„ Dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu, ''

Data publikacji 2017-05-25
Data zakończenia 2017-06-09 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Sandomierzu
Miejscowość Sandomierz
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 517718-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

„ Dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich na potrzeby
Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu, ''
w tym:
a) chleb,
b) bułki,
c) rogale,
d) bułki słodkie,
e) ciasta.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5bfa8260-a093-4878-b6e2-6abbed9cf266
Biuletyn 517718-N-2017
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Sandomierzu
Regon 29279447900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czyżewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Sandomierz
Zamawiajacy kod pocztowy 27600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 0-15 832 39 24
Zamawiajacy fax 0-15 832 69 55
Zamawiajacy email dpssandomierz@poczta.onet.pl
Adres strony url http://www.sandomierz.naszdps.pl/
Adres strony internetowej narzedzia http://sandomierz.naszdps.pl/bip/przetargi
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://sandomierz.naszdps.pl/bip/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://sandomierz.naszdps.pl/bip/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny PISEMNIE
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SANDOMIERZU ul. Czyżewskiego 1, 27-600 Sandomierz
Nazwa nadana zamowieniu „ Dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu, ''
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu „ Dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu, '' w tym: a) chleb, b) bułki, c) rogale, d) bułki słodkie, e) ciasta.
Cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Ocena spełnienia warunków w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty ocenione będą w trybie „spełnienia – nie spełnienia” – z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca warunki spełnił.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Ocena spełnienia warunków w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty ocenione będą w trybie „spełnienia – nie spełnienia” – z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca warunki spełnił.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Ocena spełnienia warunków w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty ocenione będą w trybie „spełnienia – nie spełnienia” – z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca warunki spełnił.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w zał.Nr 5 oraz formularz cenowy wg wzoru określonego w zał. Nr 1. ( Wymagana forma dokumentu – oryginał) 2) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków przez wykonawców: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w zał. Nr 2, oraz oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu o udzielenie zamówienia zgodnie z art .24 ust.1 ustawy Pzp. Wg wzoru określonego w zał. Nr 3, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Wymagana forma dokumentu- oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem poświadczona przez wykonawcę składającego ofertę.) 3) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. (Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.) 4) Oświadczenia Wykonawcy, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5) Oświadczenia Wykonawcy, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. 6) Oświadczenie, że przedmiot zamówienia będzie dostarczany transportem zgodnie wymogami rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2006r nr 171 poz. 1225) i rozporządzenia (WE) nr 852 /2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (DZ.U. UE L 139 z 30 kwietnia 2004r. str.1 , Dz U UE Polskie wydanie specjalne rozdz. 13, t.34) - załącznik nr 7. 7) Aktualnego zezwolenia (decyzję) właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, stwierdzającej spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej – dot. Przedsiębiorstw produkcyjnych lub wprowadzających do obrotu żywność będącą pod nadzorem PIS – jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 8) Posiada aktualne zezwolenie (decyzję) powiatowego lekarza weterynarii właściwego ze względu na miejsce produkcji dopuszczającą zakład w zakresie prowadzonej działalności do produkcji (dotyczy produktów będących pod nadzorem Inspekcji Weterynaryjnej) - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 9) Wykaz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (wykonali) należycie minimum dwie dostawy - załącznik nr 8, 10) W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany jest dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony w pkt. 2 ppkt. b) winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie, 11) Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt. b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 12) Wykonawca wraz z wnioskiem lub ofertą składa informację, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej lub listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru określonego w załączniku nr 6. 13) Nie załączenie któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty lub wykluczenie Wykonawcy z uwzględnieniem art. 26 ust.3 PZP.
IV 4 4 data 2017-06-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 9
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostawy w ciągu 24 godz. od chwili złożenia zamówienia
Znaczenie 4,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy po upływie 48 godz. od chwili złożenia zamówienia
Znaczenie 0,00
  
Kryteria Cena” najwyższą liczbę punktów
Znaczenie 95,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy w ciągu 48 godz. od chwili złożenia zamówienia
Znaczenie 1,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)