GuidZP400 |
52cc02ce-a6f6-4e95-82fa-9842cbd7eedd
|
Biuletyn |
518044-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu
|
Regon |
23116144800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lubańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42686
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zgorzelec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59900
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
757 722 858
|
Zamawiajacy fax |
757 722 858
|
Zamawiajacy email |
zam.publ@spzoz.zgorzelec.pl
|
Adres strony url |
www.spzoz.zgorzelec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzoz.zgorzelec.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzoz.zgorzelec.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
WS-SPZOZ w Zgorzelcu, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój 13-14, 59-900 Zgorzelec, ul. Lubańska 11-12
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawy mebli i wyposażenia na potrzeby WS-SPZOZ w Zgorzelcu
|
Numer referencyjny |
18/ZP/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawy mebli i wyposażenia na potrzeby WS-SPZOZ w Zgorzelcu - podzielone na 6 pakietów asortymentowych
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne spełniają wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 211) – dotyczy pakietu nr 5. NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 7.4 SIWZ).
2. Katalog lub prospekt lub folder w języku polskim każdego zaoferowanego przedmiotu zamówienia zawierający opis składu jakościowego, ilościowego potwierdzający wymagania postawione przez Zamawiającego w zał. nr 2, 3, 3A i 3B do SIWZ oraz zawierający tabele rozmiarów i numery katalogowe - w oparciu o które została przygotowana oferta.
W katalogu/prospekcie/folderze należy wyraźnie zaznaczyć, których pozycji formularza cenowego (Załącznika nr 2 do SIWZ) dotyczy dany zapis - umieszczając w nim zarówno nr Pakietu, jak i nr poszczególnej pozycji asortymentowej Pakietu (np. Pakiet 1 poz. 1 itd.) – celem identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia. NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 7.4 SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty
2. wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy
3. wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
4. wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie o spełnianiu wymogów
5. pełnomocnictwo – jeżeli niezbędne – vide pkt. 12.4. – 12.5. SIWZ
6. załącznik nr 7 do SIWZ – zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy)
7 dowód wpłacenia wadium
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium.
2. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na wszystkie pakiety wadium wynosi 2 560,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset sześćdziesiąt złotych) - w terminie do dnia składania ofert, do godz. 12:00. W przypadku zabezpieczenia w formie pieniądza – decyduje wpływu wadium na rachunek Zamawiającego.
Oferty zawierające poszczególne pakiety muszą być zabezpieczone wadium w wysokości odpowiedniej dla poszczególnych pakietów:
Numer pakietu wartość wadium
Pakiet nr 1 670,00
Pakiet nr 1A 100,00
Pakiet nr 2 1 080,00
Pakiet nr 3 60,00
Pakiet nr 4 20,00
Pakiet nr 5 630,00
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. pieniądzu;
3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3.3. gwarancjach bankowych;
3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r., poz. 978 i 1240).
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
kwotę gwarancji,
termin ważności gwarancji,
Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie się Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 oraz z 2015r., poz. 978 i 1240), należy złożyć w formie oryginału - w składanej ofercie przetargowej.
W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz – dokument potwierdzający wniesienie wadium musi zostać złożony w osobnej kopercie, załączonej do oferty. W przypadku trwałego załączenia w/wym. dokumentu do oferty – Zamawiający nie zwróci dokumentu Wykonawcy.
6. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku MILLENNIUM S.A. nr konta 55 1160 2202 0000 0001 9259 2053 z dopiskiem:
”Przetarg nieograniczony – Dostawa mebli i wyposażenia 18/ZP/2017”
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
9. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium:
a) wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, z zastrzeżeniem ust. 10.10
b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano,
c) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 10.9.a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stornie Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy, w szczególności gdy:
1) Wykonawca, przerwał z przyczyn leżących po jego Stronie realizację przedmiotu umowy i nie podjął jej wykonywania wg warunków Zamawiającego, mimo monitu Zamawiającego;
2) Wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
3) Wykonawca realizuje przedmiot umowy w sposób niezgodny z umową.
2. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli Zamawiający:
1) nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktur VAT mimo dodatkowego wezwania w terminie 30 dni od upływu terminu zapłaty, określonego w niniejszej umowie;
2) odmawia bez wskazania uzasadnionej przyczyny odbioru;
3. Odstąpienie od umowy, o którym mowa w ust. 1 i 2, powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie.
|
IV 4 4 data |
2017-06-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|