Dostawa opakowań, testów i innego asortymentu dla Działu Sterylizacji i Dezynfekcji

Data publikacji 2017-05-29
Data zakończenia 2017-06-06 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

Szczegóły

Numer ogłoszenia 519551-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331980004, 392242000, 92117008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż opakowań, testów i innego asortymentu dla Dział Sterylizacji i Dezynfekcji

Grupa 1 – Rękawy papierowo-foliowe
Grupa 2 – Opakowanie typu Tyvec
Grupa 3 – Torba do systemu Integra Pack
Grupa 4 – Taśmy
Grupa 5 – Wskaźniki do kontroli
Grupa 6 – Zestawy do wykrywania
Grupa 7 – Wskaźniki biologiczne
Grupa 8 – Wskaźniki biologiczne i chemiczne
Grupa 9 – Naboje do plazmy
Grupa 10 – Testy chemiczne i biologiczne
Grupa 11 – Filtry papierowe
Grupa 12 – Akcesoria do sterylizatora Getinge
Grupa 13 – Akcesoria różne
Grupa 14 – Szczotki do manualnego mycia narzędzi
Grupa 15 – Oleje do narzędzi
Grupa 16 – Środek czyszczący do morcelatora

Dodatkowe informacje

GuidZP400 72caabff-6aa5-438a-be61-a3f04a8ae0e6
Biuletyn 519551-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
Regon 34051714500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ujejskiego
Zamawiajacy adres numer domu 75
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85168
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 052 3655352, 3655521, 3655296
Zamawiajacy fax 523 655 752
Zamawiajacy email przetargi@biziel.pl
Adres strony url www.biziel.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.biziel.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.biziel.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr J. Biziela w Bydgoszczy ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz w Kancelarii Szpitala lok. nr 46A
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa opakowań, testów i innego asortymentu dla Działu Sterylizacji i Dezynfekcji
Numer referencyjny NZZ/31/D/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż opakowań, testów i innego asortymentu dla Dział Sterylizacji i Dezynfekcji Grupa 1 – Rękawy papierowo-foliowe Grupa 2 – Opakowanie typu Tyvec Grupa 3 – Torba do systemu Integra Pack Grupa 4 – Taśmy Grupa 5 – Wskaźniki do kontroli Grupa 6 – Zestawy do wykrywania Grupa 7 – Wskaźniki biologiczne Grupa 8 – Wskaźniki biologiczne i chemiczne Grupa 9 – Naboje do plazmy Grupa 10 – Testy chemiczne i biologiczne Grupa 11 – Filtry papierowe Grupa 12 – Akcesoria do sterylizatora Getinge Grupa 13 – Akcesoria różne Grupa 14 – Szczotki do manualnego mycia narzędzi Grupa 15 – Oleje do narzędzi Grupa 16 – Środek czyszczący do morcelatora
Cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia w zakresie wyrobów medycznych posiada aktualny dokument dopuszczający do obrotu i do używania zgodnie ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z póź. zm.), tzn: deklarację zgodności i/lub certyfikat CE. ( Zamawiający będzie miał prawo na etapie postępowania o udzielenie zamówienia lub w trakcie obowiązywania umowy wezwać Wykonawcę do przedłożenia deklaracji zgodności i/lub certyfikatu zgodności). Oświadczenie, o którym mowa w niniejszym punkcie wykonawca sporządzi we własnym zakresie. 2. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada aktualny dokument dopuszczający do obrotu i do używania w przypadku jeżeli nie podlega on regulacji ustawy o wyrobach medycznych. Oświadczenie, o którym mowa w niniejszym punkcie wykonawca sporządzi we własnym zakresie. 3. Oświadczenie wykonawcy o zgodności przedmiotu zamówienia z normami wskazanymi w Załączniku nr 1 Przedmiocie zamówienia/szczegółowym formularzu cenowym – dotyczy grupy 1. 4. Oświadczenie wykonawcy o zgodności przedmiotu zamówienia z normami wskazanymi w Załączniku nr 1 Przedmiocie zamówienia/szczegółowym formularzu cenowym – dotyczy grupy 2. 5. Oświadczenie wykonawcy o zgodności przedmiotu zamówienia z normami wskazanymi w Załączniku nr 1 Przedmiocie zamówienia/szczegółowym formularzu cenowym – dotyczy grupy 3. 6. Oświadczenie wykonawcy o zgodności przedmiotu zamówienia z normami wskazanymi w Załączniku nr 1 Przedmiocie zamówienia/szczegółowym formularzu cenowym – dotyczy grupy 4 poz. 1. 7. Oświadczenie wykonawcy o zgodności przedmiotu zamówienia z normami wskazanymi w Załączniku nr 1 Przedmiocie zamówienia/szczegółowym formularzu cenowym – dotyczy grupy 5 poz. 1,2,4,5. 8. Oświadczenie producenta o zgodności przedmiotu zamówienia z normami wskazanymi w Załączniku nr 1 Przedmiocie zamówienia/szczegółowym formularzu cenowym – dotyczy grupy 6. 9. Oświadczenie wykonawcy o zgodności przedmiotu zamówienia z normami wskazanymi w Załączniku nr 1 Przedmiocie zamówienia/szczegółowym formularzu cenowym – dotyczy grupy 7. 10. Oświadczenie producenta o zgodności przedmiotu zamówienia z normami wskazanymi w Załączniku nr 1 Przedmiocie zamówienia/szczegółowym formularzu cenowym – dotyczy grupy 8. 11. Oświadczenie wykonawcy o zgodności przedmiotu zamówienia z normami wskazanymi w Załączniku nr 1 Przedmiocie zamówienia/szczegółowym formularzu cenowym – dotyczy grupy 10. 12. Oświadczenie wykonawcy o zgodności przedmiotu zamówienia z normą wskazaną w Załączniku nr 1 Przedmiocie zamówienia/szczegółowym formularzu cenowym – dotyczy grupy 11. 13. Oświadczenie wykonawcy o zgodności przedmiotu zamówienia z normami wskazanymi w Załączniku nr 1 Przedmiocie zamówienia/szczegółowym formularzu cenowym – dotyczy grupy 13 poz. 1,4. 14. Dokument wydany przez producenta ( nie wcześniej niż 2010 r.) o braku zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych – dotyczy Grupy 5 poz. 1,2. 15. Oświadczenie producenta o możliwości stosowania w myjce ultradźwiękowej – dotyczy grupy 5 poz. 4. 16. Potwierdzenie przez producenta czytnika zgodności testu z posiadanym przez zamawiającego czytnikiem Auto-reader 390G – dotyczy grupy 8 poz. 2. 17. Potwierdzony przez producenta brak zawartości lateksu, PCV i ftalanów – dotyczy grupy 13 poz. 2.3. 18. Aktualne ulotki i/lub karty informacyjne i/lub rysunki i/lub opisy oferowanego produktu – dotyczy wszystkich grup. 19. Karty techniczne – dotyczy grup 1,2,3.
Inne dokumenty niewymienione 1. aktualne oświadczenie na dzień składania ofert w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ale tylko w sytuacji jeżeli wykonawca będzie korzystał z zasobów innych podmiotów. 3. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną w sytuacji gdy reprezentacja nie wynika z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 4. wypełniony i podpisany załącznik nr 1 i nr 2 do SIWZ. 5. wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ( informacja z publicznego otwarcia ofert – protokół z otwarcia ofert ), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy: a) w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt 2 -6 ustawy pzp, na zasadach określonych w tym przepisie, b) w zakresie zastąpienia produktów/wyrobów będących przedmiotem umowy produktami/wyrobami zamiennymi, przy zachowaniu parametrów co najmniej nie gorszych niż określone w niniejszej umowie oraz ceny nie wyższej niż określona w niniejszej umowie w przypadku czasowej lub trwałej niedostępności produktów/wyrobów określonych w umowie, c) w zakresie zastąpienia produktów/wyrobów będących przedmiotem umowy, produktami/wyrobami zamiennymi przy zachowaniu parametrów i zakresu zastosowania co najmniej równorzędnych z produktami/wyrobami będącymi przedmiotem umowy i cenie nie wyższej niż określona w niniejszej umowie w przypadku wprowadzenia nowego produktu/wyrobu stanowiącego odpowiednik produktu/wyrobu będącego przedmiotem umowy, d) w zakresie przedłużenia czasu trwania umowy w przypadku nie zrealizowania przedmiotu umowy w całości w okresie określonym w umowie; łączny okres obowiązywania umowy, której czas trwania został przedłużony, nie może być dłuższy niż 4 lata. e) możliwość obniżenia cen jednostkowych w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na obniżenie ceny produktu będącego przedmiotem umowy.
IV 4 4 data 2017-06-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. nr sprawy – NZZ/31/D/17. 2. Otwarcie ofert- Publiczne, jawne otwarcie ofert nastąpi w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok 018 -niski parter, w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Bydgoszczy w dniu: 06.06.2017 r. o godz. 10:30. Pracownicy uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami: Izabela Smejlis- Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia – tel. (52) 36-55-521. Grażyna Domarus - Dział Sterylizacji i Dezynfekcji – tel. (52) 36-55-457. 4. Wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 4.2.W przypadku, o którym mowa w ppkt. 4.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.3.Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać wskazanie: ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie. 4.4. Jeżeli ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4.5.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Sekcji III.3 i III.4 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu brak podstaw wykluczenia 4.6. Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy współpracy, która musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Umowa winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia. 4.7. W formularzu oferty należy wpisać dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu. 5. Informacja dotycząca wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 5.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Sekcji III.4. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.2.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt. 5.1. stosuje się odpowiednio. 6. Informacja dla wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy prawo zamówień publicznych oraz zamierzających powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 6.1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 6.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów o do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6.3. Zamawiający będzie oceniał, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 6.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6.5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6.6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową, o których mowa w pkt 6.1. 6.7. Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Sekcji III.3. 6.8. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Sekcji III.3. 6.9. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Sekcji III.4. 6.10. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w Sekcji III.4. dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert nieodrzuconych wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert. 2. Ocena ofert nastąpi na podstawie kryteriów podanych poniżej, przy czym za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta, która otrzyma największą liczbę procent. 3. Przy wyborze i ocenie złożonych ofert, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Dotyczy wszystkich grup: Nazwa kryterium Waga kryterium Cena-60%. Termin realizacji bieżącego zamówienia-25%. Reklamacja jakościowa-15%. Sposób oceniania ofert: A) - Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru: C = ( Cn / Cb ) x 60. Gdzie: Cn - cena brutto najtańszej oferty. Cb - cena brutto badanej oferty. B) – Kryterium: termin realizacji bieżącego zamówienia – wskaźnik T – obliczony będzie według wzoru: T = ( Tp / Tmax ) x 25. Gdzie: Tp – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę. Tmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium. Ilość punktów przyznawanych w ramach Tp: 1) Termin realizacji bieżącego zamówienia - 8 dni roboczych – 0 pkt. 2) Termin realizacji bieżącego zamówienia - w ciągu 6 -7 dni roboczych – 15 pkt. 3) Termin realizacji bieżącego zamówienia w ciągu 4 -5 dni roboczych – 40 pkt. 4) Termin realizacji bieżącego zamówienia w ciągu 2 -3 dni roboczych – 70 pkt. 5) Termin realizacji bieżącego zamówienia - 1 dzień roboczy –100 pkt. W ramach kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt = 25%. Uwaga: Zaoferowanie terminu realizacji bieżącego zamówienia przez wykonawcę może nastąpić tylko w pełnych dniach. Wykonawca nie może zaproponować terminów np. w godzinach lub minutach lub sekundach lub łącznie w dniach i innych jednostkach. C) Kryterium reklamacje jakościowe – wskaźnik R – obliczony będzie według wzoru: R = ( Rb / Rmax ) x 15 Gdzie: Rb – Załatwienie reklamacji jakościowej badanej oferty. Rmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium =100 pkt Ilość punktów przyznawanych w ramach Tb: 1) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie do 7 dni, w dni robocze – 0 pkt. 2) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie od 5 do 6 dni, w dni robocze – 20 pkt 3) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie od 3 do 4 dni, w dni robocze – 50 pkt. 4) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie do 2 dni, w dni robocze – 100 pkt. D) - Ocena oferty – wskaźnik O obliczony będzie według wzoru: O = C + T + R. Gdzie: O - ocena oferty. C - cena. T - termin realizacji bieżącego zamówienia. R – reklamacje jakościowe. Uwaga: Zaoferowanie terminu załatwienia reklamacji jakościowej zamówienia przez wykonawcę może nastąpić tylko w pełnych dniach. Wykonawca nie może zaproponować terminów np. w godzinach lub minutach lub sekundach lub łącznie w dniach i innych jednostkach. Uwaga: Wszystkie wyżej wymienione kryteria oceny ofert będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania liczb, tj: jeżeli trzecia cyfra po przecinku będzie równa 5 lub więcej to zostanie zaokrąglona w górę, jeżeli trzecia cyfra po przecinku będzie mniejsza niż 5 to zostanie zaokrąglona w dół. Właściwe zaokrąglenie liczb, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym nastąpi po dokonaniu wszystkich czynności matematycznych określonych wzorem, czyli po obliczeniu wyniku końcowego danego kryterium. 4. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy, którego oferta spełnia warunki określone w SIWZ oraz została oceniona jako najkorzystniejsza (otrzymała największą liczbę procent). 8. SIWZ jest dostępna w formie elektronicznej od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, do dnia składania ofert włącznie. 8.1. SIWZ można pobrać w wersji elektronicznej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego – www.biziel.pl.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Rękawy papierowo-foliowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawy papierowo-foliowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Opakowanie typu Tyvec
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opakowanie typu Tyvec
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Torba do systemu Integra Pack
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Torba do systemu Integra Pack
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Taśmy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Taśmy
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wskaźniki do kontroli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wskaźniki do kontroli
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zestawy do wykrywania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestawy do wykrywania
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Wskaźniki biologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wskaźniki biologiczne
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Wskaźniki biologiczne i chemiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wskaźniki biologiczne i chemiczne
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Naboje do plazmy
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Naboje do plazmy
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Testy chemiczne i biologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Testy chemiczne i biologiczne
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Filtry papierowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Filtry papierowe
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Akcesoria do sterylizatora Getinge
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Akcesoria do sterylizatora Getinge
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Akcesoria różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Akcesoria różne
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Szczotki do manualnego mycia narzędzi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczotki do manualnego mycia narzędzi
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Oleje do narzędzi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 09211700-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Oleje do narzędzi
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Środek czyszczący do morcelatora
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Środek czyszczący do morcelatora
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji bieżącego zamówienia
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Reklamacja jakościowa
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)