GuidZP400 |
014495de-ad02-4b4a-9b3b-2829c6018ebe
|
Biuletyn |
517049-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Usług wspólnych Domów Pomocy Społecznej w Radomiu
|
Regon |
366727626
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pułaskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48(48)3680900, +48(48)3680904
|
Zamawiajacy fax |
+48(48)3680901
|
Zamawiajacy email |
k.bledowski@cuwradom.pl
|
Adres strony url |
http://bip.cuwradom.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
: Centrum Usług Wspólnych Domów Pomocy Społecznej ul. Pułaskiego 9, 26-600 Radom działającym w imieniu i na rzecz domów pomocy społecznej wymienionych w § 2 ust. 1 Uchwały Nr 428/2017 Rady Miejskiej w Radomiu z dnia 30 stycznia 2017 roku – zwanym dalej dla:
Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany ,, Danuty” Kijewskiej, ul. A. Struga 88,
Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ul. Wyścigowa 16, 26-600 Radom,
Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza, ul. Garbarska 35, 26-600 Radom,
Domu Pomocy Społecznej ul. Rodziny Ziętalów 13, 26-600 Radom
na podstawie zarządzenia nr 2234/2017 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 17 maja 2017 w sprawie wyznaczenia jednostki organizacyjnej Gminy Miasta Radomia do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę mięsa oraz wędlin wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w w Radomiu w II półroczu 2017 roku.
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.cuwradom.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.cuwradom.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
nie
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Usług Wspólnych Domów Pomocy Społecznej ul. Pułaskiego 9, 26-600 Radom ,sekretariat II piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa mięsa oraz wędlin wraz z transportem dla radomskich domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2017 roku
|
Numer referencyjny |
DZP.271.1.16.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
Okreslenie przedmiotu |
: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa oraz wędlin wraz z transportem dla następujących domów pomocy społecznej:
1) Dom Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany „Danuty” Kijewskiej w Radomiu,
2) Dom Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu,
3) Dom Pomocy Społecznej im. św. Kazimierza w Radomiu,
4) Dom Pomocy Społecznej, ul. Rodziny Ziętalów 13 w Radomiu,
w okresie od dnia 01.07.2017r. do 31.12.2017r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ w podziale na 8 części.
2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia według potrzeb do siedziby Domów Pomocy Społecznej w Radomiu, wyszczególnionych w § 1 niniejszej SIWZ, wraz z transportem w dni robocze od poniedziałku do piątku w terminach ustalonych przez każdy z Domów Pomocy Społecznej, w godz. 7:00 - 10:00 z jednodniowym wyprzedzeniem od złożenia dyspozycji niezależnie od ilości zamawianego asortymentu.
3. Do pierwszej dostawy należy dostarczyć dokument dopuszczający środek transportu dostawcy do przewozu artykułów żywnościowych, zgodnie z wymogami Rozporządzenia WE NR 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dn. 29.04.2004 w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z dn. 30.04.2004 r. z póź. zm.).
4. Każdorazowo do dostawy na każdą partię określonego produktu należy dostarczać „Handlowy dokument identyfikacyjny”, zgodnie z Ustawą z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 242) oraz Rozporządzenie WE 853/2004 r. Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004 ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego ( Dz. Urz. EU L139 z 30.04.2004r.).
5. Wszystkie produkty mięsne oraz wędliniarskie muszą być dostarczone bez oznak zepsucia, w stanie świeżym, wcześniej nie mrożonym. Niedopuszczalny jest zapach i smak świadczący o nieświeżości. Ponadto przy każdej dostawie do każdego rodzaju mięsa i wyrobów wędliniarskich muszą być dołączone etykiety z informacją w języku polskim z czytelną datą produkcji, terminie przydatności do spożycia, pełnymi danymi identyfikującymi skład surowcowy, dodanych substancjach (podana na etykiecie % zawartość mięsa , podane pełne i prawidłowe nazwy substancji dodatkowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia).
6. Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych produktów, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy PZP- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia produkty itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy).
Zakres zamówienia- poniżej 209.000 EURO
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w/w warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w/w warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w/w warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych
2) Pełnomocnictwo w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika
3) W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum, spółka cywilna) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.4)
- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przede notariuszem, lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 4 data |
2017-06-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego, drobiowego dla Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany ,,Danuty” Kijewskiej, ul. A. Struga 88, 26-600 Radom
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa wieprzowego, wołowego, drobiowego dla: Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany ,,Danuty” Kijewskiej, ul. A. Struga 88, 26-600 Radom wraz z transportem w dni robocze od poniedziałku do piątku w terminach ustalonych przez DPS w godz. 7:00 – 10:00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 część 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres zamówienia poniżej 209.000 Euro.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wędlin w tym wędlin drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany ,,Danuty” Kijewskiej, ul. A. Struga 88, 26-600 Radom.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wędlin, w tym wędlin drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany ,,Danuty” Kijewskiej, ul. A. Struga 88, 26-600 Radom wraz z transportem w dni robocze od poniedziałku do piątku w terminach ustalonych przez DPS w godz. 7:00 – 10:00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 część 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres zamówienia poniżej 209.000 Euro.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego, drobiowego dla Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy, ul. Wyścigowa 16, 26-600 Radom.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa wieprzowego, wołowego, drobiowego dla: Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ul. Wyścigowa 16 wraz z transportem w dni robocze od poniedziałku do piątku w terminach ustalonych przez DPS w godz. 7:00 – 10:00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 część 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres zamówienia poniżej 209.000 Euro
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wędlin w tym wędlin drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ul. Wyścigowa 16, 26-600 Radom.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wędlin, w tym wędlin drobiowych dlaDomu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ul. Wyścigowa 16 wraz z transportem w dni robocze od poniedziałku do piątku w terminach ustalonych przez DPS w godz. 7:00 – 10:00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 część 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres zamówienia poniżej 209.000 Euro.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego, drobiowego dla Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza, ul. Garbarska 35, 26-600 Radom.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa wieprzowego, wołowego, drobiowego dla Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza ul. Garbarska 35, 26-600 Radom wraz z transportem w dni robocze od poniedziałku do piątku w terminach ustalonych przez DPS w godz. 7:00 – 10:00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 część 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres zamówienia poniżej 209.000 Euro.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wędlin w tym wędlin drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza, ul. Garbarska 35, 26-600 Radom.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wędlin, w tym wędlin drobiowych dlaDomu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza ul. Garbarska 35, 26-600 Radom wraz z transportem w dni robocze od poniedziałku do piątku w terminach ustalonych przez DPS w godz. 7:00 – 10:00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 część 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres zamówienia poniżej 209.000 Euro.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego, drobiowego dla Domu Pomocy Społecznej ul. Rodziny Ziętalów 13, 26-600 Radom.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa wieprzowego, wołowego, drobiowego dla Domu Pomocy Społecznej ul. Rodziny Ziętalów 13, 26-600 Radom wraz z transportem w dni robocze od poniedziałku do piątku w terminach ustalonych przez DPS w godz. 7:00 – 10:00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 część 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres zamówienia poniżej 209.000 Euro.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wędlin w tym wędlin drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej ul. Rodziny Ziętalów 13, 26-600 Radom.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wędlin, w tym wędlin drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej ul. Rodziny Ziętalów 13, 26-600 Radom wraz z transportem w dni robocze od poniedziałku do piątku w terminach ustalonych przez DPS w godz. 7:00 – 10:00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 część 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres zamówienia poniżej 209.000 Euro.
|
| |