implantacji
- pozycja nr 13 – Zestaw do stabilizacji krzyżowo – biodrowej – zamawiana ilość 1 kpl. wraz z użyczeniem na czas zabiegu niezbędnego instrumentarium do implantacji
- pozycja nr 14 – Cage typu ACIF – zamawiana ilość 1 kpl. wraz z użyczeniem na czas zabiegu niezbędnego instrumentarium do implantacji
- pozycja nr 15 – Stabilizacja szyjna hybrydowa - zamawiana ilość 1 kpl. wraz z użyczeniem na czas zabiegu niezbędnego instrumentarium do implantacji
- pozycja nr 16 –Zestaw do korekcji kręgozmyku techniką MidLF – zamawiana ilośc 1 kpl. wraz z użyczeniem na czas zabiegu niezbędnego instrumentarium do implantacji
- pozycja nr 17 – Zestaw łączników do wydłużania stabilizacji kręgosłupa – zamawiana ilość 1 kpl. wraz z użyczeniem na czas zabiegu niezbędnego instrumentarium do implantacji
- pozycja nr 18- Substytut kości w postaci pasków – zamawiana ilość 16 szt.
- pozycja nr 19 – Zestaw do korekcji i stabilizacji deformacji piersiowo-lędźwiowych w kręgosłupie ostoporotycznym, z monitorowaniem funkcji rdzenia kręgowego. Zamawiana ilość 2 kpl. wraz z użyczeniem na czas zabiegu niezbędnego instrumentarium do implantacji
- pozycja nr 20 – Kaniulowana śruba biodrowa do zespoleń stawu krzyżowo – biodrowego. Zamawiana ilość 10 kpl. wraz z użyczeniem na czas zabiegu niezbędnego instrumentarium do implantacji
- pozycja nr 21 – Zestaw do stabilizacji stawu krzyżowo – biodrowego – zamawiana ilośc 1 kpl. wraz z użyczeniem na czas zabiegu niezbędnego instrumentarium do implantacji
- pozycja nr 22 – Zestaw do korekcji i stabilizacji kręgosłupa w leczeniu deformacji u dzieci rosnących, z neuromonitorowaniem funkcji rdzenia kręgowego – ilość zamawiana 2 kpl. wraz z użyczeniem na czas zabiegu niezbędnego instrumentarium do implantacji
- pozycja nr 23 - Zestaw śrub transpedikularnych i prętów do kręgosłupa piersiowo – lędźwiowego, stosowanego przy skoliozach z nero monitorowaniem funkcji rdzenia kręgowego
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień
kod CPV - 33141000-0, 33183100-7, 33183000-6
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
3. W celu potwierdzenia, że oferowany produkt w zadaniu odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia wymagane jest złożenie:
3.1 dot. Pakietu nr I poz. od nr 1 do nr 23 – dot. produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zmianami) - dla wszystkich klas wyrobu medycznego , Zamawiający wymaga dołączenia do oferty odpowiedniej Deklaracji zgodności CE lub Certyfikatu zgodności CE
Dot. ppkt 3.1 – dopuszcza się załączenie do oferty stosownego oświadczenia Wykonawcy, w którym potwierdzi on, że posiada dokumenty dopuszczające do obrotu produkty/wyroby medyczne zaoferowane w niniejszym postępowaniu oraz zdeklaruje, że przedłoży je na każde żądanie Zamawiającego w określonym terminie i formie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy,
2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru zawartego w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ z informacjami dot. cen, nr katalogowych i producentów oferowanych produktów, parametrów i danych technicznych oferowanych implantów medycznych.
3. Pełnomocnictwo osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania w imieniu wykonawcy oświadczenia woli – jeśli dotyczy .
4. Oświadczenia Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie o dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 3 i 4.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Umowa (umowy), która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowiący dodatek nr 5 do niniejszej specyfikacji, z uwzględnieniem treści ofert.
2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
2.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy;
2.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
2.3 zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia
2.4 zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień do umowy jeżeli nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e niezależnie od ich wartości,
2.5 zmian razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu
2.6 łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
3. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 2.2.5 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 2.2.5 w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w ofercie, na podstawie której udzielono zamówienia.
4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
b) zmiany danych teleadresowych,;
6. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony.
|
IV 4 4 data |
2017-06-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamówienie obejmuje 23 odrębne części zamówienia. Dopuszcza sie składanie ofert na poszczególne, wybrane pozycje z pakietu nr I. Kryterium oceny wobeczadania od nr 1 do nr 23 tanowi 100% cena.
|