GuidZP400 |
796d78a7-5d0f-450f-862d-6453d0b868c4
|
Biuletyn |
517359-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Kraśnik
|
Regon |
52410500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lubelska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
84
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraśnik
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
23200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
818 251 540
|
Zamawiajacy fax |
818 252 709
|
Zamawiajacy email |
zp@krasnik.eu
|
Adres strony url |
http://umkrasnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://umkrasnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://umkrasnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Kraśnik
|
Numer referencyjny |
FZP.271.1.17.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Kraśnik. Zakres, liczba i minimalne parametry zamawianych materiałów określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego.
3. Zamawiający wymaga, aby materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe (produkty wykonane z nowych elementów, nieużywane, nieuszkodzone, nieregenerowane, nierefabrykowane), w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu, z wyszczególnieniem sprzętu, do którego jest przeznaczony, wolne od wad i praw osób trzecich, wyprodukowane przez producenta urządzeń wskazanych
w załączniku nr 1 do SIWZ lub równoważne.
4. Za równoważne materiały eksploatacyjne uznaje się produkty kompatybilne
z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone, które będą mogły być używane zgodnie z przeznaczeniem, o wydajności i jakości co najmniej takiej, jak materiały eksploatacyjne dedykowane przez producenta danego sprzętu, fabrycznie nowe (produkty wykonane z nowych elementów, nieużywane, nieuszkodzone, nieregenerowane),
w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu,
z wyszczególnieniem sprzętu, do którego jest przeznaczony, wolne od wad i praw osób trzecich), posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem oraz zabezpieczenia szczelności kaset atramentowych. Minimalna wydajność została podana
w załączniku nr 1 do SIWZ. Materiały równoważne muszą działać analogicznie, jak materiały oryginalne dedykowane przez producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci. Jakość, wydajność, trwałość oferowanych produktów równoważnych musi pozwolić na uzyskanie nie gorszych wydajności oraz jakości wydruków w porównaniu do materiałów zalecanych przez producentów urządzeń, do których są przeznaczone. Materiały nie będą powodowały konieczności wykonania dodatkowych czynności np. usuwanie resztek zużytego tonera
z pojemnika i czyszczenia wywoływacza oraz nie powodują wyłączenia żadnych opcji
w urządzeniach np. trybu ekonomicznego w urządzeniach drukujących.
5. Wykonawca gwarantuje jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu czy grafiki, jednakowym nasyceniu barw na całym wydruku, braku szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nie przeznaczonych do zadrukowania (100 % bieli nośnika w miejscach niezadrukowanych). Wykonawca gwarantuje nie wysypywanie się proszku tonera podczas montażu
i eksploatacji.
6. Wykonawca gwarantuje poprawną jakość drukowania do wyczerpania środka barwiącego
w okresie gwarancji.
7. Materiały eksploatacyjne dostarczane będą w oryginalnych opakowaniach fabrycznych
z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Materiały eksploatacyjne muszą być zapakowane w nienoszące znamion otwarcia opakowania. Opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez konieczności otwierania, tj. na opakowaniu będą umieszczone: numer katalogowy materiału, nazwa i typ urządzenia, do którego jest przeznaczone, symbol/nazwa producenta.
8. Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia.
9. Zamawiane materiały będą dostarczone do siedziby Zamawiającego, ul. Lubelska 84,
23-200 Kraśnik. Dostawa obejmuje również wniesienie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych do magazynu Urzędu Miasta Kraśnik (III piętro, pok. 311).
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
27316,58
|
Waluta calosc |
PLN
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek dotyczący wykonania należycie co najmniej dwóch zadań polegających na dostawie materiałów eksploatacyjnych (np. tonerów, tuszy do drukarek, kopiarek, faksów) o wartości min. 20 000,00 zł brutto każde.
Warunek oceniony zostanie na podstawie wykazu dostaw (załącznik nr 8 do SIWZ) polegających na wykonaniu dostaw materiałów eksploatacyjnych (np. tonerów, tuszy do drukarek, kopiarek, faksów) wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz na podstawie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należycie wykonanymi co najmniej 2 zadaniami, polegającymi na dostawie materiałów eksploatacyjnych (np. tonerów, tuszy do drukarek, kopiarek, faksów) o wartości min. 20 000,00 zł brutto każde. Wartość podaną w walutach innych niż PLN wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania bieżącego postępowania.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
2) jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych
w art. 22a ust. 1 ustawy, zamawiający, bada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1,
w związku z powyższym zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia
w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wskazanego w rozdziale IX C ust. 1 pkt 1 SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz dostaw (załącznik nr 8 do SIWZ) polegających na dostawie materiałów eksploatacyjnych (np. tonerów, tuszy do drukarek, kopiarek, faksów) o wartości min. 20 000,00 zł brutto każda, wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
2) jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych
w art. 22a ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów, które określają
w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych, zrealizuje usługi, roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą, o ile nie zawierają tych informacji dokumenty złożone wraz z ofertą.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) wypełniony załącznik nr 9 do SIWZ – Wykonawca poda nazwę producenta materiałów eksploatacyjnych oraz, w przypadku oferowania materiałów równoważnych: kod producenta (numer katalogowy lub symbol handlowy nadany przez producenta) oraz informację o wydajności,
2) w przypadku oferowania materiałów eksploatacyjnych innych producentów niż producent urządzenia drukującego bądź kopiującego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że zastosowanie zaoferowanych materiałów nie spowoduje utraty gwarancji na urządzenia, do których przeznaczone są oferowane materiały.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, wraz z wypełnionym formularzem ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ), podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli, składa: 1)kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, 2)
w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ), 3)w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 4)jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię, 5)dowód wniesienia wadium, 6)w przypadku zastrzeżenia informacji jako tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca załączy do oferty wyjaśnienia wykazujące, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W przypadku nie załączenia wyjaśnień zastrzeżenie informacji jako tajemnica przedsiębiorstwa nie będzie skuteczne. 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych), które może być wnoszone w:
pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr 46 1240 5497 1111 0010 4019 7424.
3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg na dostawę materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Kraśnik.
4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na konto Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn.: „Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Kraśnik”, nie otwierać przed 02.06.2017 r. godz. 11:30”. Dokument musi być złożony w kancelarii Urzędu Miasta Kraśnik, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik przed upływem terminu składania ofert tj.: do 02.06.2017 r. do godz. 11:00.
5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 02.06.2017 r. do godz. 11:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).
6. Oferta Wykonawca, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu.
7. Oferty Wykonawców, którzy wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
1) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a,
z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia,
o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej,
2) wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
14. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający przewiduje następujące zmiany treści umowy:
1) przewiduje się zmianę materiałów eksploatacyjnych na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte
w SIWZ w sytuacji wycofania artykułów z produkcji przez producenta,
2) przewiduje się zmianę materiałów eksploatacyjnych równoważnych na materiały oryginalne – zalecane przez producentów urządzeń, do których są przeznaczone.
|
IV 4 4 data |
2017-06-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski.
|
IV 4 5 data |
2017-06-30T00:00:00+02:00
|