GuidZP400 |
fb7cea24-8e92-4347-8624-540657c4704a
|
Biuletyn |
516804-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Powiatu w Bełchatowie
|
Regon |
59064842200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pabianicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17/19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bełchatów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
97400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
44 733-66-08
|
Zamawiajacy fax |
44 6358617
|
Zamawiajacy email |
wras@powiat-belchatowski.pl
|
Adres strony url |
www.powiat-belchatowski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Kosmiczna wiedza - kursy i szkolenia dla uczniów ZSP Nr 3 w Bełchatowie
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiat-belchatowski.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostwa wyposażenia pracowni nauki zawodu: technik systemów i urządzeń energetyki odnawialnej
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu dydaktycznego do realizacji zajęć w ramach projektu „Kosmiczna wiedza – kursy i szkolenia dla uczniów ZSP Nr 3
w Bełchatowie”. Zamówienie realizowane jest przez Zamawiającego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Działanie 11.3 Kształcenie zawodowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy pomocy dydaktycznych i sprzętu dydaktycznego określają:
1) Opis przedmiotu Zamówienia, stanowiący TOM II SIWZ;
2) Istotne postanowienia umowy, wzór umowy, stanowiący TOM III SIWZ.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania, wolny od wad, który musi posiadać cechy i parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ z kartami gwarancyjnymi wyrobów wraz z informacją o warunkach udzielonej gwarancji oraz sposobie postępowania w przypadku konieczności uruchomienia procedury gwarancji przed producentem. Produkty muszą być zapakowane w oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące każdy z produktów.
Dostarczone pomoce dydaktyczne i sprzęt dydaktyczny muszą wpisywać się w wyposażenie pracowni lub warsztatów szkolnych dla zawodów szkolnictwa zawodowego zgodnie z katalogiem określonym przez MEN.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej:
Jedną dostawę sprzętu tego typu co przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 10 000,00 zł. lub kilka dostaw sprzętu tego typu co przedmiot zamówienia, o łącznej wartości co najmniej
10 000,00 zł przy czym minimalna wartość pojedynczego składowego zamówienia nie może być mniejsza niż 5 000,00 zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz kryteria selekcji:
Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o treści Załącznika Nr 3 do SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, jednolity dokument lub oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie obiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dokumentów i oświadczeń, które Wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego luz gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
4. Poleganie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp.
Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2.1. Części VI SIWZ.
Zamawiającego na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – zgodnie z Wykazem wykonanych dostaw – Załącznik Nr 4 do SIWZ.
2. Dowody potwierdzające wykonane dostawy, o których mowa w pkt 3.1.
3. Referencje, wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane.
4. Inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane.
5. Oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Inne dokumenty, nie wymienione w powyższych punktach:
1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu bez wezwania! oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp o treści Załącznika Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ww oświadczenie powinno być złożone w oryginale, w formie pisemnej.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, w/w oświadczenie składa oddzielnie w swoim imieniu każdy z Wykonawców.
2. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych Wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym Wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1-3.
3 W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenie lub dokumenty.
4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa
w § 2, 5 i 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w Części XIII SIWZ pkt. 1.
3. Wykonawca winien wnieść wadium w formie pieniądza przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Getin Bank S. A. w Bełchatowie36 1560 0013 2459 3649 9000 0005
z adnotacją: Wadium przetargowe – Dostawa wyposażenia pracowni nauki zawodu: technik systemów i urządzeń energetyki odnawialnej w związku z realizacją projektu „Kosmiczna wiedza – kursy i szkolenia dla uczniów ZSP Nr 3 w Bełchatowie”
4. Jeżeli wadium wniesione będzie w pieniądzu, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanej zapłaty.
5. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przedmiocie zamówienia i zaoferowanie produktów innych niż wycenione przez Wykonawcę w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do umowy, w przypadku gdy produkty wyszczególnione w formularzu zostaną wycofane z produkcji lub będą czasowo niedostępne na rynku lub zostaną zastąpione przez inne produkty. Nowo zaoferowane produkty muszą posiadać parametry nie gorsze niż opisane w przedmiotowym formularzu i spełniać wszystkie wymagania w nim zawarte.
2. Dopuszczalna jest zmiana cen jednostkowych w zakresie nowo oferowanych produktów, jednak ceny te nie mogą być wyższe od cen przedstawionych w dniu składania oferty.
3. Wykonawca przed dokonaniem dostawy zobowiązany będzie uzyskać na piśmie, faksem lub mailem akceptację Odbiorcy na zmianę w przedmiocie umowy i zaoferowaniu innych produktów, wskazując, że nowo zaoferowane produkty posiadają wszystkie parametry opisane w Załączniku
Nr 2 do niniejszej umowy. W przypadku braku akceptacji, Wykonawca winien dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z przedstawioną ofertą przetargową.
4. Dostarczenie produktów innych niż wymienione w Załączniku Nr 2 do umowy bez uprzedniej zgody Odbiorcy będzie traktowane jako dostarczenie towaru wadliwego.
5. W przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie wskazane
w § 3 ust. 1 ulegnie stosownemu obniżeniu, z tym, że kwota netto obliczona z uwzględnieniem obowiązującej w dacie zawarcia niniejszej umowy stawki podatku od towarów i usług nie ulegnie zmianie.
6. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności
|
IV 4 4 data |
2017-06-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|